Kiedy przyjechałam do stajni miałam jechać na Dakarze.
Dakar
Poszłam po Dakara ale pomyliłam drzwi kiedy je otworzyłam wciągnął mnie jakiś magiczny portal. Jagoda zobaczyła to i skoczyła za mną. Kiedy wylądowałyśmy przed nami stanął alikorn to był szok. Klacz powiedziała że możemy tu być ale nikt nie może o tym wiedzieć. Zastanowił am się skąd wiedziała że może nam zaufać. Powiedziała że ma na imię lira i jest królową pegazów i jednorożców. Nagle dotknęła mnie i Jagody wyrosły nam skrzydła. Powiedziała że jeśli alikorn dotknie ludzi i wyrosną im skrzydła to są magiczni. Czyli nasza rodzina w dawnych czasach była magiczna zapytałam. Lira odpowiedźała że tak. To było super nauczyła nas zaklęcia żeby nie było widać skrzydeł.
Lira
Jagoda
Ja
Tak wyglądałyśmy. Byłyśmy piękne. Nagle niewiadomo z skąd usłyszałyśmy wołanie pani Emili. Więc lira powiedziała żebyśmy już wruciły. Pobiegłyśmy do portalu. Kiedy z niego wyszłyśmy wyglądałiśmy normalnie. Pani Emilia ucieszyła się że już jesteśmy.
Jagoda myślisz że to sen zapytałam. Nie ale może chociaż nie spały byśmy w stajni. W sumie racja ale cały czas czuję jakby coś mi wcześniej wyrastało z pleców. A wracając do rzeczywistości na kim ja miałam jeździć. Jagoda
Na Dakarze jeśli dobrze pamiętam. Paulina Dzięki pujdę po jego siodło i ogłowie. A gdzie są jego nauszniki. Paula Jagoda gdzie byłyście zapytała pani Emilia. Szukałam nauszników Dakara i Jagoda mi pomagała. No dobrze a nauszniki leżą w szafce z napisem nauszniki. Och ale ze mnie gapa. Pani Emilia dzisiaj będziesz galopować. Paulina naprawdę niemogę się doczekać. Kiedy osiodłałam Dakara poszłam na halę. Galop poszedł mi świetnie. Po jeździe wruciłam do domu. A w drukarce wydrukowałam zdjęcie na Dakarze w galopie.
CZYTASZ
Paula z siostrom na tropie tajemnic
AventurePaula ze swoją siostrą Jagodą odnajdują tajemnicze drzwi w stadninie do, której jeżdżą kiedy do nich wchodzą odnajdują portal i są zszokowane.