6. Dominantnější ženy

8 2 1
                                    

1.-7. 2. 2021 6. týden

Proč jsou ženy dominantnější, než muži? (300, er)

Proč jsou ženy dominantnější, než muži? Muž zamýšleně poklepal prsem o stůl a přemýšlel nad touto záludnou otázkou. Zvedl hlavu od stolu a zadíval se na dvou milovanou ženu.

Stažené vlasy, na rukách gumové rukavice. Určitě to nebyla ta nejvíc sexy kombinace, co u ní viděl. Stála u sporáku a snažila se kartáčkem dostat pryč zašlou skvrnu od oběda. Už jen jakou vervou drhla onu skvrnu a temné aury, co se kolem ní vznášela usoudil, že není v nejlepší náladě.

Muž si nervózně poposedl. "Nepotřebuješ pomoc?" Zeptal se opatrně. Jakmile však vyslovil svou nevinnou otázku, uvědomil si, jakou to udělal chybu. Žena přestala drhnout keramický sporák a pomalu se na něj otočila. S pohledem v jejích očích si na chvíli pomyslel, jaké má štěstí, že zrovna nekrájí zeleninu.

Namířila na něj kartáček, jako by držela kouzelnou hůlku a chystala se ho proměnit na pořádně silný odmašťovač. "To si piš, že potřebuju pomoc. Ale ty si místo toho pořád jen hraješ." Muž se chtěl ohradit, že to není pravda, ale měl své důvody, proč ji tak neodpověděl. Abyste věděli, gauč v obýváku je strašně nepohodlný a kvůli jeho problému se zády si nemohl dovolit tam spát.

"Uklidni se, zlato. Přinesu ti víno." Vyslovil kouzelné zaříkadlo, které vždy jeho manželku rozněžněly. Místo toho se však objevil v jejích očích hlad. "Radši dvě." Muž si pomyslel, že ze své ženy nejspíš udělal alkoholika. Ale vše lepší, než být v této chvíli s ní v jedné místnosti.

Když se vrátil zpátky do kuchyně, rukavice ležely pohozené na zemi a opotřebovaných kartáček stále spočíval na sporáku. Koutkem oka se na něj zadíval a žasl, kolik síly muselo člověka stát, aby ho tak zdevastoval. Odvrátil od něj pohled. Jako by vycítil, že by mohl být další na řadě. Spočinul pohledem na svém notebooku, kde svítil jakýsi zábavný kvíz: Jste šťastně ženatý?

Už věděl, jaká je správná odpověď na poslední otázku.

Prostě jsou. Neptej se.

Mých 53 Tváří Kde žijí příběhy. Začni objevovat