Jungkook stal pred Taeho domom s kyticou v ruke a upravoval si košeľu skôr, než zazvoní na zvonček. Mal vymyslený skvelý prehovor ako Taemu vysvetliť, čo sa stalo a tiež ako moc ho má rád. Lepšie sa na seba ešte pozrel v odraze skla na jeho dverách a potom sa odhodlal konečne zazvoniť.Čakal len pár sekúnd, kým niekto neotvoril dvere. Najprv sa nadšene usmial keď videl, že je fakt niekto doma, no keď dvere otvoril Jimin jeho úsmev mu z tváre zmizol. ,,Jungkook?" Prekvapene povedal Jimin a o chvíľku už mohol Jungkook v náruči čakať svoju dcéru, ktorá keď počula meno svojho otca, tak hneď utekala za ním.
No jediný prekvapený nebol len Jimin s Jungkookom, ale aj Taehyung, ktorý sa objavil za Jiminom.
,,Čo tu tento chce?" Keď Jungkook videl zamračený pohľad na Taeho tvári zamrzelo ho to.
Takže je ešte stále na neho nahnevaný? ,,Tata ísť s nami pozerať?" Usmialo sa dievčatko v jeho náruči, no Jimin k ním prišiel bližšie a zobral si Eunu k sebe. ,,Určite nie."
No tieto slová nevyšli z Jiminových úst. Všetci sa pozreli smerom k nahnevanému Taehyungovi, dokonca aj malé dievčatko tentokrát už v Jiminovom náručí. ,,Tak čo, už nám povieš čo tu chceš?" Taehyung si prekrížil ruky na hrudi a začal poklepávať pravou nohou.
Jimin presúval pohľad z jedného na druhého. Najprv na nahnevaného Taehyunga a potom na šokovaného Jungkooka. ,,Ja, prišiel som sa s tebou porozprávať?" Zdvihol ruku a rýchlo mu do náruče podal kyticu kvetov.
,,Tak to vás tu nechám, aby s-"
,,Nikde nejdeš, jediný ktorý odíde bude Jungkook." Pozrel sa na kyticu v jeho rukách predtým, než skončili na zemi. Sám Jimin bol šokovaný tým, čo jeho kamarát spravil. Až tak, že položil Eunu na zem a zobral zničenú kyticu do rúk. ,,Mali by ste sa porozprávať," povedal tak potichu, že on sám by sa na ich mieste nepočul.
,,Nevenuješ mi ani päť minút zo svojho času?" Znova to skúsil Jungkook, no kladnej odpovedi sa nedočkal. ,,Už ti nevenujem ani sekundu svojho času, nikdy."
,,No teoreticky sa práve rozprávate, takže mu svoj čas venuješ," zasmial sa Jimin, no pod prísnym pohľadom Taeho jeho úsmev zmizol. ,,Ty tu teraz u neho bývaš Jimin? Nemal si byť u Yoongiho? Keď nemáš kde ísť môžeš ísť aj k-"
Jimin sa na neho šokovane pozrel a hneď chcel vysvetliť toto nedorozumenie, ale Taehyung ho svojimi slovami predbehol. ,,Aj keby tu bol toto není tvoja starosť. Je to môj dom a ja hovorím o tom, kto tu môže a nemôže byť."
,,Dobre pochopil som, není som tu vítaný," odfŕkol nepríjemne Jungkook a ešte sa poslednýkrát pozrel na svoju dcéru. ,,Vidíme sa o týždeň miláčik."
Sklonil sa k Eune a dal jej na líce bozk. ,,Ahoj Jimin," nútené sa usmial a otočil sa, aby mohol odísť.
,,Nebolo to ... kruté?" Spýtal sa jemným hlasom Jimin, keď ho Taehyung už s úsmevom vítal späť do domu.
,,Ver mi, že viem byť aj horší."
-
Zdravím všetkých, ktorý aj napriek dlhému čakaniu tento príbeh čítajú ❤️
Dôvod bol taký, že som si chcela dať chvíľu pauzu, pretože som vôbec nemala motiváciu písať
Vedela som, že keby sa do toho nútim, tak by išiel tento príbeh dole vodou a potom by som bola sama nespokojná a skončil by znova medzi návrhmi
Preto som to vyriešila takto a dúfam, že má chápete a nevzdali ste to 🥺 pretože to by ma mrzelo
Možno to pôjde pomalšie, ale určite to tu nechcem vzdať a budem sa snažiť písať vždy, keď budem mať náladu ❤️
Takže všetkým prajem pekný večer a užite si časť, ktorá pre zmenu nie je texting ❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Cheater
FanfictionJungkook a jeho dvaja milenci Jimin a Taehyung, ktorý o sebe nič nevedia. No čo ak to jeden z nich zistí?