Chapter 1 : The Peculiar Murder ( η παράξενη δολοφονία )PART 1

17 4 0
                                    

"Γεια σας , είμαι ο James γνωστός ως Fire Fist στις μέρες μου.... Τώρα θα σας διηγηθώ μια ιστορία . Την ιστορία ενChapter 1 : The Peculiar Murder ( η παράξενη δολοφονία )PART 1ός θρύλου , του James Condor ".

Λοιπόν ο James Condor ήταν ένα παράξενο παιδί και κλειστό στον εαυτό του . Είχε λίγους φίλους και σιγά σιγά χάθηκαν . Είχε στραφεί προς τα μαθήματα του .  Μια μέρα όμως ο James έμαθε κάτι τρομερό, πως ο αγαπημένος του πατέρας σκοτώθηκε σε τροχαίο ατύχημα. Από εκείνη την στιγμή ο James άρχισε να παραξενευει και να μην μιλάει σε κανέναν φαίνεται ήταν ο μόνος που εμπιστευόταν ( ο πατέρας του ) και δυστυχώς το κατάλαβε η μητέρα του και στεναχωρήθηκε για αυτό. Δεν μιλούσε σχεδόν καθόλου στην μητέρα του, σε κανέναν ! Λοιπόν, μια μέρα η μητέρα του, Lili , αποφάσισε να μετακομίσει με τον James σε μια νέα πόλη για να κάνουν μια νέα αρχή ! Έτσι κι έγινε . Ο James δεν είχε κάποια αντίρρηση μπορεί επειδή δεν μιλούσε ποτέ σε κανέναν αλλά μπορεί και να χρειαζόταν κι αυτός μια νέα αρχή . Μετακόμισαν λοιπόν στην PURETOWN, την πόλη φάντασμα όπως ξέρουν κάποιοι . Υπάρχουν θεωρίες πως σε αυτήν την πόλη γίνονταν μυστήρια πράγματα όπως εξαφάνιση ανθρώπων ή παράξενες δολοφονίες και πολλά άλλα . Μα ποτέ δεν έβρισκαν κανέναν ύποπτο . Κάποιοι πίστευαν ότι τα φαντάσματα είχαν την ευθύνη όλου αυτού του χαμού . Οι οικογένεια Condor όμως δεν ήξερε τίποτα για όλα αυτά . Στην διαδρομή ως την PURETOWN, πολλοι ήταν αυτοί που τους κοιτούσαν  με ένα παράξενο βλέμμα αφού ήξεραν πως αυτή η οικογένεια θα μετανιώσει για το ταξίδι που έκανε . 
Όμως έφτασαν. Και νοίκιασαν ένα διαμέρισμα κοντά σε ένα σχολείο. Το σχολειο που θα πάει ο James. Κάπως έτσι πέρασε η μέρα και έφτασε η επόμενη. Αυτή η μέρα ήταν λίγο δύσκολη για τον James αφού ήταν η μέρα που θα πηγαινε στο καινουριο του σχολείο . Πηγαίνοντας είδε κάποιους από τους συμμαθητές του και τον κορόιδεψαν λόγω των γυαλιών και ρούχων που φορούσε . Εκείνος δεν έδωσε σημασία γιατί νόμιζε πως η κοροϊδία τους έφτανε ως εκεί . Που να ξέρει όμως τι θα συναντούσε στο σχολείο του . Μόλις έφτασε στο σχολείο, άκουσε  έναν καθηγητή να μιλάει με κάτι παιδιά . Φαίνονταν για συνομήλικοι του James . Έλεγαν κάτι για συνάντηση στην γωνία Freddy στις 8 το βράδυ . Δεν κατάλαβε καλά . Όμως ήταν πρώτη φορά που ένιωσε περιέργεια για κάτι από τον θάνατο του πατέρα του και του έκανε εντύπωση αυτό . Όταν τελειωσε η πρώτη του μέρα στο σχολείο , ο James έτρεξε προς το σπίτι του και είπε στην Lili πως τάχα γνώρισε κάτι φίλους και ήθελαν να βγουν στις 8 το βράδυ . Όλοι ξέρουμε όμως πως άλλος ήταν ο προορισμός του .Πηγαίνοντας είδε τον καθηγητή με τους συμμαθητές του να σέρνουν έναν σάκο. Τότε καταλάθος ακούμπησε ένα σκουπίδι και ακούστηκε , παραλίγο να τον καταλάβουν όμως έτρεξε πολύ γρήγορα μακριά από εκεί .Τότε κατάλαβε πως αυτή η πόλη θα τον στοιχειώσει σε όλη του την ζωή . Ειδικά όταν άκουσε αυτά που ειπώθηκαν στην συζήτηση τους ........ ( ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ FIRE FIST : Η ΠΑΡΑΞΕΝΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ Part 2)

THE FIRE FIST ( Η φλεγόμενη γροθιά )Where stories live. Discover now