Je pochmurné odpoledne a holky si leží v posteli. Naty se vzbudí a pohladí Terezku po vlasech. Sestřičko, vstávej. Řekne jemným hlasem. Terezka se unaveně posadí, protáhne se a řekne. Naty jak ti je? Jdeš se mnou na tu soutěž? Naty se na ni usměje. Terezko i kdybych měla umírat tak s tebou půjdu. Terezka ji silně obejme. Holky se oblečou a jdou na první hodinu. Otevřou dveře svého pokoje a na chodbě stojí Draco a Cedric. Kluci stojí každý na jiné straně. Když holky vyjdou tak kluci kluci přejdou k holkám. Draco za Naty, Cedric za Terezkou. Draco, Naty pořádně obejme a dá ji malou pusu na tvář. Jsem rád že už jseš v pořádku. Řekne milé Draco. Cedric Terezku obejme a řekne. Rád tě vidím. Já tebe taky. Řekne Terezka. Kam jdete? Zeptá se Cedric. Jdeme na hodinu a docela spěcháme. Řekne Terezka a přejde k Naty. My už musíme jít řekne oboum klukům. Dodá Terezka. Draco se podívá na Naty a ona jen kývne. Terezka ještě přeběhne k Cedricovi obejme ho, vezme Naty za ruku a jde sní na hodinu. Strašní kluci. Řekne Terezka, Naty. Naty se jen zasměje. Vejdou do učebny a tam už je čeká profesorka na lektvary. Holky se usadí do svých lavic a profesorka začne učit. Později přijde do učebny Draco. Učitelka ho mírně pokára a dal pokračuje v učení. Dneska si zkusíme udělat AMORŮV ŠÍP. Vezměte si své učebnice a dejte se do přípravy. Řekne profesorka. Holky na sebe kouknou a zasmějí se. Obě vstanou a jdou si pro učebnice. To dopadne. Řekne naty. Terezka se Zasměje. Obě holky začnou připravovat Amorův šíp. Naty listuje stránky, když v tom najde řetízek. Byl krásný, nejspíš stříbrný. Naty si ho hned schovala do svého habitu. A dál připravovala lektvar. Všichni už byly u konce a holky taky. Profesorka prošla všechny studenty. Pak řekla :Jen dva studenti to mají dobře. Cho a Luna. Naty se zasmála a Terezka také. Teď vás nechám přivonit k opravdovému Amorovému šípů. Naty se koukla na Draca. A Draco na Naty. Tak teď postupně. Studenti postupně chodily a přivonili si k lektvaru. Každý student řekl co cítí. Když došla na řadu Terezka, řekla že cítí jemnou melounovou vůní a vanilku. Pak přišla na řadu Naty. Přivonila si a zavřela oči. Cítím jemnou vůní, kolinskou, je hodně taková mužská. Řekne Naty. Naty se otočí, a za ní stojí smějíci Draco. Tak kolinskou jo? Pošeptá ji Draco. Naty si k němu přívoní a pořádně ho bouchne do ramena. Následně Naty odchází do rohu místnosti. Draco se jen směje. A Terezka jde za Naty. Co se stalo? Zeptá se jí Terezka. Cítila jsem Draca! Řekne potichu ale důrazně. Cože?? To fakt? Zeptá se Tery. Joo, fakt. Řekne Naty a obrátí očima. Víš jak to teď vypadá... Dodá Naty. Noo, nejspíš vím. Odpoví ji Terezka. Konec hodiny. Můžete jít. Děkuji za pozornost. Řekne profesorka důrazným hlasem. Konečně. Řekne Naty. Terka jen přikývne na souhlas. Holky vyjdou z učebny, jenže je zastaví Draco. Naty počkej. Řekne jemným hlasem Draco. Já se půjdu napít. Řekne Terezka a odejde za roh chodby. Nebuď na mě naštvaná. Řekne Draco. Nejsem naštvaná, jen mě to dost zaskočilo. A ještě to ví celá třída. Vypadá to že jsem do tebe úplně zamilovaná... Řekne Naty rozrušeně. To bude dobrý, a jseš? Nebo ne? Zeptá se Draco. Hele na tohle ti teď vážně odpovídat nebudu. Řekne naštvaně. Promiň Naty, promiň. Chytne ji za ruku a přitáhne k sobě. Následně ji upraví pramínek vlasů a dá ji malou pusu do vlasů. Promiň. Zašeptá jí Draco. Naty se mu podívá do očí a pohladí ho po tváři. Neomlouvej se. Obejmou se. Když kolem nich projde Cedric, Draco se odotáhne od Naty. Koukej kdo jde.. Že máš vůbec odvahu na tu soutěž. Dávám ti tak munitu. Řekne Draco na procházejicího Cedrica a začne se smát. Naty Draca zatáhne za ruku, aby toho nechal. Cedric se otočí za dracem a přijde k němu. Myslíš si že ty tvoje řeči mě nějak zajímají. Vůbec ne! A ty Naty myslel jsem že máš na víc... Než na tohohle ubožáka. Draco pustí od Naty ruku a Cedrica chytne za habit, pevně ho pritiskne ke zdi a říká:Naty nech laskavě na pokoji, a její sestru též!! Zařve na něho Draco a ještě silněji ho přitiskne. Pak ho pustí. Cedric si upraví habit a jde pryč. Tohle ti vrátím, to si pamatuj! Zařve na něho Cedric. Vážně tohle bylo nutný?? Musel si ho vyprovokovat? Nic ti neudělal. Řekne Naty. Jo bylo! Musím jít čau. Řekne Draco a odejde. Čau. Řekne Naty. Terezka vyjde z poza rohu a zeptá se:Naty stalo se něco? Viděla jsem Cedrica odcházet a ani mě nepozdravil. Řeknu ti to pak. Teď musíme na hodinu. Řekne Naty smutným hlasem. Dobře no. Odpoví Terezka. Holky jdou spolu do učebny černé magie, kde se právě vyúčuji kouzla na soutěž. Měl je to původně učit profesor Snape,jenže se stala ta nepříjemnost. Holky vešly do učebny a tam už stal Draco i Cedric a ostatní studenti. Holky se postavily ke kraji. Profesor Lupin zahájil hodinu. Holky se učily různá kouzla. Jako je Například:Expeliarmus, Mldloby na tebe, Bombarde,Accio atd... Po hodině kouzel šly holky na pokoj. Naty si sedla na postel a Terezka vedle ní. Víš co Naty já nám skočím pro něco dobrého a ty mi pak povíš co se stalo jo.Řekla tery. Dobře Terezko. Odpověděla ji Naty. Terezka doběhla s pokoje a Naty si vytáhla náhrdelník co našla v učebnici. Byl vážně překrásný. Chvíli si ho prohlížela a pak si ho dala na krk. Náhrdelník Naty začal škrtit, pořád silněji a silněji. Naty se valela na zemi v bolestech. Bylo to jako kdyby se náhrdelník zařezaval do krku. Naty už pomalu nemohla dýchat, když bolest přestala. Naty si sedla na postel a sáhla si na krk. Strašně ji pálel. Naty přešla ke stolečku a vytáhla zrcátko. Na krku měla obrovskou jizvu, jenže náhrdelník nikde nebyl. Do pokoje vešla Terezka, nesla dva hrníčky. Naty si okamžitě oblékla svetr aby ji jizva nešla vidět. Děje se něco? Zeptala se Terezka. Nene, všechno v pořádku. Co jsi donesla. Zeptala se Naty. Ovocné džusi. Odpoví Terezka a usměje se milé. Terezka podá Naty hrneček s džusem. Tak Naty povídej. Řekne Terezka. Dobře. Odpoví Naty. Naty začne terezce vysvětlovat co se stalo na chodbě s Dracem a Cedricem. Když to Naty vše vysvětlí jdou si obě lehnout. Zítra je čeká velký den.
ČTEŠ
Kouzelný Svět Sester
FantasyPříběh dvou sester v kouzelnickém světě. Jsou sestry jen obyčejné holky nebo něco víc? Zažijí spolu spoustu dobrodružství ale také i nenávistí a bolestí. Chceš vědět víc čti.