Cześć dzisiaj mam pierwszą jazdę w stadninie bluewae. Jestem taka podekscytowana, że chyba wybuchnę. Oj zapomniałam się przedstawić mam na imię Paulina a moja siostra ma na imię Jagoda. Jagoda bardzo dobrze jeździ. A no tak jakby co mam 10 lat a Jagoda 15. Teraz chyba piszę na czacie z Kamilą jej przyjaciółkom alb z Bartkiem jej chłopakiem. Jest z nim od roku. Bo ona chodzi do 1 klasy liceum a ja do 5 podstawówki. Przyznam się wam w sekrecie, że Jak wyjedzie na studia to będę trochę za nią tęsknić. No ale mama powiedziała, że została 1 godzina do stajni. Ja chcę jeździć na dużym koniu. Jagoda będzie jeździć na piorunie a ja chcę jeździć na jego siostrze chmurze.
( Piorun )
( Chmura )
Myślę, że chmura ma białą kopystkę i szczotki a piorun żółte. W kułko pytałam się czy już jesteśmy. Aż mama powiedziała że dojechaliśmy. Wyskoczyłam ja szalona. Kiedy ja i Jagoda czekałyśmy na panią zobaczyłam dwa słodkie małe kucyki. Nagle podeszła pani do, której Jagoda powiedziała Emilia. Pani Emilia chciała, żebym pojechała na klaczy o imieniu Meluzyna.(Meluzyna)
Na początku nie byłam zadowolona ale potem przekonałam się do Meluzyny. Jagoda miała jechać na Chmurze i to w teren a ja uczyłam się na padoku. Żeczy Meluzyny były biało czerwone a chmury biało brązowe. Po 20 minutach stempem zaczęłam kłus. Trochę się wystraszyłam ale potem było ekstra. Jagoda galopowała w terenie. Ciekawe jak jest jeździć w teren. Po ukończonej jeździe wruciłam z Jagodą do domu i poszłam spać.
CZYTASZ
Paula z siostrom na tropie tajemnic
ПриключенияPaula ze swoją siostrą Jagodą odnajdują tajemnicze drzwi w stadninie do, której jeżdżą kiedy do nich wchodzą odnajdują portal i są zszokowane.