4.7

1.2K 134 29
                                    

Baekhyun uzandığı yerden doğrulup telefonu yana fırlattı.

"Baek..orada mısın?"

Yatağın üzerine düşen telefondan sesler yükselirken yaptığı saçmalığın farkına vardı ve kendine çeki düzen verip telefonu yeniden eline aldı.

"C-Chanyeol..şey..selam"

Heyecan ve şaşkınlıkla kekelediğinde karşıdaki çocuk gülümsedi.

"Selam.Seni dinliyorum."

Anlamayan gözlerle bir süre bomboş ekrana baktı.Birkaç saniyenin ardından uzun olanın arama sebebi aklına geldiğinde kaşları çatıldı.En son ona şarkı söylemesi için baskı yapıyordu.

"Söylemeyeceğim."

"Hadi ama,utandığını söyleme."

"Ne utanması be? Sadece intikam alıyorum."

Bu sefer kaşlarını çatıp düşünme sırası Chanyeol'daydı. Neyin intikamından bahsediyordu? Onu sinirlendirecek bir şey yapmamıştı ki.Acaba onu,onun istediği şekilde sevmediğinden dolayı mı intikam alıyordu Baekhyun?

"Tanrım şu suratına bak!" Küçük olanın kahkahasıyla irkildi.Düşünmeye fazla dalmıştı.

"Hey!" Sahte bir kızgınlıkla seslendi.

"Sana bana şarkı söyleyip atmanı istediğimde sadece gitar çalıp atmıştın.Gerçekten şarkı söylediğini düşünüp heyecanlanmıştım!"

Chanyeol'un karşısındaki çocuğun,kendisinden şarkı duymaya bu kadar istekli olmasıyla kalbi teklemişti.İlk defa birisi onu ve müziğini gerçekten merak ediyordu.

Gerçi Baekhyun onun için birçok ilkin başrolüydü.

"Eğer söylersen ben de söyleyeceğim." Baekhyun bir süre bu teklifi düşündü.

"Söz mü?"

Kafasını salladı diğeri.Baekhyun normalde başka birisi olsa ağzından "Söz" lafını duymadan güvenmezdi ama Chanyeol'du bu,ona sonsuz bir güveni vardı.

"Pekala..İstediğin bir şeyler var mı?"

"Ne söylersen hoşuma gidecek gibi geliyor,o yüzden sen seç."

Baekhyun telefonunu masasının üzerindeki eşyalardan yardım alarak sabitledi ve sandalyesine oturup düşünmeye başladı.Aklına gelen parçayla gülümseyip bir iki kere boğazını temizledi.

"Come down, slowly
Gel yavaşça

I'm waiting by your side
Buralarda bekliyorum seni

Come down, carefully
Dikkatlice gel

I'm waiting by your side
Buralarda bekliyorum seni

I'll grab you when you fall
Düştüğünde seni tutacağım

Down to the waking hours
Uyanık zamanların altında

Silents sweeps as golden corn
Sessizlik,altın bir mısırı soymak gibi

How i wish that i could
Yapabilmeyi o kadar düşlerdim ki

Break into your dreams
Düşlerine sinsice girebilmeyi

Do i have the force i need
Bunu yapabilecek güce sahip miyim ben?

To break into your dreams
Düşlerine sinsice girebilmeye

I hold you in my arms
Seni kollarımda sıkıca sarıyorum

Dimmed by scarlet morning red
Bu loşluk sabahın kızıllığından

I whisper in your ear
Kulağına fısıldıyorum

Do you dream of me?
Düşlüyor musun beni?"

Şarkı bittiğinde sıkı sıkı yumduğu gözlerini aralayıp ekrandaki çocuğa baktı.Yüz ifadesini çözemiyordu.Beğenmiş miydi? Yoksa ona şarkı söylemesi için ısrar ettiğine pişman mıydı?

Hiçbirini soramadan nefeslenerek ona bakmaya devam etti.Bu artık garip bir hal alırken burukça gülümsedi.

"Şey..Amatör olduğumu söylemiştim..Ehehe..Geç oldu..Ben kapatıyorum o zaman?"

Chanyeol hala kendisine garip bakıyordu.Hatta bir an için onun gözlerinin dolduğunu düşünmüştü ama daha sonra bu fikri kafasından uzaklaştırdı.Onun gözlerimin dolması için bir neden yoktu ve aramanın kalitesi düşük olduğu için yüz ifadesini anlamaması normaldi.

Ses hala gelmediğinde aceleyle el sallayıp aramayı sonlandırdı ve kendini yatağına attı.Ona şarkı söylememeliydi.Ona içinde "Beni düşlüyor musun?" sözleri geçen bir şarkı söylememeliydi.

Kafasını yatağa bastırırken gelen bildirim sesiyle doğruldu.

Beauty Boy:
Sesin o kadar büyüleyici ki veda edemedim
Dünyayı bu sesten mahrum bıraktığın için öfkeliyim bu gece biraz
En çok da minettarım
Duymama izin verdiğin için
Sesimi duymak istiyordun değil mi?
Yılsonu gösterisine gel Baekhyun.
Senin için şarkı söyleyeceğim
Ve iyi geceler
Güzel düşler

🌼🌼🌼

#herbölümebirchanbaek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

#herbölümebirchanbaek

Bu da mı az kaldı ne yakında finali görür müyüz ne diyosunuz
A) Bi zahmet aqqq
B)Saçmalamaaaa
C)Napıyosan yap kardeş bize ne
D)Yakın ama mesela ne kaaa yakın?
E) Senin abv git uyu ya

Twins Problems (Problems Texting Serisi-1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin