,,Otvor mi tie posraté dvere!" Jungkook stál pred dverami Namjoonovho bytu a kričal tak hlasno, že sa aj susedia okolo pozerali na túto scénu. Jimin sa snažil otvoriť dvere, ale vždy keď urobil krok dopredu ho Namjoon zastavil a vysvetľoval mu, že to není dobrý nápad.Popravde Jimin si to s ním chcel vysvetliť, aby mu povedal znova nejakú výhovorku a on mu odpustil a odišli spolu domov. Ale Namjoon sa už na to nemohol dívať a keďže Jungkook znova niečo pokazil, už nechcel len nečinne stáť.
,,Jimin chcem ti to vysvetliť," ďalej sa snažil Jungkook a prestal trieskať do dverí. ,,Jimin nech ťa to ani nenapadne!" Chytil ho Namjoon za rameno a pokrútil hlavou keď sa snažil znova dostať bližšie ku kľučke.
Však Jungkooka to určite raz omrzí, alebo vybije dvere a bude musieť Namjoonovi kúpiť nové. ,,Č-čo sa tu deje?" Do tejto komické situácie sa zapojil ďalší člen, teda Taehyung, ktorý sa chcel uistiť, že je Jimin v poriadku.
Jungkook sa hneď pozrel jeho smerom a veselý Hoseok mu začal mávať rukou na pozdrav. ,,Taehyung? Čo tu robíš?" Hneď pristúpil k ďalšiemu mladíkovi, ktorý držal v ruke tašku s darčekom, ktorý chcel dať Jiminovi ako ospravedlnenie za včerajšiu nepríjemnú situáciu.
Aj keď by mali byť obaja zranený, Taehyungovi bol už Jungkook ukradnutý. Dokonca ani teraz keď sa na neho pozeral to s ním ani nepohlo. ,,Jungkook čau, dlho sme sa nevideli, posilňuješ?" Zasmial sa Hoseok a drgol do Taehyunga, ktorý sa chcel dostať bližšie k dverám od Namjoonovho bytu.
,,Taehyung vypočuj ma, dobre?" Skúsil to Jungkook aj s ním, no on sa od jeho dotyku odtrhol a pozrel sa mu do očí. ,,Mali by sme to ukončiť Jungkook," začal. ,,Tento vzťah nemá zmysel, mal si sedem rokov partnera s dieťaťom a podvádzal si ich somnou."
,,Ja, neplánoval som to, vážne!" Obhájil sa Jungkook a Hoseok sa nad ich konverzáciou iba pobavene zasmial. ,,Už k tebe nič necítim, nemá to zmysel zachraňovať," Jungkook tam len ticho stál a obzrel si Taehyunga zhora dole. Akoby si ho chcel ešte poslednýkrát celého pozrieť.
Namjoon s Jiminom zatiaľ stáli pri dverách a počúvali, čo sa vonku deje. ,,Nie, nechcem to skončiť zlatko, no tak!" Chytil Taeho za líce a tým ho donútil pozrieť sa mu do očí. ,,Milujem ťa, nechcem ťa stratiť, pri tebe sa cítim tak dobre," pohladkal ho po pravom líci a priblížil sa, aby spojil ich pery.
,,Ja ťa už nemilujem, prepáč ale nejde to," odsunul sa z jeho dotyku a chcel odísť, no Jungkook to nechcel vzdať a chytil ho za zápästie. ,,Odíď somnou zlatko, niekde kde budeme len my, nechcem ťa stratiť, preboha nechcem stratiť niečo tak krásne a milujúce."
Celá táto situácia bola napätá a susedov to už tiež nebavilo sledovať. ,,Počúvaš sa? Chceš odísť a nechať tu svojho partnera, ktorý ťa miluje?" Nechápal, ako toto mohol vypustiť z úst keď vedel, ako Jimin Jungkooka miluje. Ani on nemal s ním takú trpezlivosť ako Jimin.
,,Samozrejme, že ho mám rád, ale keby som si mal vybrať chcem byť s tebou, zmenil si ma a odkedy ťa poznám stále na teba myslím," silnejšie mu stisol zápästie. ,,Si taký dokonalý, zamiloval som sa do teba."
To bola pre Taehyunga posledná kvapka. Nechcel uveriť tomu, čo teraz Jungkook povedal. ,,Ty si tu nevyberáš Jungkook, toto nie je nejaká lotéria a my nie sme tvoje výhry, nemáš právo si niekoho vyberať!"
Aj Hoseokovi zmizol úsmev z pier. Videl Taehyunga po veľmi dlhej dobe kričať, odkedy ho pozná vždy všetko ignoroval a nič ho nedokázalo nahnevať. Bolo mu všetko jedno, ako aj vzťah s Jungkookom a chcel sa ho vzdať, aby sa mala druhá strana lepšie.
,,Už ťa nechcem nikdy vidieť, chápeš to!?" Zakričal silnejšie a potiahol prekvapeného Hoseoka za ruku, aby čo najrýchlejšie odišiel.
Jungkook tam len stál a pozeral sa na schodisko, odkiaľ Taehyung zmizol. Jimin plakal v Namjoonovom náručí a ten nemal silu mu niečo vyčítať alebo hovoriť slová ,,vidíš hovoril som ti to". Len ho objímal pevnejšie.
-
Keďže mám troška stále problémy s wattpadom na mobile, napísala som túto časť na notebooku, no nie je to texting :(
Texting sa mi takto veľmi ťažko píše a ja neviem ako budem pokračovať, keďže wattpad na mobile somnou vôbec nespolupracuje a nejde mi ani tento príbeh zobraziť :( tiež na notebooku nie som tak často :( dúfam v to, že sa to nejako vyrieši ♥
ESTÁS LEYENDO
Cheater
FanficJungkook a jeho dvaja milenci Jimin a Taehyung, ktorý o sebe nič nevedia. No čo ak to jeden z nich zistí?