Reggel legalább 8 nem fogadott hívás és körülbelül 15 olvasatlan üzenet fogadott. Hát igen Liamnek szokása zaklatni hajnalok hajnalán, pontosabban reggel 7 órakor. Szerintem ennek elmentek otthonról, még mindig nem tudom, hogy tud ilyen korán kelni.
Liam teljesen bevan zsongva a bulitól, pedig csak este lesz. Csoportot is csinált. Ha jól látom be vett mindenkit; Niall, Zora, Zayn és persze mi ketten. Szerintem a többiek is alszanak még, mivel szegény Liam már 7 óta csak magával beszélget, és már lassan fél 10.
Liam a party arc: Srácook!!
Liam a party arc: Hahóóó!
Liam a party arc: Valaki valami életjel?
Liam a party arc: Oké, értem, tehát nem.
Liam a party arc: Mindjárt fél nyolc!!! Komolyan mindenki olyan lusta, mint Harry??
Várjunk! Ezt kikérem magamnak, nem is vagyok lusta. Nem tudom miről beszél. Meg mi ez a becenév? Liam a party arc? Ugyan már! Ő az első, aki kidől a bulikon.
Lusta Styles: Neked is szép jó reggelt! :)
Lusta Styles: Várjunk mi?
Lusta Styles: MI AZ, HOGY LUSTA STYLES????!!?!??
Lusta Styles: Ez felháborító Liam Payne!!!4!!4!!
Lusta Styles: És neked mégis miért az a neved, hogy Liam a party arc? Édes barátom te vagy az első, aki lelép a bulikról, vagy bealszik.
Egy darabig még vitatkoztunk ezen Liammel aztán inkább elindultam mosakodni. Ha jól sejtem nemsokára úgyis itt lesz, hogy elmenjünk bevásárolni, plusz összeszedjük mibe menjünk. Igen ez tipikusan lányos dolog, hogy legalább 8 órával korábban előkészítjük mibe megyünk, de nálunk ez már hagyomány.
Ahogy sejtettem. Negyed 11 és Liam már az ajtóból kiabál. Viszont mintha most nem lenne egyedül. Lefelé menet a lépcsőn meglátom őt és Zaynt. Hát igen akkor tényleg nincs egyedül.
- Sziasztok! - köszöntem nekik, mire mindketten felém fordultak.
- Na végre! - szólalt meg Liam.
- Szia Harry! - köszönt Zayn majd nevetve a már az ajtó túloldalán türelmetlenkedő Liamre nézett.
- Örülök, hogy újra látlak Zayn! - léptem közelebb hozzá. Mire mosolyogva megölelt. Ezután indultunk is mivel, ha csak egy percet is ott állunk még, Liam biztos elindul inkább nélkülünk.
Út közben csatlakozott Niall és Zora is. Zorával most találkoztunk először, de már most olyan mintha ezer éve ismernénk őt. Hihetetlen közvetlen és aranyos lány, és megkell hagyni nagyon jól is néz ki. Barna haj, barna szem, szép arc és nem is az a pláza cica típus. Pont ilyen kell Niall mellé.
Néhány óra alatt végeztünk is a bevásárlással. Niall természetesen megéhezett szóval gyorsan elindultunk valamilyen gyorsétterembe. Felajánlottam, hogy együk meg inkább nálunk, úgy kényelmesebb.
Zorával rengeteget beszélgettünk, amellett, hogy nagyon szép, rettentő okos is. Elmesélte, hogy jelenleg egyetemre jár és pszichológiát tanul.
- Amilyen közvetlen vagy és kedves biztosan nagyon jó pszichológus lesz belőled - mondtam neki, mire pirulva megköszönte.
Liam és Zayn a nap nagyrészében szinte csak egymásra figyeltek, szerintem Liam kezd tovább lépni. Őrölük, hogy jól kijönnek egymással.
Niall és Zora még haza mentek a buli elött átöltözni, Zayn hozta magával a ruháját Liammel pedig éppen válogatunk. Én egy fekete pólót, egy rövid farmernadrágot és egy kendőt választottam, Liam pedig szintén egy rövid farmernadrágot fehér pólóval.
Lassan megérkeztek Niallék is, kicsit beszélgettünk még majd lassan elindultunk. A kocsiban ülve eszembe jutott, hogy nagyon örülök amiért Zayn is jött, így Louis nem fog tudni ráhajtani Liamre. Előre sajnálom a következő kis játékszerét.
Sziasztok!
Sajnos elég régen volt már rész, de nem igazán tudtam írni viszont most végre elkészültem egy új résszel, és már folyamatban van a következő is. Remélem azért vannak még akiket érdekel a folytatás.
Legyen szép napotok! <33
KAMU SEDANG MEMBACA
Monster
Fiksi PenggemarHarry Styles beleszeret egy fiúba? Ráadásul pont belé? Ez talán még viccnek is rossz, de minden viccnek a fele igaz. Még ő maga sem hiszi el, de a végére rájön ki is ő valójában, és mekkora hazugságban élt eddig. - Harry Styles - Louis Tomlinson - L...