Adrian Dvir'in, 1994'den beri dünyadışı zekalarla / varlıklarla gerçekleştirdiği işbirliğiyle ilgili bazı bilgiler sunalım
Adrian Dvir 1994'den beri, dünya dışı varlıklardan oluşan özel bir grup ile şifa ağırlıklı çalışmalar yapmaktadır. A.Dvir'in, dünya dışı varlıklarla sürdürmekte olduğu bu şifa celseleri çerçevesinde zamanımızdaki medikal yöntemlerle tedavi edilememiş birçok rahatsızlık sadece giderilmekle kalmamış, onların eski yaşamlardaki kökenlerine kadar da inilmiştir. Bundan da ayrı olarak, A.Dvir; galaksimizin değişik köşelerinden (ve hatta başka galaksilerdeki gezegenlerden gelen varlıklardan çok çeşitli konularda bilgiler almakta ve bu bilgileri yazılı ve sözlü olarak dünya insanıyla paylaşmakatadır. Dvir'in yazdığı ve birçok dile çrevrilmiş 'Healing Entities and Aliens' "Şifacı Varlıklar ve Dünyadışı Yaşamlar" adlı kitabı, bu konuda önemli bilgiler içermektedir.
Günümüzde, dünyada binlerce dünya dışı kökenli araştırmacı grup etkin durumda çalışmalarını sürdürmektedir.
Esasen bu, evrensel yardımlaşma ve dayanışma yasasının gereğidir. Evrenler, değişik şuur düzeylerinde bulunan varlıklarca meskun durumdadır ve bunlardan gelişmiş / uyanmış durumda olanlar, uyanmakta olanlarında uyanmasına / gelişmesine katkıda bulunmayı vazife bilmektedir. İşte bu doğal durumun gereği olarak; teknolojik ve içsel gelişim düzeyleri bizlerden çok farklı uygarlıkların temsilcileri aramızdadırlar. Bu nedenle, her zaman belirttiğimiz gibi, aslında Ufolojinin görünmeyen yanı görünen yanından çok daha büyük ve evren kapsamlıdır.Şimdi bu yazımızın asıl konusu olan A.Dvir'le işbirliği halinde bulunan dünya dışı varlıklara tekrar dönecek olursak; aktarılan bilgilere göre, Dvir'le temasta olanlar, çoğunluğunu 54 gezegenlik bir tür konfederasyondan oluşan evrensel bir birliğe mensup gezegenlerin varlıkları oluşturmaktadır. Bu varlıklar, A. Dvir'in medyomluğu aracılığıyla, dünyalıların dünyada tedavisi mümkün olmayan rahatsızlıklarının ve hastalıklarının giderilmesine vesile olmaktadırlar. Bu iyileştirmeler ve hata (kansız) ameliyatlar aynı zamanda onların araştırma tezlerinin konusunu oluşturmaktadır. Bu şekilde dünya insanını daha iyi tanıma fırsatı bulduklarını ve bu sayede de bizlere daha çok yardım etme şansını yakalayabildiklerini söylemektedirler. Onların bu araştırma ve yardımları hiç kuşkusuz dünya gezegeniyle sınırlı olmayıp, başka gezegenlerdeki yaşam formlarını da kapsamaktadır.
Şimdiye kadar A.Dvir'le işbirliği halinde bu varlıkların sergiledikleri en belirgin tavır; gerek medyoma, gerekse hastalara karşı (özelikle de onların seçme özgürlüklerine) saygılı olmaları şeklinde belirginleşmiştir.
Medyada ki resim Adrian Dvir' in yazdığı kitap.
Adrian Dvir'in gözlemci olarak gelen bir uzaylı ile konuşmasını bir sonraki bölüm paylaşıcam.Voteleri eksik etmeyin lütfen :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzaylılar (Aliens) WHY NOT ?
Non-FictionUzay,uzaylılar,ufolar, Nasa,bilinmeyenler, yeni keşifler, işte hepsi bu kitapta.