Draco a Naty přijdou k Terezce. Jdeme? Zeptá se Terezka. Jdeme. Odpoví ji Naty. Terezka chytne Naty za ruku a všichni tři vstupují do velkého sálu. Velký sál nebyl tak jako vždy, byl chladný až temný. Všude panoval strach a panika. Za okny pršelo a blýskalo se. Holky a Draco šly pomalým krokem velkou síni. Každý student ve velké síni se díval jen na ně. Proč se všichni na nás tak hnusně dívají? Zeptá se Terezka. To nevím. Odpoví Naty i Draco zároveň. Ředitel a ostatní profesorové sedí na konci síně. Naty A Terezka si sedají k nebelvírskému stolu. Draco se rozdělí a sedá si ke zmijozelskému stolu. Ředitel se postaví a řekne. Proč jsem vás zavolal, určitě všichni ví. Hrozí nám nebezpečí. Velké nebezpečí! Pán zla se vrátil!! Musíme být opatrní. Řekne. Studenti si začnou povídat o pánů zla. V síni panuje strach. Terezka se podívá na Naty a sklouzne do jejího objetí. Nikdo nebude opouštět školu! A s panem profesorem Snapem to je už o něco lepší. Teď už můžete jíst. Dodá Brumbál. Studenti začnou jíst a holky i Draco taktéž. Promiň musím si odskočit. Řekne Naty Terezce. Nemám jít s tebou? Zeptá se Terezka. Ne, ne jsem za chvíli zpátky. Řekne Naty a vydá se do druhého patra do umývárny. Oplachne si obličej studenou vodou a dívá se na sebe do zrcadla. Na jednou za sebou uvidí černý stín. Rychle se otočí. Stal tam nějaký chlap měl na sobě podivnou masku. Naty vytáhla svou hůlku a namířila proti němu. Co chcete?! Zeptá se Naty. Chlap nemluví ale přibližuje se k Naty. Naty se začne třepat ruka. Nepřibližujte se jinak... Naty nedokonči větu. Jinak co? Použiješ na mě taktéž smrtící kletbu jako na Snapea?! Taky mě budeš chtít zabít co? Kvůli koho myslíš že umřel Diggory? Kvůli koho myslíš že trpí tvá sestra, Malfoy a celá škola?! Za všechno můžeš ty! Jenom ty! Myslíš že tě má někdo rád?! Nikdo! Všichni tě nenávidí, každý student na škole si za tvými zády povídá aby jsi zemřela! Tvá sestra tě nenávidí protože si ji zabila přítele! Malfoy by byl raději z někým jiným ale má z tebe strach! Každý se tě bojí! Máš znamení zlá, myslíš že je to normální?! Mluví na ní pořád ten chlap a namíři na ní svou hůlkou a dostane se jí do vzpomínek. Naty se zhroutí k zemi a vrátí se jí všechny vzpomínky. Chlap svou hůlku zpátky schová a Naty podá svou ruku. Naty se na chlapa v masce podívá a ruku přijme. Jenže se přemístí.
Draco a Terezka pořád vyhlíží Naty. Draco se zvedne a jde k nebelvírskému stolu. Kam šla? Zeptá se Draco. Musela si odskočit. Řekne nervózně Terezka. Není tam už nějak dlouho? Zeptá se Draco. No, je. Odpoví Terezka. Pojď jdeme se podívat kde je. Nesmí být sama musíme držet po spolu, pán zla může využít jakékoliv situace. Řekne Draco. Myslíš že by se sem dostal? Zeptá se Terezka. Já si myslím, že bohužel ano. Řekne Draco. Terezka a Draco se vydají do umývárny. Naty? Jsi tady? Zeptá se Terezka. Haloo Naty, nedělej si z nás srandu. Opravdu teď ne! Řekne Draco. Ona tady není. Řekne s pláčem Terezka. Natyy!? Zařve Draco. Draco přestaň ona tady není! Vyjekne po něm Terezka. Sakra!! Řekne a pěsti bouchne do zdi. Draco-o nech toho, možná je jinde. Řekne Terezka koktavě. Draco se otočí a jde ven s umývárny. Terezka jde za ním. Řekni mi kde? Kde by mohla být? Zeptá se Draco. Já nevím, může být v knihovně ve společence kdekoliv. Řekne Terezka. Děje se něco? Zeptá se profesorka McGonagallová. Ano děje! Nevíme kde je Natalli. Řekne Draco. Profesorka se zděsí. Podívám se do knihovny a vy ji běžte hledat jinde. Jdu se podívat jestli není na ošetřovně. Řekne Draco. Dobře tak já jdu do společenky a na pokoj. Sejdeme se tady. Řekne Terezka. Draco kývne a rozběhne se k ošetřovně. Vejde do ošetřovny a rozhlíží se. Co se stalo? Začaly vás ty žebra bolet více že? Zeptá se ošetřovatelka. Draco obrátí oči. Nic mě nebolí! Neviděla jste tu zraněnou dívku co měla ty rány? Taková větší jmenovala se Natalli Jeajminsová. Řekne Draco. Jenom ráno, teď ne. Řekne ošetřovatelka. Draco pokračuje v hledání. Zahlédne profesora Snapea a jde k němu. Pane profesore, vím že teď bojujete o život ale ona se ztratila. Nevíme kde je. Pokud ji má, zabije jí. Potřebuji pomoc. Nevím co mám dělat a kde hledat. Říká Draco s pláčem. Severus Snape jen bezhybně leží. Přežije to? Zeptá se Draco ošetřovatelky. Snad ano. Řekne tiše. Draco si utře slzy a jde na místo setkání. Terezka běží do své koleje. Vejde do společenské místnosti. Neviděly jste někdo mojí sestru? Zeptá se udýchaně. Ne, ne. Řeknou studenti. Terezka se zklamaně podívá a dále běží do svého pokoje. Naty? Natalli? Jsi tady? Jenže nikdo v pokoji není. Terezka si upraví padající hábit a běží na místo setkání. Profesorka McGonagallová prohlíží knihovnu jenže tam také není. Tak jde zpátky. Draco, Terezka i profesorka se sejdou na místě. Bohužel v knihovně není. Řekne profesorka. Na ošetřovně take ne. Řekne Draco. Na pokoji ani ve společenské místnosti není. Nikdo ji neviděl. Musela zmizet. Řekne Terezka zklamaně. Někdo na ní musel něco nástražit, a nebo ji rovnou odvést. Řekne Draco. Nenechala by se odvést pod svým vědomím a kouzlit umí dobře. Běžte si odpočinout. Já to proberu s panem ředitelem a zkusíme vymyslet co se dá dělat. Řekne profesorka McGonagallová.Po dlouhé době konečně nový díl. Blížíme se ke konci takže teď to půjde z kopce. Kam se přemístila Naty? Proč přijala ruku smrtijeda? Najdou ji? Odpovědi se dozvíte v dalších dílech. Těm kteří to čtou večer. Přeji dobrou noc a sladké sny.
ČTEŠ
Kouzelný Svět Sester
FantasyPříběh dvou sester v kouzelnickém světě. Jsou sestry jen obyčejné holky nebo něco víc? Zažijí spolu spoustu dobrodružství ale také i nenávistí a bolestí. Chceš vědět víc čti.