Bölüm 1: Fırsat

124 8 5
                                    

20'li yaşlarının başında görünen bir adam etrafı ateşlerle kaplı bir yerde zincirlenmiş şekilde işkence görüyor ve acı ile bağırıyordu. 
Ardından bir İfrit büyük bir gülümseme eşliğinde adamın kalbini söktü. Biraz bekledikten sonra adam yeniden iyileşmeye başladı. İşkence görmüş adam tamamen iyileştikten sonra ifrit konuşmaya başladı. O kalın ve korkutucu sesi ile.

(İfrit) "İnsan 247 062 900 yıldır burada işkence görüyorsun. Şey... İnsan zamanı ile 300 yıl..." Birden bire kafasını tuttu ve bir şeyler mırıldandıktan sonra tekrar konuşmaya başladı
"İnsan Lordum seninle görüşmek istiyor. Anladığım kadarı ile sana reddedemeyeceğin bir teklif yapılacak. Şey tabi eğer yeterince akıllı isen."

Bir kaç İfrit işkence gördüğü hiç belli olmayan adamı bir çeşit meydana, toplanma alanına getirdiler. Birden bire ortada bir ateş yanmaya başladı. Ve içinden bir ses duyulmaya başladı.  
O ses ortaya çıktığı gibi bütün İfrit, iblis ve türevleri diz çöktü.

(Ses) "İnsan Lucius, Sana bir fırsat vereceğim. 300 İnsan yılıdır cehennemin 7.Katında işkence görüyorsun. Yaşarken o kadar günahkardın ki Kabir Azabını hatta kıyamet evresini bile atlayıp cehenneme geldin. Peki Cehennemden kurtulmak ister misin?"

(Lucius) "Evet ama benden ne istiyorsunuz?"

(Ses) "Dünyadaki bir anlaşmacı olacaksın. Bir Elçi. Senin aracılığın ile insanlarla anlaşma yapacağız."

(Lucius)"Neden ben?"

(Ses) "Çünkü sen aşağılık bir yalancısın. Dolandırıcısın. 18.Yüz yılın başlarından beri bütün günahları işlemiş bir dolandırıcı ve tüccarsın. Kabul ediyorsan sana detayları anlatacağım."

(Lucius) "Kabul!" dedi büyük bir şevk ve arzuyla.

(Ses) "Yarı insan olacaksın. Kalan yarın ise Cehennem yerlilerinden birisi olacak. Çocuklarımın normal ömrüne ve yeteneklerine sahip olacaksın. Birde insanların Video oyunu dedikleri şeyde "Sistem" olarak isimlendirilen şeye sahip olacaksın. Biz ona "Cehennem Sistemi" diyoruz. Ayrıca aylık olarak 1 Külçe altın kesin ödeme alacaksın. Yaptığın anlaşmalara ve topladığın ruhların her biri için ekstra 1 külçe daha alacaksın."

Lucius birden bire bir alevin içinde yandı. Sonrasında ise ateş Lucius'un içine girdi. 

(Ses) "Şimdi git ve dinlen. Yarın dünyaya gideceksin."

Şimdi ona bugünlük verilen odaya gitti. İlginç bir şekilde rahat olan yatağa büyük bir zevkle uzandı.

(Lucius) "Cehennem Sistemi?"

(Sistem) "Evet efendim? Nasıl yardımcı olabilirim?"

(Lucius) "Sen ne işe yararsın?"

(Sistem) "Size yeteneklerinizi gösterebilirim. Yeteneklerinizi açıklarım. Anlaşmalarınızın kaydını tutarım. Bütün dilleri konuşmanızı, okumanızı ve anlamanızı sağlarım. Gerekirse kayıtlı kişiler ile uzaktan iletişime geçmenizi sağlarım. Kısaca size özel bir İsviçre çakısıyım."

(Lucius) "İsviçre Çakısı?"

(Sistem) "İçinde bıçak, makas, konserve açacağı, kerpeten, tirbuşon gibi gerekli gereçlerin var olduğu bir alet. Genellikle "Her işe yarayan" anlamında insanlar için kullanılır."

(Lucius) "Benim bilgilerimi göster"

(Sistem) "
İsim: Lucius
Unvan: Anlaşmacı, Elçi, Günahkar
Irk: İnsan-Cehennem Çocuğu(Düşük Seviye)

S:1 
Dp:0/100
Hp: 100/100
Mp: 100/100

Yetenekler: Ateş Bağışıklılığı, Ateş(İblis[Cehennem] Alevi) Kontrolü, Işınlanma, Zaman Değişimi, Zihin-Algı Kontrolü, Telekinezi, Tespit

Şeytanla AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin