2. bölüm

275 17 1
                                    

Altımdaki Kareli eteği düzeltip içeri daldım. Babam beni zorlayıp şu zengin zübbelerin olduğu okula sürüklemişti. Ben sadece o kırmızı araba için az karşı çıkmıştım.

Müdür sandığım buruşuk luşamba kaşlarını çatıp ayaklandı.

"Kızım burası müdür odası saygılı ol" nefesimi verip kaşlarımı kaldırdım. "Ben ecrin Taşer tableti ve sınıfımı verirsen defolup gideceğim zaten"adam masaya göz atıp bana döndü. "Sınıfın 11a ikinci katta" tableti bana uzattıktan sonra kıçının üzerine oturdu. Soyadımı duyunca herkes bu şeyi yapıyordu. Hiçbirşey söylemeden odadan çıkıp koridorda ilerlemeye başladım. Millet arkadaş denilen mallarla birşeyler konuşuyorlardı. Hep böyleydi zaten, sadece herşeyini anlatıp onlara güveneceklerini sanıyorlardı. "Ezikler" diye mırıldanıp başımı kimsenin olmadığı yere çevirdim. Kaşlarımı istemsizce çatıp oraya ilerledim. Beyaz duvarlar yazılarla dolmuştu, sigara kokusu burnumu doldururken biraz daha ilerledim. Duvarın dibine dayamış olduğu sarışın kızı açmış gibi öpen birisini görünce gözlerimi devirdim. Bende birsey vardır diye bakmıştım.

Nefesimi verip tekrar lüks koridora çıktım.karşıdaki 11-a yazısını görünce gülümseyip oraya ilerlemeye başladım.kapalı kapanın önüde durup derin bir nefes aldım

kendini bok zannedenler,yavşayanlar,arkadaş olmaya çalışanlar,sevgilisinden ayrıldı diye salya sümük zırlayanlar,dış görünüşe takılan tipi 5 kavanoz bal satan hocalar...sıkıcı!

içeriye girip etrafımı taradım.yakışıklı sayılacak bir erkek haricinde kimse yoktu.omuzlarimi silkip arkaya doğru ilerlemeye başladım.götümden aşağı kayan çantayı sıraya fırlattım."yeni misin?" 

başlamıştık bile. "hm hm " diyerek sert sıraya oturdum."güzel" diye mırıldanınce gözlerimi devirdim.seside tıpkı benim gibi ifadesizdi anlaşılan adam akıllı birisi vardı.

kahverengi saçları özenle yapılmış gibi duruyordu ve başını elindeki siyah kalemden kaldırmamıştı.birtek ben böyleyim sanıyordum. sınıfa kız grubu girince arkamı yaslanıp gözlerimi ondan çektim.

sarışın kızı görünce tek kaşımı kaldırdım.saçları koridordaki kızı andırıyordu.düzgün fizikli ve oldukça güzeldi.yiyişmesi garip değildi anlaşılan. "emre,burak nerede?"

başını kaldırıp kızı süzdü,"kapıda" diyince benimde dahil herkes kapıya döndü.sertçe yutkunup onu inceledim.uzun bedeni kapıda öylece duruyordu,kumral saçları ve derin mavi gözleri vardı.

anlaşılan okulun kendini bok zannedenler listesindeydi.gözlerimi kaçırıp elimdeki telefonumla ilgilenmeye başladım.

sarışın kıvrak hareketle hemen önümdeki sıraya oturdu.gruplar dağılırken elimdeki telefon titremeye başlamıştı.mesajlar kısmına girip babamın mesajına tıkladım

-kimden : baba(!)

mesaj:yeni okuluna iyi alış kızım,hayvan gibi evcilleşeceksin

yüzümü ekşitip mesajı sildim. Normal olmadığımı söylemeleri doğruymuş.

Başımı kaldırıp bana bakan meraklı gözlerle karşı karşıya kaldım. Mavi gözleriyle beni işaret edip edip sarışına baktı. "Onu tanıyor musun?"

Yerimde kıpırdanıp ayağa kalktım. "Adnan Taşer" dedim düz bir şekilde. Adının burak olduğunu öğrendiğim kişi tek kaşını kaldırdı.

"Hani şu zengin olan mı?" Kız şaşkınlıkla sorduğunda sinsice gülümsedim. "Evet"

Burak umursamaz adımlarla sınıftan çıktığında bakışlarımı kıza çevirdim. "Yalan söylemiyorsun değil mi? " diye devam edince kahverengi saçlı nefesini verdi. "Buse tamam işte"

Yerime oturup tekrar telefonumla oynamaya başladım. Bu kadardı işte, her okulda böyle olurdu sonra insanlar bana yakın olmaya çalışırdı.

............................

Ders zili çalıyordu. Insanlar pahalı çantalarını omuzlarına takıp yavaşça sınıftan çıkmaya başlıyordu.

Ben mi? Derste yaptığım gibi telefonumla oynuyordum. Sınıfta sadece buse kalmıştı. Oda şuanda başımda dikiliyordu.  Bıkkınca başımı kaldırdım.

"Tamam adnan Taşer'in kızı olman avantaj ama bu okulun bir kuralı var"

Ilgili çekince tek kaşımı kaldırdım. "Bu okulun popüler kızı benim" alayla gülümseyip arkama yaslandım. "Cidden mi? Ben sıradan bir şey olduğunu sanıyordum" sesim sakin va tehditkar çıkmıştı.

"Değilim" kızgın yüzünü görünce ayağa kalkıp üzerimi silktim.  "Güzel" deyip siyah çantamı tek omuzuma taktım.

Omuzuma çarpıp sınıftan uzaklaşmaya başladım. İlk gün ve ilk rakipler mi?

Tekrar "güzel" diye fısıldayıp merdivenlerden hızla indim.

Burası şaşırtıcı derecede boştu. Önüme çıkan bedenle duraksadım.

Mavi gözler bana alayla bakıyordu. "Ne?" diye sordum.

"Adnan Taşer ha?.." kolumu kavrayınca gözlerimi büyüttüm. "Hani babamı hapse attıran adam"

BAD LOVE (Daniel sharman fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin