Di pagi hari yang sungguh indah ini, Scoups baru sahaja bangun dari tidurnya untuk pergi ke bekerja.
(sorry ayat cm budak tadika)Dia buatla rutin harian dia setiap pagi, normal la smua org buat benda ni, mandi, gosok gigi pe sume😂
(ape aku merepek)Time Scoups tengah gosok gigi, satu perkara yang terlintas di kepalanya
"agak ii nya spe PA bru aku tu, sesuai ke untuk aku, memangla dia lelaki, tapi boleh ke aku jatuh cinta dekat dia?" gelisah scoups terpikir dalam hati.Setelah habis mandi dan bersiap. Scoups terus mengambil kunci keretanya dan terus bertolak ke Choi Entertainment dengan hatinya tidak sabar nak jumpa PA barunya itu.
.
.
.
.
[Choi Entertainment]"Annyeonghaseyo, semuaa~" memang rutin setiap hari scoups untuk menegur kesemua pekerjanya.
"Ha mingyu, where's my new PA" tnya scoups kpada mingyu.
"Nanti dia sampai la tu, aku suruh dia datang pukul 10, taknak la dia kelam kabut datang sini, first day dia kot" kata mingyu.
"Ouhh, okiee~" balas scoups dengan aegyonya skli.
korang pndai ii la byangkan🙈
.
.
.
[ Setelah beberapa jam kemudian ]Scoups sibuk bekerja and nak siapkan kerja yang melambak dekat atas mejanya tu, walaupun dia Ceo, tp kerja dia bukan sikit.
Tiba ii, ada seorang jejaka yang kacak plus beautiful at the same time mengetuk pintu Scoups.
Dengan memakai baju hitam, rambut blonde yang panjang, dan seluar trek menampakkan badannya itu seperti badan model.
Dan wajah muka bak angel. Dan mempunyai personaliti yang bagus macam mana Mingyu cakap dekat scoups masa tu.
"Come in" kata scoups.
Jejaka itu pon masukla dan perkenalkan dirinya terus.
Scoups tidak memandang jejaka tersebut kerana sibuk dengan kerja, tapi jejaka itu tetap mengintrokan dirinya.
( HAHAHA tergelak aku, "mengintrokan" ehh)
"Annyeonghaseyo, Naneun Yoon Jeonghan Imnida, you can call me Jeonghan, saya PA baru untuk Ceo syarikat ini" Jeonghan mengintrokan dirinya dengan suara lembutnya itu.
Scoups terus memberhentikan kerjanya dan menatap muka jeonghan, kerana tetamu yang ditunggu tunggu telah sampai.
Pabila Scoups memandang Jeonghan, dia terus kaku disitu, dan pemikirannya..
"Wahh, dia lelaki tapi dia lebih cantik dari perempuan😳...i think i can fall in love with him" kata scoups dalam hati."boss, boss" Jeonghan memetik jarinya untuk menyedarkan Scoups dripda renungan sexynya Scoups. Jeonghan malu kerana scoups memandangnya dengan begitu sekali.
Jeonghan pula merasakan sesuatu. Dia merasakan hatinya bak berbunga bunga bila scoups tatap mukanya tadi.
Tapi Jeonghan nak mengelamun pon takdela seteruk scoups, smpai tak sdar langsung😂"Hey Jeonghan, kau datang sini untuk kerja, bukan cari jodoh, tapi mama nak menantu, takpela, nantila cari, but bukan dekat sini i think, sebab aku terasa macam ada perasaan pelik dengan hati aku ni."
"aku suka dia ke? aipp, mana bolehh jeonghan, awak ni lelaki, dia pon lelaki, eish mana boley" habis berangan Jeonghan."Ah jeonghan, awak kene kenal saya dengan lebih mendalam ya untuk awak selesa dan senang bekerja dengan saya, apa apa awak boleh tanya dengan saya ataupun Mingyu. okey☺" senyum scoups sambil mendedahkan lesung pipitnya itu.
( lebih kurang cmnilaa)
Jeonghan terus blushing kat situ, mukanya naik merah dah. Dan dia terus membalas apa yang scoups katakan tadi.
"Baik tuan" balas jeonghan.
"Awak tak payahla panggil saya tuan, panggil saya Coupseu je, takpon panggil awak pon boleh hehe" kata scoups dengan mengada.
"O- Ohh, baiklah" balas jeonghan dengan gagap kerana cair dengan kelakuan scoups.
"Saya pergi dulu ya, nanti kalau
a- awak nak apa ii bagitau saya ya" kata Jeonghan dengan malu."Baik jeonghan~" kata scoups dengan mengeluarkan gummy smilenya.
Jeonghan hampir ii sahaja pengsan disitu dan terus beredar dari pejabat scoups.
.
.
.
[Scoups Pov]"Cntiknya dia, eish, hnsemla🥺, apa ni scoups, baru first time kau jumpa dah terfall in love..."
"Tapi betul ke kau jatuh cinta dengan dia, ke hati kau ni memang rasa macam ni...eishh"
"Takpela, mana tau dia suka aku jugak kan? Aku akan ambil hati dia satu hari nanti😚"
"Weekend ni nak ajak dia keluar la😚lagipun dia nak kenal aku lebih mendalam kan😙hehehe" kata Scoups dengan gembira. Tu pon kalau crush dia nak ikut. Korang rasa Jeonghan nak ikut tak? Ce komen cikit.
.
.
.
.
.
.
.
.
[End Scoups Pov]
.
.
.
.
.
.
.
Chapter 5 akan saya update nanti, sorry sebab chapter 4 ni mengambil masa sikit, and sorry kalau ayat saya membosankan, memang ngarut ii aku ni...
It's okay la, jangan lupa vote k😉❤Staytuned Chapter 5💙❤
YOU ARE READING
I LOVE YOU MY CEO❤ {Jeongcheol} 𝘾𝙊𝙈𝙋𝙇𝙀𝙏𝙀!!
Romancerelationship of a pretyy handsome personal assistant and a elegant Ceo of a company everything in malay language actually this story just a little bit fluff, angst and else, smut not gonna have in this story i guess?😂if u want i can makes one🌚 e...