🍿🥤
(ben dün bu bölüm attım sanıyordum şimdi bölüm yazmaya girdim Bi baktım atmamışım hepinizden özür dilerim ✨💞)
Kd:sevdiğin kadının canı acıyor Dediğim an duraksadı ve şaşırdı bana bir kere daha gülümsemişti bende ona istem dışı gülümsemiştim...
Jk:tamam özür dilerim sevdiğim kadın dedi ve karnımda kelebekler uçtu çok heyecanlanmıştım tekrardan ona gülerken hoca bana seslendi..
H:kang sana diyorum oku dedi bende..
Kd:ah kusura bakmayın.. Nerede kaldık acaba dedim utana utana yanımdaki jk kafasını yere eğmiş Bi şekilde gülüyordu bana..
H:boşver hoseok sen oku dedi hoseokda tamam dedi ve okumaya başladı yanımdaki jka baktığım zaman hala kafası yere eğik Bi şekilde gülmesini bastırmaya çalışıyordu bende şakasına koluna hafif Bi şekilde vurdum ve tekrar güldüm..
H:kang çık dışarı!
Kd:hağ dedim çünkü duyduklarımı sindirememiştim eliyle kapıyı gösterdi bende özür dileyip yavaş adımlarla sınıftan çıktım..
Ahğğ derste niye mal mal gülüyorsam aptal kang diye içimden kendine sövüyorum ve avcumun içini anlıma vuruyordum..
Nj:kang ne işin var dışarıda? Şıçtın kang samimiyetsiz Bi şekilde gülüp arkamı döndüm nasıl olsa hocalardan öğrenecekti bende dışarı doğru Bi nefes verdim ve konuştum..
Kd:dersten atıldım dediğim an gözleri büyüdü sinirle yanıma gelip..
Nj:kang bu iki oldu ne yaptın bu sefer dedi bende ellerimi arkadan birleştirdim kafamı öne eğdim ve konuştum..
Kd:dersi dinlemediğim için atıldım dedim oda eliyle kafamı kaldırıp..
Nj:masuma yatma odama gel dedi ve gitti bende başımı salladım ve onu takip ettim..
****************
Odaya gelmiştik sandalyeye oturdum oda karşıma oturdu..
Nj:kang uzun zamandır bunu konuşmak istiyordum açıkçası... Dedi ve kafasını yere eğdi yutkunup tekrar konuştu bu davranışların sebebi jungkook mu o gün sınıfta jk seni aşşağılamıştı bu seni tekrar aşşağılamak için seviyorum muamelesi yapmaz dimi... Onunla tanıştıktan sonra başına gelmeyen kalmadı senin üzülmeni istemiyorum..senin üzülmene asla dayanamam.. Biliyorsun sana anne - baba sevgisi veremiyorum ama lütfen toparlan tamammı.. Dedi ve gözünden Bi yaş düştü benimde gözümden 1 yaş düşmüştü direkt yanına gidip sarıldım..
Kd:sen benim annem ve babamsın bunu unutma dedim ve ona iyice sokularak ağladım oda başımı okşayıp ağlıyordu bende bir anda kalktım..
Kd:yeter ağlama dayanamıyorum dedim ve jonnie in gözünden yaşları sildim..
Oda gülüp..Nj:sınıfa gitmeden önce tuvalete uğra rimelin akmış dedi bende gülüp başımı salladım..
Koşarak tuvalete gitti. Aynadan baktığımda fazla akmamıştı hemen peçeteyle sildim böyle daha iyiydi en azından tuvaletten çıkar çıkmaz zil çaldı bende hemen sınıfın kapısına gittim daha hoca çıkmamıştı 2 dk sonra çıkmıştı beni gördüğünde baş selamı verdim direkt..
H:akıllı ol tamam mı bende gülümseyerek kafa salladım oda gitti tam sınıfa gireceğim sırada kolumdan çekildim jktu beni bir yere sürüklüyordu yangın merdivenine geldiğimiz zaman kolumu bırakıp duvara yasladı ve 1 kolunu yanıma koydu..
Jk:.....
İyi okumalar
🎋🐼🎋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy jjk
FanfictionAilem yok.. Ama canımdan daha çok sevdiğim abim, kardeşim, dostum, arkadaşım dediğim insan var.. O öğretmen.. Başka okula atandığı için bende onunla gittim başıma gelmeyen kalmadı.. ⛓️