Anastasia POV
Με κοιτούσαν όλοι σοκαρισμένοι.
Ο Chris, o Mario, o Nik, η Eva και ο μπαμπάς μου.
Α: δεν θα με χαιρετίσετε;
Ρώτησα και καλά λυπημένη.Η Eva ήταν η πρώτη που συνήλθε και ήρθε και με αγκάλιασε δυνατά με αποτέλεσμα να πέσουμε και οι 2 κάτω.
Την αγκάλιασα πίσω το ίδιο σφιχτά και ένιωσα τα δάκρυα της στον ώμο μου.
Α: αω ρε χαζό μην κλαις.
Παραπονέθηκα.Γιατί θα κλάψω και εγώ.
Ε: δεν έχεις ιδέα ποσό ανησύχησα.
Είπε κλαίγοντας.Ξαφνικά πέφτει κάποιος πάνω μας.
Άουτς.
Ν: και εγώ ανησύχησα ρε τρελή!
Φώναξε και ο Nik με δάκρυα στα μάτια.Εγώ γέλασα και τους αγκάλιασα πιο σφιχτά.
Μετά από λίγο σηκωθήκαμε και με αγκάλιασε ο μπαμπάς μου.
Μπ: принцесса είσαι καλά.
(Πριγκίπισσα)
Είπε πιο πολύ στον εαυτό του και μου φίλησε το μέτωπο.Α: ναι μπαμπά εδώ είμαι.
Ψιθύρισα.Όταν με άφησε δεν γύρισα καν να κοιτάξω τον Christiano και απλά άρχισα να μιλάω με την Eva και τον Nik.
Α: τι έγινε όταν σε πήρανε;
Ρώτησα την Eva.Ε: α εμ μου βάλανε ένα πανάκι στο στόμα και όταν ξύπνησα ήμουν εδώ. Αυτό.
Μάλιστα.
Μπ: принцесса έλα πες μας τι έγινε.
Καθήσαμε όλοι στους καναπέδες.
Μπορούσα να νιώσω το βλέμμα του Chris πάνω μου.
Κοίταξα με την άκρη του ματιού μου τον Mario που είχε μια έκφραση γεμάτη ενοχές και λύπη.
Καλά να πάθει!
Ας μην μου το έπαιζε φίλος για να καλύπτει τον κολλητό του.
Α: εμ μου βάλανε και εμένα ένα πανάκι στο στόμα αλλά επειδή αντιστεκόμουν μου κάνανε μια ένεση. Όταν ξύπνησα ήμουν δεμένη με αλυσίδες από το ταβάνι. Ο Fernando με απείλησε αρκετές φορές για να του πω που είναι το χρηματοκιβώτιο και προσπάθησε να με σπάσει ψυχολογικά γιατί δεν του έλεγα. Με χτύπησε μερικές φορές αλλά όταν είδε ότι δεν θα μιλούσα έφερε έναν μπράβο του να με βιάσει.
Είδα το σαγόνι του Christiano να σφίγγεται.
Ναι κάνε πως νοιάζεσαι κιόλας.
Α: αφού έφυγε από το δωμάτιο ο Fernando, ο μπράβος άφησε τα όπλα του σε μια γωνία. Όταν με πλησίασε βρήκα την ευκαιρία και αφού έσπασα τους αντίχειρες μου, έπεσα πάνω του και έσπασα τον λαιμό. Και έτσι άρχισα να σκοτώνω τους πάντες εκεί μέσα.
Είπα και καλά αθώα την τελευταία πρόταση.Ν: Γιαυτο είσαι κολλητή μου!
Είπε ενθουσιασμένος.Ο μπαμπάς μου με κοιτούσε με ένα βλέμμα γεμάτο περηφάνεια.
Α: όταν πλέον ήταν όλοι νεκροί έφτασα στο γραφείο του Fernando και τον ρώτησα γιατί σκότωσε την μαμά.
Ο Chris και ο Mario με κοιτούσαν σοκαρισμένοι.
Ήταν οι μόνοι που δεν το ήξεραν.
Τους αγνόησα και συνέχισα.
Α: Ε και μου είπε ότι ήταν ερωτευμένος μαζί της.
Μουρμούρισα.Τώρα όλοι με κοιτούσαν σοκαρισμένοι εκτός από τον μπαμπά μου.
Το ήξερε δηλαδή.
Μάλιστα.
Και εμένα δεν μου είπε τίποτα.
Α: μετά την βρίσε και τον σκότωσα.
Ε: καλά του έκανες!
Είπε ενθουσιασμένη.Εγώ γέλασα όπως και οι υπόλοιποι.
Α: τέλος έκανα ένα μπάνιο, άλλαξα ρούχα, πήρα μερικά λεφτά, έκλεισα εισιτήρια για Ρωσία και ήρθα.
Έμειναν για λίγο σιωπηλοί ώσπου ρώτησα το ένα πράγμα που με ενδιέφερε αυτή την στιγμή.
Α: γιατί δεν μου είπες ποτέ ότι ο Fernando ήταν ερωτευμένος με την μαμά και με άφησες στο σκοτάδι τόσα χρόνια;
Ρώτησα σιγανά.
~~~~~~Επειδή δεν νυστάζω λογικά θα ανεβάσω 1-2 ακόμα;)
KAMU SEDANG MEMBACA
Mafia's Wife
Fiksi Remaja•Book 1• Christiano D'Angelo. Βασιλιάς της ιταλικής μαφίας. Anastasia Ivanov. Κόρη του αρχηγού της ρώσικης μαφίας. Τι θα γίνει όταν αυτοί οι δυο αναγκαστούν να παντρευτούν; Highest Rank: #1 mafia, #1 Italy, #1 marriage, #1 Russia, #1 μαφια, #1...