Elkezdődött a nyár, hogy én mennyire vártam már ezt, végre csak a bulik és a csajok, már amennyi marad belőlük. Minden lány szívébe a híres Louis Tomlinson lopja be magát, sőt néha még a fiúkéba is, habár őket általában csak az ágyig viszi. Nem értem őt, ő tipikusan a helyes rossz fiú, aki minden második lánnyal kavar és megveti a melegeket ehhez képest tessék, de hát a látszat néha csal rólam például mindenki azt hiszi meleg vagyok, pedig nem tudnék fiúhoz máshogy nyúlni.
- HAARRYY!!! - kiabált lentről egy ismerős hang. Azt hiszem ez Liam lesz, a legjobb barátom. Kicsit hülye szegény, de hihetetlen nagy a szíve és a bulik valami fergetegesek vele.
- Megyek már Liam! - kiabáltam vissza, majd olyan gyorsan rohantam le a lépcsőn, hogy legalább kétszer majdnem elestem. Liam máshol tanul így legtöbbször csak nyáron tudunk találkozni, máskorra pedig marad a facetime.
- Csak hogy leértél végre - mondta szemét forgatva majd nyakamba ugrott mintha ezer éve nem találkoztunk volna, habár ez nem áll távol a valóságtól, tavaly nyáron apukájával kellett lennie szóval már 2 éve nem találkoztunk.
- Jézusom de megnőttél! Hova lett az én törpe barátom? -
- Én is örülök, hogy látlak Liam - válaszoltam vissza neki. Liam mivel két évvel idősebb mindig magasabb volt nálam, és imádott ezzel csesztetni, viszont most a két év alatt majdnem egy fejjel magasabb lettem nála szóval azt hiszem szerepet cseréltünk.
- Jól van na és is örülök, hogy látlak végre, csak megleptél - mondta már bentről, hamar feltalálja magát az biztos. Szerencsére most senki nincs itthon szóval az egésznapot áttudjuk videójátékozni.
- Na játszunk? - mutatom fel neki a két kontrollert.
- Nem vagyunk már kicsit öregek hozzá? - kérdez vissza.
- Viccelsz? Ehhez sosem leszünk azok. - Kérdeztem nevetve, de ahogy látom Liamnek most tényleg nincs hozzá hangulata elég fancsali képet vág, így inkább lerakom a két kontrollert.
- Mi a baj haver? - kérdeztem meg tőle, de mint aki megsem hallotta.
- Liam! - szóltam rá, na erre már felfigyelt, de nem igazán akar megszólalni.
- Ülj le és meséld el mi történt. - Ismerem már annyira, hogy tudjam mikor van valami, és ez most valami komoly. Szerencsére hallgat rám és leül, mondjuk nem csodálom, magasabb is vagyok és talán még erősebb is, tudja, hogy vagy ide jön magától, vagy én ráncigálom ide.
- Liam mondd nyugodtan tudod, hogy bármi van itt vagyok. - Próbáltam belőle kiszedni, de megsem akart szólalni, vagyis inkább nem tudott éreztem, hogy elakarja mondani, de nem megy neki.
- Hozok valamit inni, te pedig vegyél erőt magadon addig. - El is indultam a konyhába, mondjuk túl sok választék nincs csak víz, fanta meg valami nyugtató gyógytea, Gemma issza mindig azt. Liamnek talán most pont arra van szüksége, csinálok neki azt én meg maradok a fantánál.
- Tessék ez valami nyugtató tea, hátha segít. - Letettem elé, de hozzá se nyúlt. Tényleg nem értem mi baja.
- Meleg vagyok! - szólalt meg hirtelen, de rögtön elkezdte a padlót bámulni. Ez tartott ennyi ideig? Azt hitte majd elítélem vagy micsoda?
- És ezt miért nem merted elmondani? - Lehet kicsit gorombán kérdeztem mert mintha mégjobban csak a padlót próbálná bámulni, ha ez lehetséges.
- Nem tudom. Én csak féltem, hogy ezután nem akarsz a barátom lenni. - Ezt meghallva kicsit nevetnem kell, ez a gyerek olyan hülye.
- Jézusom Liam! Ennél sokkal, de sokkal több kell, hogy ne akarjak az lenni. Különben is, miért ne akarnék? Ez egy tök normális dolog. - Jó oké ez a biztatás dolog nem az én pályám, de már legalább rám néz, sőt azt hiszem könnyezik. Ennyire megható lettem volna? Lehet mégis csak megy ez nekem.
- Köszönöm! - Próbál mosolyogni, és többet mondani, de látom rajta, hogy még egy szó és eláztatja az egész lakást. Inkább csak megölelem arra van most szüksége.
- Akkor játszunk? - hallom meg szipogó hangját. Visszatért az én Liamem, már vártam.
- Csak ha nem bánod, hogy megint nyerek. - Erre csak nevetett, szerintem azt hiszi van esélye, szegény hazugságban él.
***
Szerintem mondanom sem kell, ismét nyertem, Liamet el is üldöztem, már körülbelül egy órája haza ment, vagyis hát a nagyszüleihez. Amikor itt van mindig náluk szokott lakni, habár napjai nagyrészét nálunk vagy épp egy buliban tölti, természetesen velem. Most hétvégén is lesz egy, ott lesz majdnem az egész suli. Most, hogy tudom mi van Liammel muszáj figyelmeztetnem, hogy vigyázzon a Tomlinson gyerekkel. Holnap beszélek is vele.
Sziasztok!
Már nem tudtam magamban tartani az ötleteim, így hát muszáj voltam leírni, és ha már így alakult gondoltam ki is rakom hátha érdekel majd valakit. Remélem felkelti valakinek az érdeklődését, ha van rá igény a jövőhéten érkezem még résszel/részekkel.
Szép napot!! <3
ESTÁS LEYENDO
Monster
FanficHarry Styles beleszeret egy fiúba? Ráadásul pont belé? Ez talán még viccnek is rossz, de minden viccnek a fele igaz. Még ő maga sem hiszi el, de a végére rájön ki is ő valójában, és mekkora hazugságban élt eddig. - Harry Styles - Louis Tomlinson - L...