🍹🍣
Nj:ben herzaman senin kararlarının arkasındayım biliysun dimi dedi bende kafamı salladım oda iç çekip jkla ilişkinizi doğru bulmuyorum o serseri bir tip dedi ve yutkundu sanki ben çok istiyorum jku açıkçası ona güvenmiyorum.. Dedi bende..
Kd:jonnie ben seviyorum hem bana nazik ve kibar davranıyor sadece çevresine öyle davranıyor dedim ah ya Jonniede yalan söyledim ya oda gülümseyip yanıma geldi ve sarıldı bende ona kollarımı sardım..
Nj:sen nasıl istersem mutluluğun herşeyden önemli... Ama Bi daha öpüşme, yatma gibi şeyler yok tamammı bende zorla zor gülüp kafamı salladım ondan ayrılıp odama gidiyordumki kıçıma Bi terlik yedim...
Nj:buda cezandı küçük fare dedi bende ona gülüp yanına gittim ve yanaklarını koparırcasına sıkarken konuştum..
Kd:buda benim sana cezam dedim ve koşarak odama gittim arkamdan güldüğü kesindi odamın kapısını kitleyip üstüme rahat şeyler giydim ve kendimi yatağa atmamla mesaj geldi baktığımda ise jk atmıştı..
___________________________
Bilinmeyen ~
Ben jungkook um numaramı kaydet.Me~
Ok.Şereksizin teki~
Ne diye kaydettin.Ben seni karım diye kaydettim.
Sende kocam diye kaydet.
Görüldü atma.
Görüldü atanlardan nefret ederim
Me~
Ok.Şerefsizin teki ~
Ok sana girsin tamammı.Me~
Ok__________________________
Son defa ok yazıp telefonu kapattım..
İnsanlara ok yazarak delirtmeyi çok seviyordum ama bana ok yazılmasına nefret ederim..
Odadan çıkıp jonnienin yanına gittim akşam yemeği hazırlıyordu bende gidip direkt masaya oturdum..
Nj:yanıma gel kang evde kalıcaksın bana yardım et gülerek yanına gittim ve yardım etmeye başladım tabi yardım deniliyorsa yıkadığım sebzeleri tekrar yıkıyordı çirkin yıkamışsın diye..
********************
Sofraya oturduğumuz zaman kapı çaldı..
Kd:ben bakarım dedim ayağa kalkarak namjoonda..
Nj:Bi zahmet dedi gülerek kapıya doğru gittim...
kapıyı açtığım zaman çok şaşırdım onun ne işi vardı burda..
Kd:...
İyi okumalar
🥜🐿️🥜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy jjk
FanfictionAilem yok.. Ama canımdan daha çok sevdiğim abim, kardeşim, dostum, arkadaşım dediğim insan var.. O öğretmen.. Başka okula atandığı için bende onunla gittim başıma gelmeyen kalmadı.. ⛓️