Chapter 2 ❤

129 5 1
                                    

[ Di rumah Coupseu ]

Scoups tinggal berseorangan, ayah dengan mak nya bercerai, and ayah dia dah tiada...jadi dia hidup berseorangan dalam keadaan yang sangat mewah.

Kadang-kdang dia berasa sunyi sebab tiada siapa yang mampu menghiburkannya, nak harapkan mingyu tu memang takla😌😂

"eish kau ni seungcheol, bila kau nak taken" ucap scoups pada dirinya sendiri.

"dahla kau ni minat laki, ada ke yang nak kat kau😌haishh" ucapnya lagi.

"doa je bnyak ii, lpastu mntak tips kat mingyu, hehehe" scoups hbis berkata ii dan trus mengambil towel msuk ke dalam bilik air untuk mandi.

[ Choi Entertainment ]

"Morning boss~" sapa nayeon.

"morning" jawab scoups biasa.

"boss nak apa ii ke?" tanya nayeon kepada scoups.

"takpela...awk just tolong ambilkan fail maklumat kumpulan yang nak debut ni dekat wonwoo" arah scoups.

"baikk boss~" jawab nayeon dngan nada menggoda nya.

Scoups naik menyampah dan teringat kata - kata mingyu...

"nah ni failnya, boss nk sy tolong apa ii lagi?" tanya nayeon sbb saja je nak duduk lama dengan scoups tu.

"takpela, awk pegi buat kerja awk sndiri" scoups suruh dia prgi sbb dia berasa rimas nayeon asyik meminta tolong...

"tapi boss saya boleh je teman boss kt snie kew apa kew" tanya nayeon gedik...

"takpe, awk pegila..." jwab scoups dngan gummysmilenya supaya nayeon beredar dari situ.

Nayeon pon apa lagi, melting kat situ, and mengeluarkan senyuman bunny dia dan berlalu pergi dari bilik scoups.
.
.
.
.

[ Rest Time ]

"Scoups, jom minum kt cafe bawah" ajak mingyu pada scoups.

"eungg~ jap eh" jwab scoups lembut.

"asal kau ttiba lembut ni, kau suka aku ke do, noo kenott ii, im for wonwoo, not for you" mengarut mingyu.

Scoups pon saja mengacaunya.
scoups bngun dri tempat duduknya, dan mendekati mingyu seperti mahu kiss si mingyu tu.

"muahh~" scoups bagi flying kiss.
"kau jngan ngarut la, takde keje aku nak suka kt kau, aku bukannya jenis perampas😌" ucap scoups.

"eee bodola kau ni😌nsib baik, sebab my heart just for wonwoo" ucap mingyu.

"korang borak apa ni" tiba-tiba wonwoo dtang.

"ni mingyu ckap dia su-" kata ii scoups terhenti. Mingyu menekop mulutnya itu. Mingyu jeling scoups.

"ktorang borak pasal cafe bwah ni, jom makan sama ii" cover mingyu.

"ok jomla😊" jwab wonwoo. Jantung mingyu berdegup dngan kencang.

" Scoups, kau mmglaa🙄" marah mingyu kepada scoups.

"kau tak bagitau yang kau tak confess kat dia lagi, my heart just for wonwoo konon 😌" ejek scoups.

"heishhh" mingyu menyampah.
Mereka turun ke tingkat bawah untuk launch time.

[ Lewat malam ]

Scoups msih bekerja sebab nak siapkan kerja yang melambak kat atas meja tu, biasala, boss kan.

Nayeon perasan scoups tak balik lagi. Jadi dia mengambil kesempatan untuk menggoda boss dia tu.

"hye, knapa boss tk balik lagi?" tanya nayeon.

"Saya ada kerja sikit nak siapkan, ni, kenapa awak tak balik lagi, dah lewat malam dah" jwab scoups.

"Saya pon baru je siapkan kerja ni" jwab nayeon.
" Boss nak apa ii? Saya boleh buatkan." tanya nayeon.

"Saya nak air nescafe brew, tu je" jwab scoups.

Nayeon terus pergi ke ruang makan pejabat dan membuat air nescafe tu.
.
.
.
.
.
.

[ "kamu dipecatt!!" ]
.
.
.
.
chapter 2 done❤besok ataupun minggu depan sye update lagi❤staytuned for chapter 3, chapter 3 lagi seronok💖hehe, jngan lupa vote❤



 I LOVE YOU MY CEO❤ {Jeongcheol} 𝘾𝙊𝙈𝙋𝙇𝙀𝙏𝙀!!Where stories live. Discover now