11.bölüm

2.1K 108 83
                                    

🦓🖤

Nj:tamam geçti sakın üzülme.. Hadi gel içeri girelim dedi

Kd:h-hoseok nasıl iyimi dedim titrek Bi sesle oda gülümseyip başını salladı bende ona gülümsedim jonnie beni kucağına alıp revirin içinde bir yatağa yatırdı hemşire abla gelip..

Hemşire:umarım yaran derinleşmemiştir.. Dedi jonnie bana anlamaz gözlerle bakarken bende gözümle sonra yaptım o hoseok un yanına gitti yan yanaydık hemşire abla araya perdeyi çekti ve pansuman yapmaya başladı..

Pansumanım bitmişti kalkıp elimi yüzümü yıkadım kan olmuştu ve tabikide eteğim ve gömleğimde ama jonnie eve gidip alıcaktı kıyafet..

Sonra hoseok un yanına gittim serum takmışlardı ona gülümseyerek bakmaya başladım elini tuttum ve tam alnından öpeceğim sırada içeri biri daldı bende refleks olarak geri çekildim kim diye baktığımda jktu sinirli bakıyordu

Kd:niye geldin! Dedim kaşlarımı çatarak oda

Jk:yamulttuğum kişiyi merak ettim dedi alay ederek bende

Kd: kendine bakarsan anlarsın kimin yamuk olduğunu dedim ve tekrar hoseoka dönüp elini tuttum

Jk kapıyı çarparak çıktı ama öyle böyle değil bina yerinden oynadı resmen..
-

--------------------

Joonie kıyafet getirmişti buydu 👇🏻

Joonie kıyafet getirmişti buydu 👇🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rahat etmem için.. Hoseok uyanmıştı ailesi onu hastaneye götürüp daha sonra dinlenmesi için eve götürecekmiş ben onlara hoseoku bu hale sokan jku söylemiştim ama hiç bişsey demediler şikayetçi dahi olmadılar.. Ne garip aileydi bu..

+++++++++++

Okul çıkışı olmuştu tabikide derslere girmedim dinlenme odasındayım izinli olarak yazıldım.. Okulun bahçesinden çıkıp arka sokağa doğru ilerlemeye başladım yanımda Bi araba bitti baktığımda ise joonieydi iyi ama okuldakiler görücek Joonie arabadan inip beni arabaya bindirdi ve sürmeye başladı..

Kd:Joonie okuldakiler bizi gördü dedim oda bana bakıp kaşlarını çattı

Nj:bugün sınıfında olanları biliyorum bende sınıfına gerekli açıklamayı yaptım.. Kang böyle durumlarda benim yanıma gel.. Sırtın daha kötü olabilirdi senin iyiliğin için.. Biz kardeşiz unutma.. Dedi son cümlesini söylerken gülümsedi bende gülümseyerek sadece tamam dedim..

Yolda gidiyorduk fısıltıyla Bi ses geldi

? :ya şu lanet ayağını çeksene arkaya baktığımda kimse yoktu bu sefer başka Bi ses geldi fısıltıyla

?? :ben küçüğüm sen deve gibisin nereye çekiyim ayağımı

Diye Bi ses bende Joonieye telaşlı Bi şekilde

Kd:Joonie arabayı durdur birisi var arabada dedim ve tekrar ses geldi ama sesli Bi şekilde bu sefer

?? :yooo birisi yok burada devam edin dediği sırada namjoon ani fren yaptı ve kenara çekti

Arka kapıyı açtığında koltuğun arkasına saklanmış tae ve jimin beklemiyordum

Tae:gerizekalı ne diye  burada birisi yok diyorsun yakalandık senin yüzüne dedi ve jiminin ensesine Bi tane şaplak attı çok kötü acımıştır yağğ böyle bildiğin ŞAK diye..

Jimin Bi bebek gibi ağlayarak arabadan indi sonra taehyung ikiside benim tarafımdan indi herhalde jonnie den korkuyorlardı jimin hale ağlama numarası yapıyordu.

Jonnie tam konuşucaktiki tae konuştu jiminin ensesinden tutarak..

Tae:aha bu salak çocuğum arabaları karıştırmış Bi şeyinizi çalmadık gerçekten bu biraz geri kafalı işte doktor kendi haline bırakın düzelir dedi bizde öyle yapıyoruz diyerek tae jiminin elinden tutup koşmaya başladı ben iğrenerek bakarken jonnie gülerek arkalarından bakıyordu..

#############

Eve gelmiştik

......

İyi okumalar
🔬🔭📡

Bad Boy jjk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin