Taehyung sa zobudil s veľkou bolesťou hlavy a na svoje ruke mu ležalo niečo tvrdé. Až potom zistil, že to je Jimin a tiež, že sa nachádza v nejakej neznámej izbe.Nemal z toho strach, však určite ich zobral nejaký Jiminov kamarát a hodil ich do izby, aby si oddýchli. No to vyhodil z hlavy keď sa dvere do miestnosti otvorili a vstúpil Jungkook s táckou v ruke.
,,Už si hore? Bolí ťa hlava, že? Doniesol som vám tabletku a vodu s citrónom," prišiel bližšie a položil všetko na nočný stolík.
Taehyung sa na neho nechápavo díval, ešte si pretrel oči, či sa mu to náhodou nezdá, ale Jungkok bol stále s ním v jednej miestnosti. ,,Umm, ďakujem?" Natiahol sa po pohári a napil sa, pretože mal sucho v hrdle.
Jimin vedľa nich stále spal, no obaja sa na neho pozreli, keď sa otočil tvárou k ním a rukami ovinul Taeho nohu. ,,Zobral som vás tu skôr, než ste sa v bare mohli obaja povyzliekať a strapniť sa," poškrabal sa po hlave a pozrel sa na Jiminovu spiacu tvár.
,,Nikto ťa o to neprosil," Taehyung sa nechcel znova stretnúť s Jungkookom a už vôbec nie v takejto situácií. Rukami začal prehrabovať pod vankúše s cieľom nájsť svoj mobil, no len si frustrovane vydýchol keď nič nenašiel.
Otočil sa Jungkookovim smerom a rýchlo si zobral aj tabletku pri pohári. ,,Kde mám mobil?" Jungkook hneď otvoril prvý šuplík a vytiahol zariadenie, ktoré hľadal.
,,Najprv sa chcem porozprávať a potom vás oboch pustím a vrátim telefóny," povedal s malým úsmevom, no ten ho hneď prešiel keď videl Taeho znechutený pohľad.
Už mal Taehyung na jazyku ďalšiu nepríjemnú pripomienku, no Jimin pomaly otvoril oči a keď si uvedomil, že objíma niekoho nohu prudko vstal a s červenými tvarmi sa pozrel na dianie okolo.
,,J-jungkookie? Čo tu robím?" Ani on to tu nepoznal a to ho celkom zmiatlo. ,,Keď už ste obaja hore tak sa poďme porozprávať," navrhol Jungkook a tiež podal druhému chlapcovi pohár vody, ktorý prijal.
,,Ale ja som sa už a tebou dorozprával, nepovedal som ti to snáď jasne?" Vyskočil Taehyung a chcel si ukradnúť mobil, no Jungkook ho rukou dal vyššie nad seba, aby nedočiahol. Mali si dávať včera väčší pozor a nie sa obaja opiť. Možno by sa potom vyhli takejto situácií.
No Jungkook sa nechcel len tak vzdať. ,,Ty Jimin mi nemôžeš len tak ukradnúť našu dcéru a tiež mi nemôžeš len tak utiecť po tých rokoch, však ty si sa tiež s Taem vyspal tak čo mi chceš vyčítať?"
,,Keď nám chceš len niečo vykričať tak si si nemusel robiť tú námahu a doniesť nás tu," Jimin bol tentokrát ticho a prekvapene pozoroval oboch chalanov v miestnosti.
Nikdy sa mu nestalo, že by na neho niekto zvýšil hlas takto skoro ráno a ešte keď mal takú bolesť hlavy. ,,My sme spolu nespali, len sme si pre teba pripravili takú pascu, aby si tam naschvál prišiel, nikto nevedel, že budeš taký idiot a budeš sa chcieť pridať a mať trojku!"
,,V-vy ste si to pripravili?" Rozšíril oči Jungkook a Taehyung využil jeho prekvapenie a vytrhol mu mobil z ruky. ,,Áno a kedy si nám chcel povedať, že nás podvádzaš? Keď jeden z nás už nebude na svete?"
,,Dobre teraz chcem hovoriť ja, chcem Jiminovi vysvetliť prečo som si našiel teba Tae aj keď to možno moje hriechy nevymaže, tak-"
,,Nemusíš sa namáhať, obaja sme s tebou skončili a budem veľmi rád, keď už nás necháš napokoji, pretože celá táto situácia je smiešna a vďaka tebe som zistil, že ten koho milujem si není ty a ani si nebol, bolo ľahké na teba zabudnúť."
Tieto slová Jungkooka umlčali. Miloval Taehyunga, dokonca viac ako Jimina, ktorý si ho prezeral od hlavy dole. Slová, ktoré z neho vyšli ho tak mrzeli, že prvá slza z jeho oka vyšla na povrch.
,,Poď Jimin tu nemáme čo robiť," potiahol ho za ruku, aby vyšiel z postele, no Jiminov pohľad bol stále na Jungkookovi aj popri tom, ako ho Taehyung ťahal k dverám.
YOU ARE READING
Cheater
FanfictionJungkook a jeho dvaja milenci Jimin a Taehyung, ktorý o sebe nič nevedia. No čo ak to jeden z nich zistí?