13

1.1K 163 58
                                    

@sshinyuna parti varsa biz de varız! lia unnie'yi ikna ettiğime göre hazırım ve işte bugünden bir fotoğraf! akşam görüşürüz!! 💞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@sshinyuna parti varsa biz de varız! lia unnie'yi ikna ettiğime göre hazırım ve işte bugünden bir fotoğraf! akşam görüşürüz!! 💞

@juliachoi, @l.hwangyeeji, @pwarkjisung ve diğer 528 kişi daha beğendi.

@l.hwangyeeji ben doğurdum
↪️@sshinyuna @l.hwangyeeji annecimm

@pwarkjisung 🔥🔥🔥

@yangjeongin ne bu barbie bebek mi
↪️@sshinyuna @yangjeongin selam ken

@ch_jongho o partiye gidemiyorsam seni getiririm, bir koli çikolatalı süt teklif ediyorum
↪️@sshinyuna @ch_jongho yuh partiyi boş ver size geliyorum

***

Huening Kai, partideki alkolsüz tek içecek olan limonatasını içerken gözlerini karşısındaki kıza dikti. Durmaksızın boğazından akan sıvı, bardağın sonuna geldiğinde tuhaf bir ses çıkartmıştı. Kai, bardağı havuzun kenarına koyduktan sonra havuzun içindeki ayaklarını sinirle salladı ve suda gelgitler oluşturmaya başladı. Ara sıra önündeki manzaranın gerçekliğini sorguluyor, sonrasında yüzüne vuran gerçekle pipeti kemiriyor ya da tırnak etlerini kopartmaya çalışıyordu.

Bir süre önce Soobin'le aşağı indiklerinde her şey çok güzeldi. Birlikte havuza girmiş, dakikalarca köpük savaşı yapmışlardı. Soobin'in karın kaslarını izlemek ise işin en iyi yanıydı. Fakat sonrasında Soobin'in arkasından ona sarılan bir beden tüm gecesini mahvetmişti.

Lia, en az Beomgyu'nun dediği kadar buz kraliçesiydi. Arkadaşı, Yeji, odasında ağlarken o burada gelip eğlenmeyi tercih etmişti. Sahi, onlar da Yeonjun'un yanında değildi; bu da durumu 1-1'e getirirdi ama Lia'nın yaptığı her hareket Kai'nin gözüne batıyordu.

Lia ve yanındaki sarışın, Yuna, eğlencelerinin ortasına bir diken gibi dahil olduğunda Kai havuzdan çıkıp havlusuna sarıldı ve öylece havuz kenarında oturmaya başladı.

Her ne kadar onlara bakmak istemese de gözlerini ayıramıyordu. Soobin kolunu Lia'nın omzuna attığında Kai sinirle tırnak etini koparttı. Parmağında hissettiği sızıyla yüzünü buruşturdu ancak kalbindeki sızı ve içindeki öfke daha büyüktü.

"Hey," dedi arkasından bir ses. Ve hemen ardından yanına ince bir beden oturup ayaklarını havuza uzattı. Gelen Yuna'ydı. Elinde bir su tabancası vardı, gece olmasına rağmen taktığı güneş gözlükleriyle de oldukça dalga geçilesi duruyordu.

"Hey," dedi Kai umursamazca.

Yuna, Lia'yı ikna edip partiye getirmişti ama Soobin'in de burada olduğunu görünce onları yalnız bırakması gerektiğini düşündü. Kai onların yanında durup rahatsız hissettirmeyi hedefliyor olsa da, Yuna fikrini dile getirmesinin ardından yanlarından ayrılınca Kai de uzaklaşmak zorunda kaldı.

hotel california | txtzyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin