Danganronpa

836 16 5
                                    

Anime:Danganronpa 3: The End of Kibougamine Gakuen - Zetsubou-hen

Türler: Korku, Aksiyon, Psikolojik, Gizem

Bölüm sayısı: 11

Konu:
Umut Zirvesi Akademisi, devlet tarafından tanınan, değişik alanlarda büyük başarılar sergileyen en üst seviye öğrencileri toplamak için kurulan özel bir okuldur. Bu okulda ana ders ve hazırlık dersi olmak üzere iki farklı ders vardır. Parası olan herkes, özel yetenekleri olmasa bile hazırlık derslerini alabilir. Ana dersin 77. sınıfı sadece özel yetenekleri olan insanlarla değil, özel kişilikleri de olan insanlarla doludur.

Böyle olmasına rağmen öğrenciler yeteneğin her şey olmadığını, esas önemli olan şeyin insanlarla iletişime geçip değişik anılar yaratmak ve kendini daha iyi bir insan yapmak olduğunu bilmektedirler. Ancak okulda gizemli bir projenin ve dersler arasında yapılan bir ayrımcılığın gerçekleştiği hakkında en ufak fikirleri dahi yoktu.

Hinata Hajime, bir yeteneği olsun diye her şeyi yapabilecek, hazırlık sınıfındaki bir çocuktur. Onun kaçınılmaz kaderi okulun gelecegini akla hayale sigmaz bir yöne sürüklemiştir.

Bu hikaye "Dünya İnsanlık Tarihinin En Büyük, En Kötü ve En Trajik Olayı'na" kadar neler yaşandığını anlatır.
Bu, umutsuzlukla sonlanan bir umut hikayesidir.
.
.
.
Anime: Danganronpa: Kibou no Gakuen to Zetsubou no Koukousei The Animation

Türler:Psikolojik, Gizem

Bölüm sayısı: 13

Konu:
Seçkin okullardan gelen 15 öğrenci bir lisede ki yüksek sınıfta toplandılar. Bu okuldan mezun olmak aslında hayatta başarılı olmak demektir, ama mezun olmak çok zordur. Okul adı Monokuma olan bir ayı tarafından kontrol edilmektedir, ve onlara mezun olmalarının esas noktasının bir cinayet işlemek olduğunu açıklar. Mezun olmamın tek yolu bir sınıf arkadaşını öldürmek ve paçayı kurtarmaktır. Eğer diğer sınıf arkadaşları kimin katil olduğunu bulurlarsa, katil idam edilir. Ancak katili yakalamada başarısız olurlarsa , sadece katil mezun olur ve diğerleri yok edilir. Acaba 15 tanesinin kaçı bu katliamdan kurtulacak?
.
.
.
Anime:Danganronpa 3: The End of Kibougamine Gakuen - Mirai-hen

Türler: 12

Bölüm sayısı: Korku, Aksiyon, Psikolojik, Gizem

Konu:
Dünya İnsanlık Tairhinin En Büyük, En Kötü ve En Trajik Olayına" sebebiyet veren Nihai Umutsuzluk tarafından yok edilmenin eşiğine gelmiştir. Bu hadisenin ortaya çıkardığı karmaşadan dünyayı kurtarmak için Gelecek Vakfı kurulmuştur. Bu oluşumun dünyayı onarma faaliyetlerine devam etmesine rağmen Makato Naegi, Umutsuzluk Kalıntısı'nı saklaması nedeniyle hainlikle suçlanmaktadır. Gelecek Vakfı üyeleri onu cezalandırmak için toplanırlar fakat kendilerinden "Son Katletmeyi" başlatmalarını isteyen Monokuma ile karşılaştıkları yerde kapana kısılırlar. Bileklerinde garip bileklikler vardır ve belirlenen vakit geldiğinde sakinleştirici alırlar. Daha da kötüsü Gelecek Vakfı üyelerini öldürmeye gelen gerçek hain aralarındadır. Bu oyunda sınıf davaları yoktur hainden kurtulmanın tek yolu onu bulup öldürmektir. Naegi hayatta kalmak için cinayet işlemeyi gerektiren ölümcül bir oyunu oynamak zorunda bırakılır. Umudun umudu öldürdüğü umutsuzluk hikayesi başlar.
.
.
.
Anime:Super Danganronpa 2.5: Komaeda Nagito to Sekai no Hakaimono

Türler: Korku, Aksiyon, Gizem, Psikolojik

Bölüm sayısı:  OVA

Konu:
Nagito Komaeda Neo Dünya Programı'nda öldükten sonra uyanır.
Nasıl bir dünya görüyor ve neden uyandı?
Nagito daha önce gördüğü öğrencilerle hiç var olmayan insanları görür. Süper Lise Seviyesi Şansı olamayan normal bir okula giden normal bir öğrencidir. Ana karakter olmakla kısıtlanmış olup, büyük bir yeteneğinin olmasının mutluluğunu etkileyeceğini düşünüyordur. Normal bir hayat yaşamanın, düzenli bir sekilde mutlu olmanın, ve arkadaşlarının normal bir gençliğe sahip olmasının muhteşem olduğuna inanıyordur.
Fakat bir gün kızıl gözlü Hajime Hinata halinde olan, kendisine "Dünyaların Yok Edicisi" diyen bir çocuk ortaya çıkar. Nagito'nun dünyasını yok etmeye koyulur...
.
.
.
Anime: Danganronpa 3: The End of Kibougamine Gakuen - Kibou-hen

Türler:Korku, Gizem, Aksiyon, Psikolojik

Bölüm sayısı: Special

Konu:
Danganronpa 3: Umudun Zirvesi'nin Bitişi'nin Umut kısmı. Kibou-hen bütün Danganronpa 3 anime serilerine bir final getiriyor.

Anime Önerileri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin