Sepanjang perjalan dari Pontian ke JB memang sunyi.Walaupun hampir 2 jam di dalam kereta tiada satu bunyi pun yang keluar.Radio pun tak buka.
Selepas 2 jam mereka sampai di depan butik Izzarah.
"Jom"tanpa menunggu lama Faris telah keluar dulu dari kereta.
El menyelitkan pistol kesayangan di tempat tertutup supaya tiada siapa perasaan keberadaan pistol itu.Well dah jadi rutin hidupnya untuk membawa pistol ke merata tempat.Dimana ada El disitu ada pistol.Setelah selesai dia keluar dari kereta
"You will regret it"katanya sambil membuka cermin mata hitam yang dari tadi elok terletak di matanya.
"Tch,Im not"yakin sahaja jawapan yang keluar dari mulutnya.
Tingg~~~
Bunyi loceng petanda customer masuk berbunyi
"Heyy,cik abang cik adik nak cari baju untuk tunang ke.Wahh cik adik nii nampak cantik and comel.Awak pakai apa"sapa seorang lelaki ala ala pondan disitu.
Tangan lelaki itu naik ke bahu El tanda sapaan.Namun apa yang dia terima adalah jelingan tajam macam nak bunuh orang.Terus dia mngalihkan tangan dengan mata terkebil kebil memandang tempat lain
"Emmm so Faris ni lah tunang kamu tu kan.Secocok sangat bagai pinang dibelah dua.Yang sorang kacok british sorang lagi kacok....."sedang dia berfikir El menyambut.
"Itali"El menjawab dengan nada malasnya.Lelaki itu menganguk.Dia sangka El macam gadis diluar sana yang tergedik namun El cukup lain dimatanya.
"Emmm so you guys nak jumpa bigboss dulu ke"tanya lelaki iti staright to the point.Malas nak gurau bila tengok reaction El ni macam malas nak layan dia.
YOU ARE READING
MY MAFIA ANGEL
Acción𝑨𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏 𝑹𝒐𝒎𝒂𝒏𝒄𝒆 𝖤𝗅𝗒𝖺𝗇𝖺 𝖠𝗆𝗂𝗋𝖺 - Nama yang indah seindah rupa.Siapa sangka dia adalah syaitan yang digeruni dunia.Walaupun masih muda tapi tidak menghalangnya untuk mempunyai kekayaan yang tiada tandinga.Siapa kata wanita tidak...