Beş duyu organımızın haricinde de iletişim kurabilmemiz mümkün. İşte Telepati, duyu dışı algılama becerimizdir. Tüm insanlar Telepati yaparlar ama bunun şuurunda olmazlar. Mesela altıncı his denilen birşey vardır. İşte bu Telepati’den öte birşey değildir. Yine aynı şekilde bazen çalan telefonun kim olduğunu tahmin ederiz. Yada yolda yürürken bir arkadaşımız aklımızdan geçer ve sonra onunla karşılaşırız. İşte tüm bunlar günlük hayatta farkında olmadan yaptığımız Telepatilerdir.
Telepatik iletişim nasıl kurulur?
Konuşmaksızın Telepati ile karşınızdaki insana bir takım bilgiler aktarmanız mümkündür. Örneğin düşünce, fikir, bir takım resimler vb. Telepati yapmak için alıcı ve verici olmak üzere iki kişi lazımdır. Verici kişi aklından bir takım düşünceler geçirir. Ve alıcı kişiye de bu düşünceleri algılar. Böylelikle Telepati yapılmış olur. Telepati için bir kişideki düşüncelerin, diğer kişiye aktarılması da diyebiliriz. Fakat Telepati yeteneği her insanda aynı boyutta değildir. O yüzden bu yeteneği üzerine düşüp geliştirmekle kazanabiliriz. Nitekim etrafımızdaki insanların hepsinin altıncı hissi kuvvetli değildir. Aklınıza alıcı olan kişinin, vericinin gönderdiği düşünceleri nasıl algıladığı sorusu gelebilir. Bilimadamlarının inceledikleri örnekler de alıcının gönderilen düşünceyi hissettiği, kuvvetli bir duygu olarak algıladığı ve bazen de kafasında bazı şekiller belirdiği gözlemlenmiş.
Ben telepatinin uzaylılarla iletişim aracı olduğuna inanmıyorum. Daha uzaylıların bile telepatiyle iletişim kurup kurmadığını bilmeden bu teoriyi ortaya atmak biraz mantıksız olur diye düşünüyorum...
İyi akşamlar...
:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzaylılar (Aliens) WHY NOT ?
SaggisticaUzay,uzaylılar,ufolar, Nasa,bilinmeyenler, yeni keşifler, işte hepsi bu kitapta.