Dina : Kenapa tadi Dina dengar macam ada orang jerit??
Haechan : Perasaan je kot... Dina nak gi mana tadi?? Saya hantar
Dina : Dina nak pergi kedai...
Haechan : Kedai, hah jom...Meanwhile, xiaojun dan renjun basah kuyup kat dalam sawah tu... Dengan basahnya, dengan Lumpurnya... Kau rasa berapa lama diaorang nak kena keringkan baju diaorang guna ekzos moto sebelum diaorang kena kejar dengan batang penyapu yang kun guna masa sapu rumah tadi
Renjun : Hyung, kau bawak moto mcm mana?? Aku dah cakap jgn wiley, tu lah terikut sangat dengan johan hantu kak limah tu... Wiley sampai ke hujung kampung
Xiaojun : Lah sorry lah, aku baru nak tunjuk bakat depan Dina... Mana tau masa kitaorang kahwin boleh aku bawak dia wiley satu kampung...
Renjun : Kepala otak kau, tak de nya dia nak kat kau... Dia nak kat aku...
Xiaojun : Ehhhh nak gaduh er??
Renjun : Ajommm, meh sini...
Xiaojun : Amboi, meminta nampak... Kejap aku buka langkah dulu...
Renjun : "Bersila atas sawah sebab nak buka langkah"
Xiaojun : "Terkinja kinja melompat macam beruk"
Pak samad : Anak sape lah tu?? "Tengok xiaojun dan renjun bersilat tgh sawah"
Pak meon : Entahlah mad, tak pernah aku melihat orang bersilat tgh sawah...
Pak samad : Sudahlah, aku nak gi minum kopi... Ko nak?? Aku belanja...
Pak meon : "Pegang dahi pak samad" Kau demam ke mad?? Tak pernah kau nak belanja aku kopi... Ye pun lebih kurang kau belanja aku gula" cekelat 20 sen tu je... Ye pun kau dah lari dulu, lepas tu aku juga kena bayar...
Pak samad : Ehhhh masa tu aku sakit perut, nak menghadas besar... Aku makan ikan patin tempoyak... Uuuuuuuuuuuu, 3 hari aku tido dalam jamban
Pak meon : Sian kau ya... Udah jom, kau kata nak Belanja kopi kan?? Ahhh jom kita... Aku nak bercerita sikit ngan kau nih
Author : Kantoi tak puasa😌Meanwhile di rumah
Taeyong : Lucas, mari kau... Mari sini kau...
Lucas : Ahhhhhhh, tolong akuhhhh!!! Aku tak salah hyung!!! Bukan aku rembat air susu dutchlady kau tuh... Aku puasa!!! Aku puasa!!!
Taeyong : Siapa je yang berani ponteng puasa dalam rumah ni?? Kau sorang ke?!! "Kejar lucas kat belakang sofa"
Lucas : "Tangkap kusyen yang taeyong balik" Sumpah hyung, bukan lucas...
Taeyong : "Baling kusyen" Kau dah pandai menipu ehh, hah tipu lagi...
Sungchan : "Makan popcorn" Bila nak habis??
Shotaro : Drama ni 1 jam...
Sungchan : Ouhhh...
Taeyong : "Baling kusyen, last2 kena sungtaro"
Sungchan : Asal kita yang kena??
Shotaro : Sabo, drama memang gini...Dan masa itulah xiaojun dan renjun balik...
Taeyong : Hah, baru balik??
Xiaojun : Haah
Taeyong : Korang dari mana je tadi??
Renjun : Kitaorang---
Kun : "Pulas telinga xiaojun dan renjun" Gi mana?? Petang baru balik?? Ni Korang ni dah kenapa busuk ni?? Hah, gi mandi cepat... "Tarik xiaojun dan renjun ke toilet"
Xiaojun & Renjun : Hyung, sakit hyung...Semasa yuta dan Johnny hendak ke bawah rumah, diaorang ternampak ten dan winwin ketawa terbahak bahak di tangga rumah
Johnny : Apa diaorang cite tu... Rancak betul nampaknya tu
Yuta : Entahlah, malas masuk campur hal perempuan "Pergi ke bawah rumah"
Johnny : "Ikut yuta"
Yuta : Wehhhh asal y suku atuk penuh Lumpur??
Johnny : Ni mesti ada yang membawa nih... Tak pe nanti masa berbuka kita tanya... Ehhh tu bukan haechan ke??
Yuta : Oiiiiiiii chan!!!!
Haechan : Hah?? "Pandang yuta & Johnny" ouhhh hyung, ingatkan sape tadi...
Johnny : Kau dari mana ni??
Haechan : Baru lepas hantar Dina balik... Tadi kitaorang pergi kedai sama" tadi...
Yuta : "Panas" Korang gi mana??
Haechan : Kedai beli barang
Yuta : "Diam"
Johnny : Tak ajak hyung...
Haechan : Dah hyung gi layan taeyong hyung tu kenapa?? Malas lah nak ajak...
Johnny : Yuta, kau asal diam?? Ada masalah ke??ke kena reject ngan winwin??
Yuta : Tak de apa lah... Aku nak gi masuk bilik jap "Bla gitu je"
Haechan : Kenapa yuta hyung tu??
Johnny : Entahlah... Pelik semacam jer
Ten : HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Winwin : BODO AHHHH HYUNG!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Ten : SHUSH!!! DIAM!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
Haechan : Terkejut haechan "Peluk Johnny"
Johnny : Tak yah layan pesakit mental tahap 5 tu, jom masuk...Selepas berbuka
Jungwoo pun dgn cepat membawa popcorn dan susu dutchlady ke dalam biliknya...
Taeyong : Kau nak gi mana jungwoo??
Jungwoo : "Sorok susu dutchlady" Ermmmm, tgok 7 malam mencintaiku 2 hyung... Eheheh cau lu "Masuk bilik, kunci pintu bilik"
Taeyong : Oohhhhh!! "Ketuk pintu bilik jungwoo" Kau lah curi susu dutchlady aku hah jungwoo!!! Jungwoo!!! AMMAR AMINNUDIN KAU KELUAR CEPAT!!!
Doyoung : "Pegang taeyong" Dah lah hyung, malu jiran dengar...
Nenek : Kenapa ni taqif??
Taeyong : Nek "Cute mode on" Jungwoo curi susu dutchlady taeyong... "Peluk nenek"
Nenek : Ehhh tak pe taeyong, nenek ada beli lagi... Ada kat dalam peti ais... Nenek beli 2 kotak, gi minum...
Taeyong : Betul ke, thank you nek "Cium pipi nenek"
Author : Kenapa aku yang menulis, aku yang jealous😌Yuta baru saja habis makan, dia nak masuk bilik... Kebetulan, bilik dia kat sebelah bilik xiaojun... Hah, bertembung lah dua hamba Allah tu... Apa lagi, masuk bilik... Hempas pintu bilik...
Johnny : Gempa bumi "Peluk taeil"
Taeil : Ehhhhh No lgbt here "Tolak Johnny"
Johnny : Bukan, tadi gempa bumi
Taeil : Hah, ye lah tu... Tah" ada udang di sebalik batu
Johnny : Aku baru lepas makan gulai udang tadi...
Taeil : "Wrestling Johnny"TBC✔️