11.30 AM
Kun : "Sidai kain" Give me that nectar,give me that nectar,give me that,give me that
Taeyong : "Tepuk bahu kun"
Kun : Allahuakbar "Baling baju kat muka taeyong"
Taeyong : "Sabar yong,kau period" Nah ni lagi satu bakul baju,aku nak gi kedai jap...
Kun : Kedai Ann jauh, kau nak gi jalan kaki ke?
Taeyong : Kete kan ada
Kun : Tak yah ngada kau... Gi kedai bawak kete Exora... Banyak cantik muka kau
Taeyong : Alah panas lah... Aku nak pasang air cond...
Kun : Tak de"... Johnny!!! Daniel!!!
Johnny : "Berlari Kat Kun" Hah nape?
Kun : Dekat sangat ni... Belakang sikit...
Johnny : "Angkat kun 1 meter" Hah, nape?
Kun : Kau gi bawak Taufiq gi kedai... Dia ni mengada nak bawak Exora gi kedai
Johnny : Kepala otak kau Taufiq... Minyak kete tu tinggal setitik je...
Taeyong : Mmg lah sikit... Yang kau gi habiskan minyak kete tu pahal hanat "Sepak johnny"
Johnny : Apa salah aku... "Buat muka tak bersalah"
Kun : "Hempuk johnny guna bakul baju" Kau gi bawak budak" tu pusing kampung naik kete Ann?? Baik ngaku cepat
Johnny : Ampun" diaorang yang minta, aku tunaikan je...
Taeyong : Kepala otak kau tunaikan... Dah tau kat sini susah nak dapat ni minyak kete... Kau gi habiskan asal Bodo... "Tempeleng johnny"
Kun : Kau ni harap je second oldest... Tapi Tak leh nak fikir "Tampar lengan johnny"
Johnny : "Hadeh penat aku layan dua orang mak nyah ni" "Muka pasrah"
Meanwhile
Hendery : Lalalalalalalala... "Berjalan ke belakang rumah"
Tgh syok menjelajah dunia belakang rumah, tetiba ternampak sesuatu yang di luar jangkaanHendery : Uishhhh, ini reban ayam ke istana ayam?? "Terjumpa reban ayam belakang rumah"
Punyalah excited nak masuk... Sampai tahi ayam pun dia tak perasan dia pijak...Hendery : Perghhhh, besar gila reban ayam ni... Kalau aku masuk pun muat... Tapi busuk... Lain kali kemas lah rumah... Mop rumah ni... Mana lah tau tetamu datang rumah... Baru nak mengemas...
Ayam : "Berkokok tepi telinga hendery"
Hendery : Weiiiii Bodo "Tempeleng ayam"
Ayam : "Nazak"
Author : Risau kadang" suami aku nih... Mau semua mende dia Tempeleng... Nasib aku tak kena...
Hendery : Assalamualaikum encik ayam... Saya hendery Hanif, wartawan fashionista untuk ayam" sedunia... Saya ingin bertanya... Boleh encik jawab?
Ayam : "Ehhhh masuk tv ke nih?,okay kena fokus... Mak orang masuk tv"
Hendery : Okay encik ayam... Sebelum ni pernah masuk tv tak??
Ayam : "Ehhh aku patuk juga manusia kang,boleh dia tanya aku gitu... Kau sorang je yang buat interview ni kat aku... Tak de orang lain dah"
Hendery : Oohhhhh yeke? "Cakap sesorang"