פרק 3

76 3 1
                                    

ג'ונגקוק נשם עמוק לפני שלחץ על פעמון הדלת מכיוון שהוא היה כל כך עצבני לפגוש את אחיו של טאהיונג מכיוון שהוסוק אמר לו שנמג'ון הוא מאוד רכושני ביחס לאחיו הצעיר.  כעבור זמן מה, הדלת נפתחה על ידי עוזרת שהזמינה את שחור השיער אימייל לבית.  שחור השיער נכנס פנימה, ישב על הספה והחל להמתין לטאהיונג אך הוא הופתע כשגבר אלמוני הגיע אליו, לבוש חליפה ונראה נאה.  "אז אתה ג'ונגקוק?"  שאל הזכר הנאה, יושב על ספה אחרת, רגליים שלובות

שחו השיער הנהן בראשו בתגובה והוא קם מיד כשהזכר שלפניו גילה את שמו, "אני נאמג'ון

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

שחו השיער הנהן בראשו בתגובה והוא קם מיד כשהזכר שלפניו גילה את שמו, "אני נאמג'ון. אחיו הבכור של טאהיונג."  "אה-שלום, היונג!"  שחור השיער בירך, והרכין את ראשו.  "לשבת."  אמר נאמג'ון, מסמן לצעיר לשבת כששחור השיער מהנהן בחיוך קטן, יושב על הספה, נהיה עצבני יותר כשראה את המבט הרציני על פניו של נאמג'ון.  "הוסוק סיפר לי עליך."  נאמג'ון אמר בקול רגוע כשהוסיף: "אתה באמת אוהב את אחי או שאתה פשוט משחק עם הרגשות שלו?"  קולו היה קר כקרח.  שחור השיער גמע בקולו הכהה של האחר, אך בכל מקרה הוא דיבר "אני מאוד אוהב אותו. הוא יפה ו"
"אז אתה אוהב אותו כי הוא יפה, נכון?"  שחור השיער נענע בראשו בהכחשה ואמר, "לא-לא! אני-התכוונתי, הוא יפה וטוב-לב.  הוא גנב את ליבי."  נאמג'ון הנהן ואז העלה שאלה נוספת, "כמה בנות וילדים יצאת בעבר?"  "מעולם לא יצאתי עם אף אחד. טאה הוא הראשון."  ג'ונגקוק ענה בביישנות.  "בתול?"  "אהנ- מה?"  "מה מה? אתה בתול?"  שאל נאמג'ון, נוהם והצעיר לגם לפני שהנהן בראשו ואמר: "בתול טהור."  "הממ כל עבר פלילי?"  נאמג'ון שאל שאלה נוספת.
"מה לעזאזל! אני נראה לך פושע ?!"  שאל ג'ונגקוק בסערה זועמת.  "לא שמעת את המשפט אל תשפוט ספר לפי הכריכה'?"  נאמג'ון שאל בלעג והצעיר נאנח לפני שענה: "לא, אין לי שום עבר פלילי אחד."  נאמג'ון הנהן, עצר למשך כמה שניות אך אז רכן קדימה ולחש לאוזנו של הצעיר, "אם אתה מעז לפגוע באחי אז אחפור את גופך עמוק בתוך האדמה."  נאמג'ון איים, דבריו וקולו הכהה העבירו צמרמורת לעמוד השדרה של הצעיר, אך הם נשמעו כששמעו צעדים.  נאמג'ון רכן לאחור אל הספה כשהבעותיו הקרות התחלפו לרכות כשראה את אחיו שנראה מקסים.

טאהיונג הבחין בפרצופו המפוחד של שחור השיער והוא הבין שאולי אחיו הבכור הפחיד את שחור השיער הוא הביט באחיו ועשה כמה מחוות בידיו שכן שחור השיער לא הצליח להבין דבר מאחר והוא אינו יודע שפת סימנים

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

טאהיונג הבחין בפרצופו המפוחד של שחור השיער והוא הבין שאולי אחיו הבכור הפחיד את שחור השיער הוא הביט באחיו ועשה כמה מחוות בידיו שכן שחור השיער לא הצליח להבין דבר מאחר והוא אינו יודע שפת סימנים.  "לא נכון טאה. לא גערתי בו. הייתי נחמד אליו. אם אתה לא מאמין לי, שאל אותו."  אמר נאמג'ון כשהוא הצביע לעבר ג'ונגקוק שהפריד את שפתיו לדבר אך גמע כשקיבל מבט  בוהק מנאמג'ון.  "לא! הוא לא הפחיד אותי."  ג'ונגקוק ענה בחיוך עצבני והילד המהמם חייך בחזרה, מרגיש הקלה.  "רואה, אמרתי לך."  אמר נאמג'ון בצחקוק והילד המהמם פשוט צחקק כמו תינוק קטן.
"נלך?"  שחור השיער שאל, קם והילד המהמם הנהן בראשו בחיוך כשעומדים לעזוב אך נאמג'ון עצר אותם.  "תשמור על אחי התינוק ותחזיר אותו הביתה לפני השעה 21:00."  אמר נאמג'ון בחיוך אך קולו היה כהה והצעיר הינהן בראשו בחיוך קטן ואז עזבו שניהם את בית קים.
וזה הפרק להיום!
(כן אני יודעת שהוא קצר אבל הוא לא שלי אני רק המתרגמת)
אוהבת מלא מלא מלא מלא!!🧡❤🧡❤🧡
לסופרת המקורית👈🏼-bts7Kings-
פרק הבא יוצא מחר!
(פרקים בימים ראשון רביעי ושבת)
נתראה בפרק הבא!!!

mute but cute/taekookWhere stories live. Discover now