4.bölüm

2.3K 106 151
                                    

🧸♥️
13medine59 🍫EcrinKasak

Bu jungkook denen çocuktu profil fotosu garipti buydu 👇🏻

Bu jungkook denen çocuktu profil fotosu garipti buydu 👇🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(şaka lan şaka gül diye kfksleşwoele)

Buydu👇🏻

Bi insan neden böyle Bi fotoğraf koyarki aslında biraz ürkütücüydü galiba dijital resimden yapmış profilin üstüne tıkladığımda takipçi sayısı 600k ya yakındı baya popülermiş fotoğraflarına baktığımda çoğunda üstü yoktu anlaşıldı neden popi olduğu ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bi insan neden böyle Bi fotoğraf koyarki aslında biraz ürkütücüydü galiba dijital resimden yapmış profilin üstüne tıkladığımda takipçi sayısı 600k ya yakındı baya popülermiş fotoğraflarına baktığımda çoğunda üstü yoktu anlaşıldı neden popi olduğu derken Bi istek geldi baktığımda jungkooktu allahtan benimki gizli hesaptı aldırmadan telefonu kapatıp şarja taktım ve tekrar yatağa girip kendimi uykunun güzel kollarına bıraktım..

Sabah~

Alarmla uyandım desem yalan olur çünkü yine namjoon uyandırdı bende hemen kalkıp rutin işlerimi halledip üstümü giyindim ve mutfağa gittim namjoon yine döktürmüştü hamarat anam benim diye içimden geçiriyordum bunları düşünürken mal mal namjoona bakıp gülüyodum oda bana iyimisin akıl hastanesine gidelimmi diye bakıyordu vakit kaybetmeden sofraya oturup yemeye başladım...

'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\'\

Okula varmıştım tabi joonie beni arka sokakta bırakmıştı sınıfa çıktığımda yine o çocuk vardı ona ismiyle hitap etmek istemiyorum çünkü jungkook ismi bana masum, tatlı Bi isim geliyordu ama o zıttıydı..

Yanına oturduğumda konuşmaya başladı

Jk:isteği kabul et zararlı çıkarsın dedi onu duymuyormuş gibi yaptım sinirle ayağa kalkıp kolumdan tutup benide ayağa kaldırdıktan sonra tıslayarak konuştu

Jk:bana bak senin canını çok pis acıtırım beni daha tanımıyorsun ne diyorsam onu yap tamammı dedi hafiften sınıfa baktığımda biri bile bakamıyordu neden bu kadar korkuyolarki derken kolumu daha çok sıktı ve benim ağzımdan sadece şu çıktı

Kd:ah.. Dedim oda gülüp dahada sıktı ve tekrar konuştu

Jk:anlamadım dedi tabi anlamazsın moruk bişey demedim çünkü diye içimden geçirdim ve konuştum çünkü bu acıya daha fazla dayanamazdım

Yn:tamam anladım bırak şimdi kolumu dedim oda bıraktı bende tekrar sırama oturdum baktığımda morarmıştı önüme krem fırlattı ve al sür dedikten sonra çıkıp gitti arkasından yoklama listesinden adını öğrendiğim jimin ve taehyung çıktı bende hemen kremi sürdüm çünkü daha beter morarmasını istemiyordum..

Ders başlamıştı ama yanımdaki şahıs hala yoktu birden kapı tekme atılarak açıldı bu üçüydü çantalarını alıp çıkmışlardı ve tabiki Kapıyı da suratımıza çalmayı ihmal etmemişlerdi..

Okul çıkışı~

Tam arka sokağa gidecektimki mesaj geldi jonnieydi.

Joonie🐨

Kang bugün eve yalnız gitmek zorundasın öğretmenler benim için parti düzenlemişler hoşgeldin amaçlı kusura bakma eve vardığında beni ara tamammı

Me

Eğlenmene bak jonnie beni merak etme ❤️

Jonnie🐨

️ Geç kalmam merak etme..

==============

Gülümseyip telefonumu cebime koydum 2,3 adım attıktan sonra yanımda birisi korna çaldı baktığımda cam kapalıydı yavaş yavaş indirdi onu görünce  biraz şaşırmıştım..

O.......

İyi okumalar
🎶💙🐦

Bad Boy jjk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin