terug op aarde...wat nu?

5 1 0
                                    

Hoofdstuk 11

EEN HARD VERLEDEN

Brian kwamdoor een portaal dat sorrow had gemaakt terug op aarde.hij stond recht voor zijn huis.het was middernach, of toch ongeveer.hij sloop binnen en ging slapen.de volgende dag was maandag.hij werd wakker, daagelijkse routine op weg naar school.hij kwam op school aan waar zijn beste vriend hem opwachtte.maar hij zag er niet zo gelukkig uit hij werd gepest, en vaak.hier kon brian niet tegen.aangezien hij zelf ook voor zes jaar werd gepest

Maar hij had het al allemaal overleefd.jammergenoeg geldde dit niet voor zijn vriend.die nog elke dag werd gepest.bij deze gedachte werd brian woedend.zo woedend dat hij diekant van zichzelf niet wouw kennen.hij liep naar zijn vriend toe toen hij hoordde wat er scheelde bolde hij zijn vuisten in pure haat.

Billy de pestkop en zijn bende wouden zijn vriend de school niet binnenlaten.elke keer als hij probeerde werd hij op de grond geduwd.brian werd nu echt woest"het gebeurt weer" dacht hij in zichzelf "maakt niet uit deste erger voor billy" zij hij heel stil."kom op, die billy mag nog bang worden" zij brian met een bijna vervloekte stem.billy stond nog steeds aan de schoolpoort.nu werd brian echt ontoombaar.hij hield wat afstand van zijn vriend die nu de school probeerde binnen te gaan.hij werd weer op de grond geduwd.dit was de druppel, brian schreeuwde:"hey laat hem met rust". Billy keek hem bespottend aan

Maar die blik werd van zijn gezicht gehaald toen hij brian's ogen zag vuurrood vol woede.billy probeerde te doen alsof er niks mis was. Brian liep met grote passen op hem af.eerst hielphij zijn vriend recht. Op dat moment werd billy iets te moedig.hij duwde brian op de grond. Een harde kreet was te horen, brian haalde uit met een harde zwaai van zijn vuisten.doordat hij zo woedend was was hij drie keer zo sterk.billy valt met een slag neer en staatiets later terug recht."wie denk je wel niet dat je bent" roept billy. "Jouw ergste nachtmerrie als dat nodig is" zij brian onder invloed van alle haat. Billy liet niet merken dat hij bang was.maar dat was hij wel. "Is het nodig?" Vroeg brian met een vervloekte stem. Billy dacht na en zij toen "ach waarom ook niet".dit had hij beter niet gedaan."ik zal je zeggen waarom!!" Riep brian. Hij pakte billy vast bij zijn kraag en zette hem tegen het hek aan de schoolpoort en begon aanzijn opsomming.

"Omdat je een pestkop bent" en hij gaf hem een harde slag tegen zijn kaak. "Omdat je mijn zus het graf in peste" en hij gaf hemeen krachtige slag in zijn maag en gooide hem vervolgens op de grond. Billy kroop bang naar achteren maar raad eens wie daar stond. Het was jack hij was op zoek naar de rest aangezien ze toch op dezelfde school zaten. Jack veroerde zich even niet en liet brian zijn gang. Brian pakte billy terug op en zij met een duivelse schreeuw:"omdat je het nog plagen durft noemen ook" en hij gaf hem een harde kniestoot in zijn heup. Billy viel weer. Jack pakte hem dit keer op en sloeg hem in het gezicht gevolgd door de woorden:"redelijk heftig he!" En gooide hem terug naar brian die nog lang niet klaar was. Hij pakte billy terug vast en zette hem terug tegen het hek dit keer met zijn rug naar hem toe. "Omdat toen je klaar was met mijn zus het mijn beurt was" en hij gaf een harde scherpe ellenboog recht tussen de schouderbladen van billy. Billy slaakte een gil en viel kreunend op de grond. "En tot slot" zij brian.die er nu duidelijk genoeg van had. "Toen ik verveelde je begon aan mijn beste vriend" en brian maakte het af door billy op te heffen tot boven zijn hoofd en hem tegen zijn knie op de grond te gooien.

"Nu wat heb je daar op te zeggen" riep brian in zijn oor, hij was nu echt ontoombaar. Billy zette zich met veel pijn recht tegen het hek en probeerde recht te staan.wat verwonderend nog net lukte."het...het spijt me"kreunde hij. Brian zij niks en hij slog een deuk in het hek net lanks het hoofd van billy.

Billy rende zo snel als hij nog kon weg. Brian pakte een steen en haalde diep en boos adem hij gooide de steen recht op billy's been. Hij viel weer.

Brian schreeuwde het uit van woede jack had hem nog nooit zo gezien.hij probeerde hem te kalmeren. Maar dat leek niet nodig bri1n kalmeerde na een tijdje vanzelf en storte  weenend in mekaar.

"Ik deed het alweer" zij hij voordat hij soortvan flouwviel.

Jack keek hem verbaasd aan. Iets een minuut later kwam hij gewoon weer bij hij stond recht maar hij zij niks. Jack vroeg wat er was gebeurd.

Brian antwoordde"een hard verleden"...


de vier ruitersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu