Chapter 2: The middle high school of PureTown( το γυμνάσιο της PureTown)

10 3 0
                                    

Οι μέρες κυλούσαν όμορφα για τον James και την νέα του φίλη, Linda. Τις τελευταίες μέρες δεν είχαμε καμία εξέλιξη στην ψυχρή δολοφονία της πρώην διευθύντριας, οπότε ας μάθουμε πως περνάνε στο σχολείο . Αρχικά πηγαίνουν στο σχολείο . Έπειτα κάνουν ένα μικρό διάλειμμα πριν ξεκινήσουν το μάθημα . Κάθε μάθημα χωρίζεται από πεντάλεπτο διάλειμμα. Ας μάθουμε λίγα πράγματα για το σχολείο τους. Το σχολείο είναι ένα μεγάλο κάτασπρο κτήριο γεμάτο αίθουσες . Επίσης έχει ένα μεγάλο γήπεδο ποδοσφαίρου , μπάσκετ και βόλεϊ . Γενικά ειναι ένα απλό σχολείο σαν τα άλλα. Αυτό σκέφτεσαι ώσπου να καταλάβεις το σκοτάδι που κρύβεται μέσα του . Εγώ και η Linda είμαστε στην A-b τάξη δηλαδή είμαστε πρώτη τάξη του γυμνασίου στο δεύτερο τμήμα . Στην τάξη μας είναι κάποιοι συμμορίτες αλλά ευτυχώς είναι οι πιο ήσυχοι . Ένας βασικά είναι καλό παιδί και η Linda κάνει παρέα μαζί του . Λέει πως μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε για πληροφόρηση . Πιστεύω πως είναι καλή ιδέα ! Τέλος πάντων , στην τάξη είμαστε κάπου στα 26 παιδιά και σε κάθε μάθημα έχουμε διαφορετικό καθηγητή . Ο αγαπημένος μου καθηγητής είναι ο μαθηματικός μου , ο κύριος Rodgers . Είναι αρκετά καλός άνθρωπος με νέα παιδαγωγική μέθοδο. Οι υπόλοιποι καθηγητές είναι βαρετοί και άδικοι συνήθως . Μόνο εκείνον εμπιστεύομαι από τους καθηγητές. Το. Βράδυ Κυριακής δέχτηκα ένα γράμμα με άγνωστη προέλευση. Το γράμμα έλεγε για μια οργάνωση. Πως με κάλεσαν σε μια συνάντηση που θα καθορίσει την συνέχεια του κόσμου ! Μου έδωσαν και μια διεύθυνση ( ΔΣΑ.Κ. 2492). Στην αρχή γέλασα αλλά ποτέ δεν ξέρεις....... Δεν το είπα σε κανέναν αν και κατάλαβα περίπου τι θα γινόταν, όμως δεν ήθελα να μπλέξω κανέναν άλλον σε αυτήν την ιστορία. Ότι και να πάθαινα τουλάχιστον θα το πάθαινα μόνος . Όποτε πήγα ! Είχε διάφορα διαβολικά σχήματα και ήταν πολύ σκοτεινά ! Μετά ήρθαν κάποιοι παράξενοι με κουκούλα με την ακολουθία του καθηγητή !! Να σας πω την αλήθεια το περίμενα , για αυτό και πήρα τις προφυλάξεις μου . Είχα δημιουργήσει παγίδες στο μυαλό και στην καρδιά . Όποιος κατάλαβε , κατάλαβε !! Λοιπόν μου είπαν για ένα πεπρωμένο να γίνω η γέννηση και η καταστροφή του κόσμου !!
Δεν κατάλαβα όμως τίποτε από αυτά που έλεγαν.
Μετά έφεραν ένα μαγικό γυάλινο κουτί που έδειχνε έναν θεό της φωτιάς να δημιουργεί κόσμους !!! Για λίγο τρόμαξα βλέποντας κάτι καινούριο σαν αυτό αλλά μετά αναρωτήθηκα, αν είμαι ικανός για κάτι τέτοιο . Μα πως κατάντησα από το κλειστό παιδί , στον Θεό μεταξύ κόσμων ;;; Έχω μπερδευτεί και το κατάλαβαν αυτό . Μου είπαν πως τα σύμβολα δεν ήταν διαβολικά αλλά προφητικά. Έδειχναν το μέλλον . Είναι μια γλώσσα που εγώ έφτιαξα !! Μετά μου είπαν πως αρκετά έμαθα σήμερα και με άφησαν για να ξεκουραστώ αφού έμαθα τόσα και νέα πράγματα !! Μετά όλο το βράδυ τα σκεφτόμουν !!σκεφτόμουν όλα αυτά που είπαν !! Και μετά μπερδεύτηκα ακόμη πιο πολύ !! Κάπως έτσι κοιμήθηκα σκεφτόμενος και μπερδεμένος .

THE FIRE FIST ( Η φλεγόμενη γροθιά )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora