MERHABA ARKADAŞLAR BU BENİM İLK HİKAYEM BİLİYORUM ÇOK KISA AMA TANITIM OLDUĞU İÇİN ZAMANLA BÖLÜMLER UZAYACAK VE AMATÖRCE OLDUĞU İÇİNDE KUSURA BAKMAYIN. İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ. :) :)
-Bekle...
-Git başımdan!!
-Lütfen dinle hiçbir şey sandığın gibi değil.
-Hah! Tabi canım beni bu hale getirenlere karşı çıktın ama seni dinlemediler değil mi?
-Bak Mia lütfen beni dinlemen lazım.
Durdum ve arkamı döndüm. Gözlerimden alev fışkırdığını biliyordum. Bu yüzden onun gözünün içine içine bakmaya devam ettim.
-Seni gördüğüm zaman ne hissediyorum biliyor musun? Kollarını bedeninden saniyeler içinde ayırmak, kaburgalarını tek bir tekme ile kırmak, o kafanı bedeninden ayırmak... İşte seni gördüğümde bunları hissediyorum baba. Şu halime bak beni dönüştürdüğün yaratığa bak... Gözlerimden fışkıran şehvete, açlığa bak.
-Mecburdum Mia. Mecburdum.
-Hah! Tamam beni bu hale getirmeye mecburdun diyelim... peki peki sevdiğim adamdan ne istedin? Niye ne olacağını bile bile onu oraya çağırdın? Neden yaptın bunu?
-Onunla olmana izin veremezdim.
-Neden normal babalar gibi ondan uzak durmamı söylemedin, ne biliyim neden beni bir odaya falan kilitlemedin ki?
-Bu seni durdurur muydu?
-Hayır durdurmazdı. Ama bunun olması şart değildi. Bunu bana nasıl yapabildin? Öz kızına nasıl bunu yapabildin?
-Mecburdum..
-Sakın sakın bana bir daha mecbur olduğunu söyleme! Senin yüzünden ellerimde aşık olduğum adamın kanı var. Senin yüzünden bu haldeyim. Sen aynı günde kızını, hem vampir hem de katil yaptın. Senden nefret ediyorum. O benim herşeyimdi. Hayatım, nefesim,ruhum ve senin yarattığın canavar onu öldürdü, beni de onla beraber öldürdü. Mutlu olmalısın kızın, artık senin gibi. Şimdi sakın beni takip etme yüzünü dahi görmek istemiyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümsüz Aşk
VampireEğer aşık değilsen içinde küçük ama seni bitiren bir boşluk olur.O boşluk her geçen gün, daha çok aşka özlem çeker. Ve en sonunda aşkı bulduğunda bu boşluk bir anda tüm duygularla dolar. Ama bu sefer iki kat acı ve sevinç ile sarsılır bedenin...