de vier ruiters

14 2 0
                                    

HOOFDSTUK 3

Sandra oftewel...fury

Vrijdag avond

Sandra kwam net terug thuis van school "eindelijk weekend" dacht ze ze ging haar kamer binnen en plofte in haar zetel,

Opeens kreeg ze een berichtje lisa wouw let haar gaan fietsen dus dat deden ze ook ze waren aan het fietsen toen lisa zij dat ze vandaag bijna tegen jack was opgelopen en sandra reageerde als volgd: "omg omg omg echt waar omg gij hebt toch zoveel geluk gij" , ze schoten bijde in de lach en lisa antwoorde "ja ik ging bijna iets tegen hem zeggen...maar ik durfde niet" ,"hoezo niet??!" Vroeg sandra "wel ...eeuhm...eeuh ja weet ik veel ik was bang of velegen ofzo" zij lisa sandra giechelde en zei toen "ja eige schuld dikke bult" lisa kon haar lach niet inhouden en ze schoten bijden in een gigantische lachbui ze sloegen linksaf het bos in naar hun tipische 'hangplekje' toen ze aankwamen gingen ze op een boomstronk zitten lisa had koekjes en drank meegenomen.

Maar opeens terwijl ze gewoon aan het praten , eten en lachen waren viel er een zware tak op sandras hoofd ook zij was op slag bewusteloos lisa belde meteen de ambulance maar sandra kreeg ook een visioen "de rechtvaardige...op het zwarte paard rijd de rechtvaardige.....met in haar handen een zweep om al het kwade te straffen...... één van de vier ruiters.......jij!!!.....de dag des oordeels komt....wees voorberijd!!

Sandra schrok terug wakker ze lag in een ziekenhuis naast haar zat lisa "hoe voel je je?" Vroeg ze "ik...ik weet het niet ik...heb raar gedroomd denk ik" net op dat moment kwam de dokter binnen "dat is normaalje bent buiten bewustzijn geweest" maar sandra vroeg "weet u misschien wat de dag des oordeels is?" De dokter en lisa keken haar raar aan " ik heb geen idee meisje" antwoordde de dokter en hij verliet de kamer maar lisa vroeg " wat is de dag des oordeels...."

de vier ruitersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu