Lucius merak ettiği her şeyi öğrendikten sonra Yeteneklerine baktığı zaman doğru düzgün bir saldırı yeteneğinin olmadığını gördü.
(Lucius) "Sistem. Nasıl yeni yetenekler kazanabilirim?"
(Cehennem Sistemi) "Diğer Kullanıcılardan alınabilir. Marketten satın alınabilir. Her 10 Seviyede Tür ve sınıfa göre bir yetenek kazanılabilir."
(Lucius) "Peki her işe yaradığını belirtmiştin. İş isteklerine de bakabiliyor musun?"
(C.S[Cehennem Sistemi]) "Evet. 8 495 627 ilan bulundu."
(Lucius) "Peki. Ölünü "Yetenek" olanlara indirge."
(C.S) "Talep Uygulanıyor.
3 ilan bulundu."(Lucius) "göster... Saldırı yeteneği yok. Güçlü değil... İşte bu."
(İlan) "Yaşlı bir İblisin son görevinde ona yardım edin. Sürekli elimden kaçan bir ruhu yakalamaya çalışıyorum. Ödül olarak sahip olduğum yeteneklerden en güçlü saldırı yeteneğimi vermekten mutluluk duyarım.
[Goblin'in Kılıcı F] (Gelişebilir) "Öldürülen varlıkların her birinden güç çekerek kendini geliştiren bir ruhsal-maddesel kılıç.
Her türlü ateş yeteneği ile uyumludur.
Bütün fiziksel yetenekler için +1f f+ e- e e+ d- d d+ c- c c+ b- b b+ a- a a+ s ss sss x xx xxx şeklinde yetenekler sınıflandırılır
İletişim için [Dokunun](Not: Bütün İhtiyaçlar görev sırasında benim tarafımdan karşılanacaktır.)"
Lucius "Dokunun" kısmına dokundu ve önünde bir bildirim daha belirdi.
(Bildirim) "Aranıyor..."
(Yaşlı iblis) "Evet"
(Lucius) "İş ilanı için aramıştım. Kabul ediyorum. Yanınıza nasıl gelebilirim."
(Yaşlı İblis) "Konum gönderiyorum" dedi ve telefonu kapattı."
(Bildirim) "Konum bilgisi alındı Yol tarifi ister misiniz?"
(Lucius) "Evet! Eğer istemesem neden sorayım ki!"
(C.S.) "Lütfen en yakın kapıdan [Işınlanma] kullanın"
Bu sırada Gezen Lucius karşısına çıkan bir prototip tuvaletin kapısı ile [Işınlanma] kullandı.
Ve gözlerini başka bir şehirde açtı.
(Lucius) "Neredeyim ben"
(C.S) "Seul. Güney Kore. Dünya. Saman yolu Galaksisi"
Karşısında yaşlı bastonla yürüyen ama şık ve yakışıklı bir adam vardı. O da takım elbise giymişti.
(Yaşlı İblis) "Sen iş için gelen delikanlı olmalısın. Gel hadi detayları yemek yerken konuşalım."
(Lucius) "Olur. Ben Tavuklu Sebzeli Udon istiyorum."
Yaşlı iblis bir şey demeden Lucius'u onayladığında birlikte güzel ve şık bir restoranda yemek yediler. Bu sırada işin detaylarını da konuştular. Kimse anlamasın diye de: Eski, unutulmuş ama kulağa hoş gelen bir lisanda konuştular.
Lucius, yaşlı iblisin sorununu anlamıştı. Kendisi fazla yaşlıydı lakin avladığı ruh nitekim genç bir ruhtu. Bu yüzden ruhun hareketlerini kestiremiyordu. Tamamen kuşak çatışmasıyla ilgiliydi...
Lucius da yaşlı sayılırdı fakat. Yapı olarak genç olduğu için ruhun hareketlerini anlayabiliyordu... Anlaşmayı onayladılar ve Direkt olarak ava başladılar. Nede olsa kendilerini fazla yormadıkları sürece uykuya ihtiyacı olmayan türlerden diler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytanla Anlaşma
FantasyŞık bir takım elbise giymiş, Yakışıklı bir genç adam İstanbulun boğaz kenarında, bir akşam vakti dolaşıyordu. Geçerken şarap içen yaşı aşağı yukarı 50 olan, saçı sakalı birbirine karışmış sarhoş adama bakıp sordu. "Derdin nedir?" "Karı terk etti. Ma...