Chapter 7❤

86 5 0
                                    


Sudah 1 tahun berlalu Jeonghan bekerja sebagai personal asistant scoups, mereka jadi lebih rapat daripada sebelum ini

Jeonghan pun dah mula menukar nama panggilan scoups kepada Seungcheol, kerana itu permintaan scoups kepada Jeonghan..

[Di Office SEUNGCHEOL ENTERTAINMENT]

"Morning hannie" seungcheol menyapa jeonghan setelah sampai ditempat kerjanya.

"Ha? oh Morning Seungcheol" jeonghan menyapa semula. Jeonghan pelik kenapa seungcheol memanggilnya begitu..hannie? "is it my new nickname?" suara hati jeonghan berkata.

"Awak pikir apa tu?"

"oh? oh- takde apa-apa la"

"Oh okey, nanti masuk bilik saya ya, saya nak bagitahu something"

"Baikk"

Jeonghan teruja kerana dia tidak sabar untuk tahu apa yg seungcheol nak sampaikan.

Selepas kerja jeonghan siap, dia terus bergegas ke bilik bos nya.

*TOK TOK TOK* bunyi ketukan pintu.

"Masuk" scoups bersuara.

"Um..awak nak bagitau apa?" jeonghan bermain jarinya kerana terlalu nervous.

"ahh nasib awak ingatkan, saya ingatkan awak saja" masuk nak jenguk saya ke apa tadi" seungcheol bergurau.
Jeonghan membalas gurauannya dengan memberikan pandangan yang tajam.

"saya gurau je eish. btw, comel bila awak marah(≡^∇^≡)" seungcheol saja mengusik jeonghan.

"awak nak bagitau apa, cepatla, dia gurau" pulak" Jeonghan pout. (GAHH KIYOT AHSHAHSH)

"okey okey, gurau cikit pun tak boleh hmph" dengan jeonghan saja seungcheol berperangai kebudak-budakkan.

"saya nak ajak awak dinner malam ni, dekat rumah saya and saya masak..awak suka pasta kan? so, kalau awak free datanglah, it's just you and me, sebab saya rasa ni first time kan awak datang rumah saya..so, why not saya ajak awak datang sekali?" scoups berkata.

"ohh, saya rasa free malam ni..tapi kalau ada apa" jadi saya bagitau awak" jeonghan membalas.

"okie, pukul 8 malam kay" seungcheol memberikan senyuman lesung pipit dia yang comel nak mampos tu pada jeonghan.

Jeonghan menunduk sahaja, dan beredar dari bilik seungcheol sebab nak cover muka blushingnya itu.

[ Rumah Seungcheol ]

Seungcheol sedang menyediakan pasta oglio olio di dapur.

" I'll make sure this pasta will be so good" seungcheol nak buat yang terbaik sebab pasta ni nak bagi dekat orang yang sangat istimewa baginya.

Selepas selesai masak, seungcheol terus set up meja, dan menyalakan lilin yang berada di tengah meja tu. Nampak elegen sungguh mejanya.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
 I LOVE YOU MY CEO❤ {Jeongcheol} 𝘾𝙊𝙈𝙋𝙇𝙀𝙏𝙀!!Where stories live. Discover now