fotoğrafları şiddetle yanan şömineye fırtattıktan sora gülümsedim.Şu an cidden rahatlamıştım. O baba dediğim adamında o götü açık üvey anneminde sesini dahi duymak istemiyordum.
babamın bağışını duyunca gülümsememi daha da genişlettim.
"o resimler atılır mı! " ona dönüp pişkince yüzündeki şaşkınlığı izledim "bak atılıyormuş" dedim.şaşkın yüzü kızarmaya başlayınca ayağa kalktım.kırmızı koltuğun etrafından dolaşarak karşını geçtim "o.liseye.asla gitmem.anladın mı baba?" her kelimeyi bastırarak söylemiştim zafer gülümsemesi yüzüme yayıldı. "yarın o okula gideceksin yoksa istediğin arabayı asla sana almam" bu adam işini biliyordu. "s-sorun değil ben onu her türlü aldırırım" gülümseyerek ceketindeki kedi kartlarımı çıkardı ona sertçe bakıp yutkundum "bunlar bendeyken hiçbir bok yapamazsın kızım" benden uzaklaşmaya başlayınca yumruğumu sıkıtım.bu evin zeki kızı bendim! birşeyler bulacaktım,tabi yarına kadar.o liseye gitmeyi istemiyordum.Tamam özel ve fazlasıyla donanımlı bir kolejdi ama rahatımı bozasım yok.
merdivenlerden çıkıp odama girdim ve sertçe kapıyı kapattım.uzun sarı saçlarımı arkaya savurup iki elimi çenemin altına dayadım.evden kaçsam anında kaslı korumaları beni eve tekrar sokardı.arkadaşlarıma gideceğim desem...ki arkadaş denilecek boklarda yok. nefesimi verip gözlerimi masanın üzerindeki telefona çevirdim.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"buyrun efendim pizzanız" diyen yakışıklı pizzacıya gülümsedim. cebimden 500 tl'yi ona gösterdim "anlaşmaya var mısın?" gözlerini gözlerimden alıp paraya dikti ve kafasını salladı.güzel!
"bana üzerindeki kıyafeti vereceksin ve ben bu evden pizzacı kılığında çıkacağım" dedim.yakışıklı gülümsemesini genişletti "peki ben nereden kaçacağım?" gözlerimle uzayıp giden uzun yeşilliklere çevirdim. oda arkasını dönüp oraya göz attı."içeri gir" dediğimde şaşkınlığı yüzünden okunuyordu.
içeriye geçip gösterdiğim banyoya girdi.etrafı yokladıktan sonra yanına girdim ve kapıyı kilitledim."çıkar" diye fısıldadım. elleri gömleğini iliklerine gitti ve hızlıca üzerinden çıkardı.elinden sertçe alıp siyah tişörtümün üzerine giydim."kask lazım mı?" diye sordu başımı sallayıp elinden aldım.
"şimdi korumalara görünmemeye çalış" gözlerini büyüttü "korumalar mı? mafya mısınız siz!" sesi yükselince ağızını kapattım "sus salak! sadece babam zengin bir iş adamı" başını salladıktan sonra ellerimi çektim. "tamam başlıyoruz" dedim.üzerimi düzelttikten sonra kapıyı açtım,etrafa göz geçirdim.mutfaktaki buruşuk ihtiyardan başka görünürde kimse yoktu.yavaşça çıkıp kapıyı açtım.korumalar çay içiyordu zaten etrafa köpek gibi bakmasalar şaşardım.arkamdaki şaşkınca gel işareti yaptım."3 diyince eğil ve koş" başını salladı.
korumalar bu tarafa doğru bakınca "1" dedim.dikkatlerini toplayamayacaklarını biliyordum.tekrar önlerine dönüp çaylarını yudumlamaya baladılar "3" diyince kolumu hafifçe tuttu "2ye ne oldu" nefesimi verdim "öldü.koş hadi!" kolumu bırakıp eğildi ve koşmaya başladı.dikkatle korumaların hareketlerine bakıyordum.konuşmaktan hiç fark etmemişlerdi. arkama son kez baktıktan sonra kaskı kafama taktım.kapıyı kapatacağım sırada kafamı duvara vurmamla inledim.bununla nasıl motorbisiklet sürüyorlardı? korumaların kahkaha sesiyle yüzümü buruşturdum.biraz sonra ben onlara başka yerimle gülecektim.kendimi toparlayıp erkek gibi yürümeye başladım.
"pizzacıya bak çok seksi bacakları var dimi?" yumruğumu sıkıp yürümemi devam ettirdim.biraz sonra cidden onlara en sert seksi yaşatacaktım.tabi babamdan sonra. sırıtarak kapıdan çıktım.çok da zor olmamıştı.
önümde korumayı görünce sırıtmamı yarıda kestim."ecrin hanım? babanız sizi bekliyor"
siktir!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"demek okula gitmek istemiyorsun" başımı hızla salladım "güzel okula git aklın başına gelince bırakırsın" ağızım şaşkınlıkla aralanırken o çoktan kalkmış takım elbisesini düzeltiyordu."yarım 8'de hazır ol" dedikten sonra merdivenlerden çıktı.
kabul bu sefer kaybettim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD LOVE (Daniel sharman fanfic)
Romansa"zıt kutuplar birbirlerini çeker diyorlar ama aşk anlamında,evet biz birbirimize çekildik ama düşman anlamında" ona şaşkınca bakarken gülümsedi,geri geri gidip kapıyı kapattı.