Duvarın tamamını kaplayan rafları silmeye başlamadan önce derin bir nefes aldı.Yerim'in amele işi derken neyi kastettiğini tam 4 saattir koca müzik odasını temizlerken net bir şekilde anlamıştı.
"Sunbae,bizim işimiz bitti.Yarım saate provaları başlayacak.Birkaç bez bulup sana yardım için geleceğim."
Sarı saçlarını geri atarken nefes nefese söyledi kulübün başkan yardımcısı. Yanında kulüpten tanımadığı birkaç kişi ve kulüp başkanı Görsel Sanatlar fakültesinin son sınıf medarı iftiharı Kim Junmyeon'da vardı.Hepsi çoktan eşyalarını toplamış,çıkmak için hazırlardı.
"Gerek yok Yerim,hava kararmadan sen de çık.Ben hemen hallederim."
Genç kız başta itiraz etse de yurda erken dönmesi gerektiği için fazla ısrar etmedi.
İşine dönüp neredeyse iki parmak kalınlığında toz tutan rafları silmeye başladı.Bir yandan da Müzik bölümüne fırsatçılıkları yüzünden sövüyordu.Hadi ama,bu odayı temizleyerek yılsonu partisine nasıl bir katkı sağlamış olabilirlerdi ki!
Ayrıca başka bir mevzu daha vardı.Her ne kadar onu görmemek için dua etse de,buraya geldiğinde ve yalnızca kulüptekileri gördüğünde hayal kırıklığına uğramıştı.Onun yüzünü bile görmek istemiyordu elbette ama bir yanı onu görebileceği için heyecanlıydı.
"Sen var ya akıllanmazsın Byun Baekhyun! Aptalsın oğlum sen,şu ha-" Kendi kendine söverken kapı sesiyle buna ara verdi. "Girme kardeşim temizlik var-"
Gördüğü bedenle buz kesti.Onu görmeyeceğini temizliğin 2.saatinde kabullenmişti,bu yüzden şimdi karşısında olması onu gafil avlamıştı.Gözleri korkakça diğeriyle buluştuğunda buz kesen vücudu bu sefer cayır cayır yanmaya başladı.
O gözlerde bir şey görmeyi beklemiyordu,hatta o kadar emindi ki duygusuz olacaklarından şimdi özlemle bakan gözlerin hayal ürünü olduğunu düşünüyordu.
Ani bir şekilde önüne dönüp derin bir nefes almaya çalıştı.Elindeki bez rafların arasında dolanıyordu ama temizlediğinden emin bile değildi.
Arkasındaki hareketlenmeyle onun içeri girdiğini anladı.Bir kez daha ona bakmadan işini bitirip çabucak gitmeyi planlamıştı.
O sırada duyduğu gitar sesiyle kalakaldı.
Sen daha önce buradayken
When you were here beforeGözlerine bakamadım
Couldn't look you in the eyeBir melek gibisin
You're just like an angelTenin beni ağlatıyor
Your skin makes me cryTüy gibi süzülüyorsun
You float like a featherGüzel bir dünyada
In a beautiful worldÖzel olmayı dilerdim
I wish I was specialSen çok özelsin
You're so fuckin' specialAma ben garip biriyim
But I'm a creepBen bir tuhafım
I'm a weirdoBen burada ne halt ediyorum?
What the hell am I doin' here?Ben buraya ait değilim
I don't belong hereGözlerinin doluluğunu umursamadan yavaşça arkasına döndü ve gözlerini zaten üzerinde olan bakışlarla birleştirdi.Onu ilk kez şarkı söylerken duymak mı böyle garip hissettirmişti,uzun süre sonra sesini duymak mı yoksa söylediği şarkı mıydı bunu yapan bilmiyordu.
Kafasını iki yana sallayıp hızlı adımlarla yanına gitti ve yakasını kavrayıp ayağa kaldırdı.Boy farkından dolayı parmak uçlarına kalkmak zorunda kalmıştı ama bunu umursamadı.
"Dalga mı geçiyorsun benimle? Yeterince geçmedin mi lan zaten?!"
İleri geri hırpalasa da sorunun muhatabından onu durdurmak için hiçbir girişim yoktu.
"Seni özledim."
Baekhyun tuttuğu yakayı yavaşça gevşetti.Bir aydır duymak için delirdiği cümleyi bu şekilde işitmeyi istememişti.
"Sen beni değil ilgimi özledin puşt! Sen beni değil ilgimi sevdin! Ama hata bende amına koyayım,ne bok yersen ye yanında olurum dersem böyle olur.Gözümü karartıp bu kadar sevdiğim için tüm suç bende! Ama ilgimi kullanmayacaktın,şimdi siktir git!"
Kenarda duran çantasını alıp odadan çıkmadan önce tek bir şey duymuştu;
"Seni çok özledim Baekhyun."
🌻🌻🌻
noone:
zeus:chanyeol'a creep söyletem#herbölümebirchanbaek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twins Problems (Problems Texting Serisi-1)
Short Storypcyeol_ : Bir dakika Hayır benim kimliğim bende byunbaek04: E profil fotosundaki sen değil misin? pcyeol_ : Benim byunbaek04: E tamam işte kimliğin bende pcyeol_ : Ya bir git işine kardeşim ya | | | Problems Texting Serisi-1- 🌻...