Şayet bir yolunu bulsaydı bu bros kros toplantısını eker,birkaç gündür ders dışında yaptığı gibi yatağına girerek Netflix serüvenine devam ederdi.Ama arkadaşlarını daha fazla oyalayamayacağını biliyordu.Bu yüzden zorla,ki zorla geldiğini gri eşofman giymesinden anlayabilirdiniz, ara sıra takıldıkları kafeye gelmişti.
Bakışları küçük kafeyi tararken anında aradığı kişileri bulmuş,derin bir nefes alarak masaya doğru ilerlemişti.
''Selam''
Her zamanki neşesinden uzak bir selamlaşmanın ardından sandalyeyi çekti ve beklemeden yerleşti.
''Hadi bir sorun var,bizden niye kaçıyorsun 1 haftadır?'' Jongdae ağzının içinde gevelese de gayet net duymuştu.
''Biraz kendimle kalmak istedim.''
''Tamam bu kadar kaldığın yeter,neler oluyor anlat bakalım.'' Minseok nadiren yaşına bürünür,abilik yapardı ki bu da o nadir anlardan biriydi.
''Bir şey olmuyor.'' Boş bakışlar yüzünde gezinirken derin bir nefes aldı. ''Sorun da bu,hiçbir şey olmuyor.Yan yanayken o kadar uzağız ki,sevgili olmadan önce daha yakındık anasını satayım! Resmen benden kaçıyor..'' Sonlara doğru sesi kısılmıştı.
''Yaa emin misin? Belki sana öyle gelmiştir? Ne bileyim utanıyordur ya da canı sıkkındır.Şu yılsonu partisi haftaya değil mi? Belki de gergindir?'' Minseok eğer bunları 1 hafta önce dese ona hak verebilirdi,ama Chanyeol'un davranışlarının bunların hiçbiriyle alakası yoktu.
''Eğer mesajlaşırken ya da telefonla konuşurken eskisi gibi gibi samimi davranıp yüzyüzeyken öyle olmasa utandığını düşünebilirdim.Ya da bu davranışları Sehun'a ya da o proje arkadaşına karşı da olsa evet gergin olduğu için derdim.Ama Chanyeol benim yanım hariç her yerde mutlu.'' Gözleri dolarken gelen garsonla kafasını aşağı eğdi.Bir haftadır içini yiyen şeyi sesli söylemek kalbine daha da dayanılmaz bir ağırlık bırakmıştı.
''Ben...yani.. biz seni gerçekten sevdiğini düşünüyorduk.Bir hafta öncesine kadar her şey yolundaydı.Bilmediğin bir şey olabilir mi?'' Jongdae uysalca sorduğunda bir süre sessiz kaldı.
''Ne olabilir ki?''
''Bilemiyorum.Neden ona sormuyorsun? Yani 1 haftadır böyleyse belki de bir sorun vardır.En azından ona,sana karşı neden böyle olduğunu sor.''
Burnunu çekip kafasını salladı. ''Aklıma geldi ama mesajlarıma geç dönüyor,sorunun direkt ben olduğumu düşündüm.Sanırım haklısın,ona neyi olduğunu sormalıyım.''
Sonunda yüzü gülerken diğer ikisi de derin bir nefes aldı.Üçü çoğu zaman tartışıyor olabilirdi,sık sık küserlerdi de ama aralarındaki bağ bambaşkaydı ve biri üzülse diğer ikisinin canı yanardı.
''O zaman ben mesaj atayım.''
''Aynen.Bu arada abiniz kalksa ayıp olmaz herhalde?'' Jongdae imalı imalı gülerken diğerleri tavrının nedenini anlamaya çalışıyorlardı.
''Hayırdır?'' Büyük olan nihayet sorduğunda sorunun muhatabı daha da gülümsedi.
''Yengenizle buluşacağım.''
''Ne ara yeni birini buldun lan?'' Baekhyun az önceki kasvetli havasından sıyrılıp yüksek sele sordu.
''Yeni biri olduğunu kim dedi? Ben size dedim oğlum,bu kız benim kaderim diye.Neyse ben bekletmeyeyim Seungwan çiçeğimi.Bekleyince çok agresif oluyor.Hadi öptüüüüm!'' Sonunu uzatıp koşar adım kafeden çıktığında kalanlar bir süre bakışıp aynı anda kafalarını iki yana salladılar.
''Benim de kütüphaneye gitmem lazım.''
Kafasını salladı Baekhyun.Sonuçta kendisinin de eve gidip sevgilisiyle konuşması lazımdı.
🌻🌻🌻
#herbölümebirchanbaek
Chanyeol çok aşıksın la yazık sana
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twins Problems (Problems Texting Serisi-1)
Short Storypcyeol_ : Bir dakika Hayır benim kimliğim bende byunbaek04: E profil fotosundaki sen değil misin? pcyeol_ : Benim byunbaek04: E tamam işte kimliğin bende pcyeol_ : Ya bir git işine kardeşim ya | | | Problems Texting Serisi-1- 🌻...