Naty a Draco vešli do velké síně. Studenti už jedli své snídaně. Kde máš sestru? Zeptal se Draco. To bych taky ráda věděla. Odpověděla Naty, Dracovi s vystrašeným hlasem. Neboj najdem je. Řekl a chytil Naty okolo jejího pasu. Terezka už na Naty mávala. Hele, tamhle je. Řekla Naty s úsměvem. Půjdu ke svému stolu. Řekl Draco a obejmul ji. Naty si sedla vedle Terezky. Kde je Cedric? Zeptala se Naty znechuceně. Šel ke svému stolu. Odpověděla Terezka. Aha. Řekla Naty a dala se do snídaně. Holky jedly snídani, jenže někdo jim zaklepal na ramena. Holky se otočily a za němi stál ředitel. Dobré ráno, slečny Jeajminsové, dostavte se po snídani za mnou. Řekne ředitel a odejde. Holky přikývl na souhlas. Co po nás může chtít? Zeptala se Terezka. Vůbec nevím. odpověděla ji Naty. Holky dosnídaly a vydaly se za ředitelem. Ocitly se před obrovskýma dveřma. Holky nevěděly jestli mají zaklepat, tak jen staly na místě. Jenže dveře se sami otevřely. Holky s nejistotou vešly. Pak se ozval hlas :sedněte si. Holky si sedly na nejbližší křeslo. Pak k nim přešel ředitel a posadil se naproti holkám. Ředitel začal mluvit :Takže holky, Natalli a Terezka Jeajminsová. Vím že vy dvě nejste obyčejné holky, a proto vás chci přihlásit do soutěže. Naučíte si jen pár kouzel a můžete jít. Řekne s pokojeným výrazem ředitel. Emm a co je to za soutěž? Zeptá se Naty. Ředitel opět spustí :Jedna se o každoroční soutěž, kde se porovnávají studenti a já chci vědět co ve vás je. Odpoví důrazně. Naty jen polkne a Terezka sedí bez hnutí. Tak co jdete? Holky mlčí. Takže ano, zapíšu vás na účast. Řekl ředitel. A Terezka se zeptala kdy to je? A ředitel odpověděl s klidem za tři dny. Cože? Řekly obě naráz. To přeci nemůžeme stihnout, naučit se tolik kouzel. Budete mít speciálně výuky a toho nejlepšího profesora. Řekl ředitel. A odešel, někam hlouběji do své místnosti. Holky odešly, stály na chodbě a koukaly na sebe. Ahoj Terez a Naty. řekl Draco a přešel k holkám. Kde jste byly? zeptal se. U ředitele odpověděla Naty. Taky po vás chtěl soutěž? Zeptal se. Ano, řekly holky. A ty jdeš? Zeptala se Terezka. Jojo, jdu a vy? My taky, odpověděla Naty. Tak super, aspoň se potkáme, tak já musím ahoj. Řekl a odešel. Holky mu zamávaly a šly dál po chodbě když potkaly.
ČTEŠ
Kouzelný Svět Sester
FantasyPříběh dvou sester v kouzelnickém světě. Jsou sestry jen obyčejné holky nebo něco víc? Zažijí spolu spoustu dobrodružství ale také i nenávistí a bolestí. Chceš vědět víc čti.