21, Díl

10 2 3
                                    

Naty, Draco, Severus a Terezka se přenesou do Bradavic. Draco ihned vstane a jde hledat pomoc. Pane Malfoyi jste to vy? Zeptá se ho paní profesorka McGonagallová. Draco se otočí. Paní profesorko, ano jsem to já pojďte honem semnou jsou tam zranění. Řekne Draco a vede profesorku na místo kde se přenesly. Kdo je zraněný? Zeptá se profesorka. Všichni! Vyhrkne Draco. Draco i profesorka dojdou do knihovny kde se přenesly, za němi hned dojdou ošetřovatelky. Slečno Jeajmins pojďte já vám pomůžu. Řekne profesorka když se Naty snaží vstát. Děkuji paní profesorko, ráda vás vidím. Řekne Naty. Paní profesorka se milé usměje a chytne Naty okolo pasu aby ji pomohla na ošetřovnu. Draco jde po svých vedle Naty a paní profesorky. Snape a Terezka jsou na nosítkach. Kde je pán ředitel? Zeptá se Naty na cestě na ošetřovnu. Pán ředitel za chvíli přijde na ošetřovnu. Chcete s ním mluvit? Zeptá se profesorka. Ano, potřebuji. Odpoví ji Naty a přitom se koukne na Draca. Tak a jsme tady. Řekne profesorka. Draco vystřídá profesorku, chytne Naty kolem pasu a jdou za ošetřovátelkou. Paní profesorka jde za pánem ředitelem, který už stojí u zraněných. Draco má jen pár škrábanců ale je v pořádku, Naty je dost zraněná. Draco vyzvedne Naty na lehátko a drží ji za ruku. Draco? Nevíš kde je Cedric? Myslela jsem že, bude mít strach o Terezku. Nooo, emm jak bych to řekl. On by měl určitě strach. Ale on...no. Je mrtvý... Bellatrix ho zabila. Řekne Draco. COŽE??! TOHLE NÉ. Vyhrkne Naty a začne ji ztékat slza po tváři. Bohužel je to tak. V tom lese, při té soutěži tě Bellatrix zasáhla, byla jsi celou dobu v bezvědomí. Já byl v šoku nevěděl jsem co mám dělat. Terezka odběhla za tebou a snažila se tě probudit a já šel za Bellatrix do lesa. Harry a jeho parta držely pod kontrolou mozkomory. Pak jsem přišel z lesa a u jezera stál profesor Snape. Přišel nás zachránit. Terezka ležela vedle tebe v bezvědomí. Pak se objevila Bellatrix no a už vás měla v zajetí. Tobě strhla rukáv. A řekla nám co se stalo, myslím ten náhrdelník. Pak použila mučíci ktetbu na Terezku. Snape se snažil ji odzbrojit ale ona se bránila. Pak mě svazala a Cedric se probudil. Použil na Bellatrix kouzlo sectum sempra. A Bellatrix na něho smrtící kletbu a totéž udělal snape na Bellatrix, jenže ta se s vámi přenesla a Cedrica to zabilo. Řekne draco a hladí Naty po ruce. Ošetřovátelka přejde k Naty a začne ji natírat rány, které ji způsobil pán zlá. Naty sebou začne cukat. Bude to trochu štípat. Řekne ošetřovatelka. Jasně, trochu. Odpoví ji Naty bolestně a prootočí očima. Draco drží Naty za ruku a při tom se mračí na Natčine rány. Musí to bolet hodně že? Zeptá se Draco hloupě. Née, vůbec ne, to lechtá víš. Řekne Naty a ještě víc sebou škubne bolestí. Promiň. Zasměje se Draco. Ošetřovatelka přestane otírat rány a jde si pro potřebné věci. Naty, ani nevíš jaký jsem měl o tebe strach. Řekne Draco se slzami v očích. Draco já měla o tebe taky šílený strach. Odpoví mu Naty a s těží Draca pohladí po tváři. Já tě teď nechci zatěžovat, nebo zahrnovat otázkama ale proč si nám to neřekla? Myslím tím ten náhrdelník a znamení zlá. Zeptá se Draco. Já ti to určitě vysvětlím ale teď o tom nechci mluvit, promiň. Řekne Naty. Ne, v pohodě, já to chápu. Určitě se tě na to bude ptát i ředitel takže toho budeš mít moc. Ale já tu budu s tebou už tě nikdy neopustím. I kdybych měl dopadnout jako Cedric. Řekne Draco. Miluji tě. Pošeptá Naty. Já tebe Naty. Pošepta jí Draco a dá ji malou pusu na čelo. Mezitím opět přijde ošetřovátelka a začne opět ošetřovat rány. Naty sebou začne cukat. Sakra! Nejde to opatrněji.  Zařve Draco na ošetřovátelku. Naty ho chytne za ruku a uklidní ho, Řekne že to vydrží. Tak a teď vás budeme muset uspat slečno Jeajmins. Řekne ošetřovatelka. Uspat? To proč? Na co? Ptá se Draco. Aby jsme ty rány mohly dát dohromady. Řekne ošetřovátelka. Už ať to mám za sebou. Vzdechne Naty. Zvládneš to miluji tě. Řekne Draco. A ošetřovátelka odváží Naty. Draco si sedne na nejbližší křeslo, ruce dá na tvář a nehybně sedí. Jste v pořádku? Zeptá se ho někdo. Draco se koukne ze svých dlaní, kdo to na něho promluvil, byla to profesorka McGonagallová. Ano paní profesorko jsem v pohodě. Profesorka si sedne na křeslo hned vedle Draca. Opravdu? Zeptá se znovu. Draco se profesorce podívá do očí. Mám strach. Řekne Draco, a i když nechce tak po tváři se mu zpustí slzy. Promiňte. Řekne opět Draco a otírá si slzy. To je v pořádku pane Malfoyi, jen se vyplakejte. O Naty strach mít nemusíte bude v pořádku a její sestra také bude v pořádku, byla dost zraněná a vyčerpaná. Chvíli si tady obě pobudou   i vás si tu necháme na pozorování. Jen náš profesor je na tom dost blbě. Ještě chvíli a mohl vykrvácet. Řekne profesorka. Já vím paní profesorko, a jsem rád, že Terezka je v pořádku. Kdyby jsem neposlechl profesora byl bych už dávno mrtvý, vše to schytal za mě. Paní profesorko, mám strach, že si Naty najde a zabije ji. Má to v plánu a myslím si že proto aby ji zabil udělá všechno. Řekne Draco. Nebojte se, naše škola je v bezpečí. A kdyby slečnu Jeajmins chtěl opravdu někdo zabít tak musí první přes nás. Mrkne na něho profesorka a usměje se na něho. Nebojte. Řekne a jde opět pomáhat ošetřovatelkam. Draco se chvíli kouká do prázdná a pak opět založí svou hlavu do svých dlaní.

Máme tady kratší a klidnější díl, doufám, že se vám líbí. Přeji vám příjemné čtení a pokud čtete večer tak vám přeji krásnou kouzelnou noc. 😊

Kouzelný Svět Sester Kde žijí příběhy. Začni objevovat