Sona yaklaştık :( Bir sonraki bölüm final ve ben daha fazla bekletmek istemediğim için ikisini birlikte yayımlıyorum. Bu hatırlatmayı yapmayı sevmiyorum ama iki bölüm yayımladığımda oy vermeden atlayanlar var. Lütfen oy vermediğiniz bölümlere oy vermeyi unutmayın, final bölümünde görüşmek üzere ❤️
@sshinyuna her şey hazır, akşam görüşürüz!
📸: kkai@hueningkkai, @l.hwangyeeji, @pwarkjisung ve 595 kişi daha beğendi.
@pwarkjisung tanrıça shin yuna
↪️ @sshinyuna @pwarkjisung yaaa 🥺@l.hwangyeeji tek aşkım
↪️ @c.yeonjun @l.hwangyeeji ???
↪️ @sshinyuna @c.yeonjun kıskan 😚@hueningkkai "kai, 3 saat balon şişirmemişiz gibi çek. güzel çıkayım, tamam mı?"
↪️ @sshinyuna @hueningkkai ve hâlâ güzelim. damnn i got it, i'm iconic 💅🏻***
Saat sekize yaklaşıp güneşin yavaşça veda etmeye başladığı vakit Hotel California'nın etrafını elektro gitar sesi çevrelemeye başladı. Jake ve arkadaşları sahneye çıkmadan önce son hazırlıklarını yapıyor, bu sırada da otel sakinleri konser alanını doldurmaya devam ediyordu.
Yuna sahnenin önünde boydan boya koştururken Yeji kaşlarını çattı. Bar tezgâhına yaslı olan kolundan destek alarak vücudunu dikleştirdi ve taburelerden birinde oturup hızlı bir şekilde mesaj yazan Lia'nın kolunu dürttü. Lia mesajını gönderdikten sonra bakışlarını kaldırdı. "Ne oldu?"
"Yuna'nın nesi var? Sahne kurulduğundan beri bir o tarafa, bir bu tarafa koşturuyor."
Lia, elindeki siyah kapaklı sekreterlik dosyasını kontrol eden Yuna'ya baktı. Yuna, kağıtta yazanların eksiksiz tamamlandığına emin olmak istiyordu. Her bir maddeyi yeniden Kai'ye soruyor, tamamlandığına dair küçük bir not bırakıyordu. Kai ne zaman isyan edecek olsa Yuna yeni bir maddeyi daha okuyor ve Kai'nin gidip kontrol etmesini sağlıyordu.
"Hiçbir fikrim yok," diye mırıldandı Lia. "Birlikte kahvaltı yaptık. Yuna mutfağa indi, ben de katları kontrol etmeye çıktım ama az önce aşağı inerken Heechan'ın Yuna'ya söylendiğini duydum."
Yeji dudaklarını büzerek Lia'nın yanındaki bar taburesine oturdu. Shin Yuna yine bir iş çeviriyordu ama yakında çıkardı kokusu.
"Sen ne yapıyorsun?" diye sordu Yeji, Lia'ya. "Hızlı hızlı mesaj yazıyordun ve İngilizceydi." dedi tek kaşını kaldırarak.
Lia iç çekti. "Babam," dedi bıkkınlıkla. "Yine şu okul meselesi."
"Hâlâ vazgeçmedi mi?"
Lia başını olumsuz anlamda iki yana salladı. "Israrlarına devam ediyor. Buradan kazandığım parayla geçinebildiğim için kredi kartı oyununun işe yaramadığını fark etti ama yeni tehditler buldu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hotel california | txtzy
أدب الهواةhuening kai yıllardır aşık olduğu choi soobin'in peşinden hotel california'ya gitmiştir ancak beklemediği bir durumla karşılaşır. choi soobin'in her yıl bu oteli tercih etmesinin tek bir nedeni vardır: kanada'da yaşayan ilk aşkı choi julia'yı görebi...