epilog

76 8 0
                                    

Nazywam się Olive Smith, mam 18 lat i mieszkam w Stevenage (tak, to tu urodził się Lewis Hamilton). Mam tylko jedną najlepszą przyjaciółkę, Jane, bo
bardzo trudno mi jest poznawać nowych ludzi. Oczywiście moją największą pasją jest Formuła 1, bo jakby inaczej. Interesuję się nią odkąd miałam 7 lat. Pamiętam, jak rano w każdą wyścigową niedzielę budziłam tatę już o 8.00 słowami „Tato wstawaj, musimy obejrzeć wyścig".

Cudownie wspominam te czasy, gdy mama była z nami. Niestety, w tym roku mija 8 lat, odkąd nas zostawiła. Tak bez słowa. Od tamtej pory z moim tatą skontaktowała się 3, może 4 razy? Ze mną nigdy nie odważyła się porozmawiać. Wiem jedynie, że mieszka gdzieś za granicą i prowadzi tam całkiem inne życie. Ciekawe, czy jej „nowa" rodzina wie, co zrobiła w przeszłości? Tak bardzo jej nienawidzę, ale czasami jednak mi jej brakuje.

Jeżeli chodzi o mój wygląd to nie jest on jakiś szczególny, chociaż niektórzy mówią, że mam bardzo ciekawą urodę. Mam kasztanowe włosy, które są nieco falowane i sięgają mi trochę za ramiona. Bardzo o nie dbam i zdecydowanie jest to największa zaleta mojego wyglądu. Zielono-piwne oczy (sama nie wiem, jaki jest ich kolor, jedni mówią tak, a inni inaczej), ciemne brwi i rzęsy, lekkie piegi oraz pełne usta. No i nos. Od dzieciństwa jest moim kompleksem. jest dość duży, przez co zawsze na zdjęciach rzuca się w oczy najbardziej. W podstawówce przez niego miałam przezwisko „ziemniak".

𝓱𝓮𝓻  𝓭𝓻𝓮𝓪𝓶Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz