Deniz
5 gün olmuştu ve nedense kendimi çok halsiz hissediyordum. Doktor ilaçlardan demişti. Şimdiden saçlarım tel tel dökülmeye başlamıştı. İlk saçımın döküldüğünü görünce ne kadar ağlamıştım. Saçlarım dökülüyor. Bu beni üzüyor ama omega annem ' ağlama bebeğim birgün saçların yeniden büyüyecek. Şimdi iyi olman için saçlarının dökülmesi lazım ' demişti.
Omega annem ne kadar bana destek olmaya çalışsa da geceleri onun ağladığını duyuyorum. Annemin ağlama nedeni olduğum için kendimden nefret ettim.
Alfa annem omega anneme destek olmaya çalışıyordu ama biliyorum o da zorlanıyor. Bana bakarken gözlerinde ki yorgunluğu ve endişeyi görüyorum ama yine de bana karşı hep gülümsüyor.
Evet herşey 5 gün içinde oldu. 5 gün içinde böyle olduysa diğer günler de annemler daha kötü olucak hemde benim yüzümden.
" bebeğim nasılsın? " Diye sordu omega annem.
" iyiyim " dedim gülümseyerek.
Oysaki uykulu hissediyordum.
" birazdan hemşireler gelip ilacını verecek " dedi omega annem.
" tamam " dedim.
" benim oğlum nasıl bugün " diyerek odaya girdi alfa annem.
" iyiyim anne " dedim gülümseyerek.
Birden gelen kusma dürtüsü ile öğürdüm. Annem kusmam için verilen kapı aldı ve maskemi çıkarıp kusmama yardım etti.
Canım çok yanıyordu. Sanki boğazıma sıcak bir şey dökmüşler gibi hissediyorum. Ağzımda kalan iğrenç tatan nefret ediyorum.
" şşh geçti " dedi omega annem elindeki kapı alfa anneme verirken.
" gel ağzını çalkalayalım " dedi alfa annem.
Alfa annem beni yavaşça yataktan kaldırdı. Odada bulunan banyoya gidip ağzımı çalkaladık. Alfa annem beni yavaşça yatağa yatırdı. Omega annem ise hemen hava maskesini taktı. Şuanlık nefes almakta sorun çekmiyordum yani sayılır.
" bunlar geçecek " dedi alfa annem.
" biliyorum " dedim ve geri yaslandım.
Hemşire gelince konuşmayı kestik. Hemşire hem benimle konuştu hem ilacımı verdi. Hemşire gidince annemler iki yanıma gelip saçlarımı okşamaya başladılar ama saçlarım ellerinde kalınca vazgeçtiler.
" saçımı okşamaya devam eder misiniz? Saçım dökülmeden tekrar hissetmek istiyorum " dedim.
Alfa ve omega annem bana gülümseyerek baktılar ve saçımı okşamaya devam ettiler. Neden bilmiyorum ama bu 5 gün içinde kalbimde bir sızı hissediyorum. Herhalde korku ve stresten olsa gerek değil mi?
Hemşire hızla odaya girince ona döndük. Hemşire korkmuş ve aceleci bir tavırla ilaçlara bakıp çıktı. Korkuyla alfa ve omega anneme baktım. Birkaç dakika sonra doktor geldi.
" nasılsın Deniz ? " Diye sordu bana gülümseyerek.
" iyiyim sanırım " dedim.
" bir yerin ağrıyor mu? " Diye sordu.
" hayır " dedim.
" emin misin? " Diye sordu.
" evet " dedim.
" ne oluyor? " Diye sordu alfa annem.
" ikinizle dışarda konuşalım " dedi ve odadan çıktı doktor.
Alfa ve omega annem birbirlerine baktılar.
" biz birazdan geliyoruz bebeğim " dedi omega annem.
Omega annem, alfa annemin elini tutup odadan çıktılar. Ne oluyordu? Neden doktor ve hemşireler bu kadar endişeli duruyorlardı?
" ah! " kalbimde hissetiğim acı ile elimi kalbimin üstüne koydum.
Kalbim neden bu kadar acıyordu. Derin bir nefes almaya başladım. Kalbimi dinlemek için takılan makineden düzensiz sesler gelmeye başladı. Bu benim kalp atışlarımdı.
Kalbimde ki acı ile gözümden bir yaş düştü. Annemlere seslenmek istedim ama sanki sesim beni terk etmişti.Nefesim kesiliyor gibi hissediyorum. Odada yankılandı kapının duvara vurma sesi.
" Deniz bana bak " dediğini duydum doktorun.
Ama bakamıyordum. Gözlerim kapanırken omega annemin bağrışlarını duydum.
Merhaba🙋♀️
Bölüm hakkında ki düşünceleriniz ne?
Diğer bölümde neler olabilir?
Diğer bölümde görüşmek üzere ❤