53 |no texting|

223 28 3
                                    

Taehyung sa pozeral na obrys postavy, ktorá k nemu mierila a usmial sa, keď v nej spoznal Jimina. Nečakal na neho dlho a keď ho už videl pred sebou v plnej kráse, mal chuť si ho pritiahnuť do objatia.

Ale neurobil to.

Mal na sebe dlhú čiernu mikinu, ktorá mu zakrývala stehná a pod tým obyčajne, modré rifle. ,,Som tu," mierne sa usmial a pohľadom sa zadíval na svoje ruky, ktoré mu voľné viseli.

,,Prepáč, že som ťa takto neskoro zobudil," začal Taehyung a keď videl, že sa Jimin posunul dopredu, aj on sa pohol a namierili si to cestou k jeho domu. ,,Ja som nespal, je to v pohode." Jimin zahanbene sklonil hlavu, pretože vedel, čo bude teraz nasledovať a nebol ešte pripravený.

Prvé minúty boli obaja ticho a pomalým krokom sa dostávali bližšie a bližšie k Taemu domu, ktorý nakoniec aj toto ticho prerušil. ,,Prepáč, že som moje vyznanie na teba tak vybafol. Nechcel som ti v hlave urobiť zmätok, ale som otvorený človek."

,,Nebudem ti klamať, trocha som to tušil tieto posledné dni," zamrmlal Jimin a silno sa držal konca rukáva mikiny, ktorá mu bola na rukách veľká. ,,Viem, vtedy som to začal dávať viac najavo," prikyvol na jeho slová Tae a pozeral sa na cestu pred sebou.

Ani jeden z nich nechcel prerušiť túto, zatiaľ kľudnú atmosféru, preto v nej aj pokračovali. ,,Posledné dni som sa zabavil a boli sme spolu skoro každý deň, ďakujem, že máš somnou takú trpezlivosť," usmial sa Jimin, pretože keď si spätne spomenie na zážitky s Jungkookom, neboli ich veľa.

Keď začali spolu randiť na strednej, Jungkook bol úplne iný ako posledné roky. Akoby sa vzťahy po rokoch spolužitia ničili sami len svojim stereotypom. Snažil sa stále držať krok a robiť pre Jungkooka aj nemožné, aby si ho udržal. Možno práve to bola tá chyba.

Snažil sa až moc.

Taehyung si všimol, že Jimin je zamyslený a preto rýchlo odpovedal na jeho slová. ,,Nemohol som sa dívať, ako premrháš svoje najlepšie roky života." Jimin vedel, že sa to už dávno stalo. Tým, že si v mladom veku udržiaval vzťah s Jungkookom a adoptovaním si dieťaťa, ktoré bude už na celý život.

,,Vieš Tae, ja sa musím už orientovať do života rodinným smerom a keby mám mať vzťah, nechcem aby bol taký ako s Jungkookom." Zastavil a pozrel sa na sivovláska, ktorý mu chápavo prikývol. ,,Ja som si toho vedomý Jimin, inak by som sa ti ani nevyznal."

Medzi oboma prebehol očný kontakt a Jimin vydýchol všetok zadržiavaný vzduch z úst. Taehyung sa na neho veselo usmial a keď k nemu pristúpil o krok bližšie, chytil ho za pravú ruku, ktorá bola studená ako ľad.

,,Nevadí mi tvoja dcéra a viem, že by som s tebou chcel skúsiť už vážny vzťah," prešiel si jazykom po pere a Jimin naberal do líc červenú farbu. ,,Myslíš si, že je pre teba ešte stále skoro začať nový vzťah?"

,,Myslím si, ž-" obaja sa vystrašili, keď začal Jiminovi zvoniť mobil vo vačku mikiny. Bolo neskoro večer a všetci by mali spať, prečo by mu teraz niekto volal? Rýchlo si zobral mobil do ruky a zamračil sa, keď mu volal Jungkook.

Zdvihol hovor a čakal, kedy dotyčný niečo začne hovoriť. ,,Chim? Počuješ ma zlato?" Zamrmlal opito Jungkook a Jimin sa zmätene pozrel na Taehyunga, ktorý očakával od Jimina vysvetlenie. On nevedel, že mu volá jeho ex, ale to ochvíľu aj zistil.

,,Nepi," povedal prvú vec, ktorá mu napadla a preto aj Taehyung zistil, kto je na druhom konci tohto hovoru. ,,Jaj, my už vlastne nie sme zlato," opito sa zasmial a Jimin si frustrovane zavrel oči. ,,Ale chcel by si byť zlato?" Vedel, že si zajtra nebude Jungkook na tento rozhovor pamätať a bude mať veľký Boleslav.

Taehyunga nahnevala už len tá vec, že ich práve teraz musel ten hlupák vyrušiť. ,,Kde si?" Spýtal sa Jimin a Tae sa zľakol, že sa zase bude opakovať história a oni si užijú spoločný večer tak, že budú nosiť opitého Jungkooka domov. No potom mu doplo, že je s Hoseokom a on mu povedal, že sú u neho doma.

,,Jimin, zrušiš ten hovor?" Menovaný sa na neho prekvapene pozrel a prestal vnímať Jungkookový opilecký monológ. ,,Chceš byť somnou? Alebo chceš ísť za Jungkookom a byť s ním?" Medzi nimi zavládlo náhle ticho a jedine ich očný kontakt dokazoval, že stále sami seba vnímajú.

CheaterWhere stories live. Discover now