Dzisiaj jadę do stadniny bluewey. Będę pomagać nawet wyprowadzę kucyki i trochę większe konie na padok. Jagoda idzie jako prowadząca konia na spacer i lonrzownik. Ja będę sprzątać boksy z panią Emilią. Przyjechaliśmy ale zamiast pani Emili przyszedł jakiś pan powiedział, że pani Emilia chcę się widzieć z Jagodą. A do mnie powiedział, żeby pomogła osiodłać kuca tej dziewczynce. Poszłam do niej i zapytałam się jak ma na imię odpowiedziała, że ma na imię Maja i, że dobrze jeździ ale ma sprawdzian z jazdy. Bo ona przeprowadziła się z innego miasta. A jej kuc nazywa się fierfly, że on przyjechał z nią dlatego będzie na nim jeździć. Nagle doszła nowa dziewczynka, która ma na imię Amelia i jeździ na koniu o imieniu Draco.
(Fierfly)
(Draco)
Pani Emilia kazała wziąć mi Draco na lonrzownik. A potem dodała, że mam lonrzować Amelię. Tak się ucieszyłam bo miałam uczyć. Poszłam po Amelię i Draco kazałam Amelce wsiąść na Draco i zacząć stemp potem kłus radziła sobie bardzo dobrze. Byłam z niej dumna. Po jeździ miałam posprzątać boks Boba i rzepa.(Rzep)
(Bob)
Dałam wodę i paszę a boksy wyłożyłam sianem potem wyprowadziłam kuce na padok. Kuce miały na imię plamek i mafia.(Mafia cała brązowa a plamek rudo biały).
Po ukończonej pracy wruciłam do domu i byłam bardzo szczęśliwa.
CZYTASZ
Paula z siostrom na tropie tajemnic
AdventurePaula ze swoją siostrą Jagodą odnajdują tajemnicze drzwi w stadninie do, której jeżdżą kiedy do nich wchodzą odnajdują portal i są zszokowane.