Selam canlar;
Yukarıdaki müziği açmayı unutmayın .Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin. Kitabında takipçilerinizle paylaşmayı unutmayın.Keyifli okumalar.😘😘😘***
Ne demiştik bu kadar kolay olması mümkün müydü?Keşke öyle olsaydı...
Toprak içeri girdiğinde ağzında bir şeyler gevelemişti. Ne dediğini anlamadığım için kaşlarımı çatmakla yetinmiştim.
Araladığı kapıdan içeri girdiğinde biz de girmeye başlamıştık. En arkada ben vardım ve kim içeri girdiyse hepsinin ağzı bir karış açıkta kalıyordu. Merak ettiğimden hızla içeri girdim.
Gördüğüm manzarayla ağzım diğerleri gibi bir karış açılmış resmen çenemin altına kadar sarkmak üzereydi.
Kapıyı açtığımızda umduğumuz mavi gökyüzü değil bulduğumuz üç adet ikisi uzun ve iri biri onlardan daha kısa ve onlar gibi iri olan adamlarla karşılaşmıştık.
İnanamayarak bizimkilere baktığımda onlarda açılmış iri gözleriyle birbirlerine bakıyorlardı.
Duyduğumuz gülmeyle kıkırtı arasında kalmış çıkan sesle kafamızı tekrardan adamlara çevirdik.
Asıl adam olduğunu düşündüğüm orta boylu ve iri adam bir adım bize doğru yaklaşıp kaldırdığı elleriyle alkışlıyordu. Garip bakışları adama kilitlerken ne yaptığını anlamaya çalışıyordum.
"Bravo çocuklar,bravo." alkışlarının arasında söylediği sözlere bir anlam yüklemeye çalışıyordum.
"Gerçekten çok iyidiniz. Bu kadarını beklemiyorduk.Heyecanla izledik sizi gerçekten."dedi.
Sanki daha fazla çatabilirmişim gibi daha fazla çattım kaşlarımı.Ne diyordu bu adam Allah aşkına.
"Ne saçmalıyorsun lan sen? Haaa!" Toprak'ın bağırarak söylediklerinden sonra bende dayanamayarak
"Bizi siz mi kaçırdınız?" Ben de bağırarak söylemiştim.
Bizden sonra diğerleride karşımızda ifadesizce duran adama bir şeyler sormaya başlamıştı. Zaten ağrıyan kafama bu bağırışlarda ağrıyan kafama yardım ve yataklık ediyordu.Artık bu seslere dayanamayacak duruma geldiğimde tam bağıracaktım ki asıl adam gözlerini kısıp ellerini kaldırarak
"Çocuklar,çocuklar!" bize doğru bağırarak söylediği sözler ortamdaki kulak tırmalayan gürültüyü biraz dindirmişti.
"Lütfen birazcık sessiz olur musunuz? Bütün sorularınızı cevaplayacağım.Ama ilk önce biraz sakin olun." kaşlarını kaldırarak dediği şeyleri anladık mı diye baktı.
"Tamam mı?"diyerek sözüne devam etti.Hicbirimizden ses çıkmayınca adam elini kaldırıp hemen sağımızda bulunan ve benim henüz fark ettiğim beyaz masa ve etrafındaki sandalyeleri göstererek
" O zaman buyrun lütfen." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Hesabı
Ficção AdolescenteBirbirinden farklı kişilikler , farklı yaşantılar ,çekilmiş acılar onları bir araya getiren buydu.Simdi Geçmişin Hesabı sorulacaktı ...