Anastasia POV
Ο μπαμπάς μου ξεφυσηξε.
Μπ: γνώρισα την μαμά σου όταν ήμουν 20. Ο πατέρας μου είχε πεθάνει όποτε είχα εγώ την μαφια. Την είχα δει στις 3 τα ξημερώματα σε ένα πάρκο με έναν άντρα να την ενοχλεί. Εγώ κατευθείαν πήγα και τον έδιωξα από κοντά της γιατί κατάλαβα από την έκφραση της ότι δεν ένιωθε άνετα μαζί του.
Αυτός ο άντρας ήταν ο Fernando. Όταν έφυγε προσφέρθηκα να την γυρίσω σπίτι της και εκείνη δέχτηκε.Πλέον έχω δακρύσει.
Μπ: από εκείνο το βράδυ την είχα ερωτευτεί. Ο τρόπος που τα μάτια της έλαμπαν κάθε φορά που μιλούσε για κάτι που της άρεσε ήταν αυτό που με έκανε να την ερωτευτώ περισσότερο.
Όσο μιλούσε για εκείνη το χαμόγελο δεν έφευγε από τα χείλι του.
Μπ: μου έδωςε το τηλέφωνο της και από τότε αρχίσαμε να μιλάμε και να βγαίνουμε. Μετά από 2 μήνες τα φτιάξαμε και ήμουν ο πιο χαρούμενος άνθρωπος του κόσμου.
Είπε και γέλασε ελαφρά.
Μπ: Μου είχε εξηγήσει ότι ο Fernando την ακολουθούσε παντού γιατί έλεγε πως την αγαπάει και ήθελε να την παντρευτεί. Την διαβεβαίωσα ότι δεν θα την αφήσω να την ξανά πλησιάσει. Και αυτό έκανα. Έβαλα να την ακολουθούν μπράβοι για να είμαι σίγουρος πως δεν θα κινδυνέψει. 1 χρόνο αργότερα της έκανα πρόταση γάμου και εκείνη δεχτεί.
Τώρα έκλαιγε και αυτός.
Ποτέ δεν ξεπέρασε τον θάνατο της μητέρας μου.
Και ποτέ δεν ξανά κοίταξε άλλη γυναίκα.
Μπ: δεν θα ξεχάσω ποτέ την ημέρα του γάμου μας. Ήταν Μια από τις καλύτερες μέρες της ζωής μου. Μετά τον γάμο όμως άρχισαν τα απειλητικά μηνύματα από τον Fernando λέγοντας μου πως αν δεν του την δώσω θα με σκοτώσει κτλπ. Εγώ φυσικά δεν του έδωσα σημασία γιατί η Ισπανία δεν είχε και την καλύτερη μαφία τότε.
Στο βλέμμα του φαίνεται ποσά αγαπούσε την μαμά μου.
Όπως κάθε φορά που μιλάει για εκείνη τα μάτια του λάμπουν.
Πολλές φορές ζήλευα την αγάπη τους.
Όταν ήμουν μικρή το όνειρο μου ήταν να έχω μια αγάπη σαν τον μπαμπά και την μαμά μου.
θυμάμαι πάντα τον μπαμπά μου να κλέβει φιλάκια από την μαμά μου όταν ήμουν μπροστά και εκείνη να τον μαλώνει αλλά μπορούσα να δω ποσό το λάτρευε.
Μπ: 5 μήνες αργότερο μου ανακοίνωσε ότι ήταν έγκυος. Δεν μπορείτε να φανταστείτε ποσό χαρούμενος ήμουν.
Τα δάκρυα δεν έλεγαν να σταματήσουν.
Μπ: όταν γεννήθηκες σε λάτρεψα από την πρώτη στιγμή που σε είδα. Η μαμά σου διάλεξε το όνομα και συμφώνησα αμέσως. Θα έκανα τα πάντα για να είστε και οι 2 σας ευτυχισμένες.
Α ρε μπαμπά με συγκρίνεις πάλι.
Μπ: οι απειλές συνεχίστηκαν αλλά ήταν ακόμα πιο εξαγριωμένος όταν έμαθε ότι κάναμε παιδί. Προσπάθησε να σε απαγάγει 3 φορές αλλά δεν τα κατάφερε.
Ο μαλακας.
Μπ: 5 χρόνια αργότερα εισέβαλαν στο σπίτι και σκότωσαν τον έρωτα της ζωής μου.
Είπε σιγανά.Τον αγκάλιασα κλαίγοντας.
Α: γιατί δεν μου το είπες ποτέ;
Μπ: γιατί φοβόμουν μην σου κάνει κακό αν τον κυνηγήσεις принцесса.
(Πριγκίπισσα)Εγώ έγνεψα θετικά και απομακρύνθηκα από την αγκαλιά του.
Σκούπισα τα μάτια μου και έκατσα στον καναπέ.
Ώρα να κανονίσω τους 2 μαλακες που δεν έχουν βγάλει άχνα.
~~~~~~~
YOU ARE READING
Mafia's Wife
Teen Fiction•Book 1• Christiano D'Angelo. Βασιλιάς της ιταλικής μαφίας. Anastasia Ivanov. Κόρη του αρχηγού της ρώσικης μαφίας. Τι θα γίνει όταν αυτοί οι δυο αναγκαστούν να παντρευτούν; Highest Rank: #1 mafia, #1 Italy, #1 marriage, #1 Russia, #1 μαφια, #1...