8.dio-Klaus Mikelson

11 1 0
                                    

Mali uvod u ovaj nastavak:Dakle u proslom djelu smo vidjeli da se Elenin san ipak ostvario,srela je slavnoga Klausa Milkensona....  Klaus Mikleson to je poseban vampir koji ima sposobnosti citanaj misli i koji zeli ubiti Elenu jer ga podsjeca na njegovu djevojku Katharine,koju je Damonov brat ubio...Klaus zivi s tom boli vec 1000 godina i jedva ceka taj dan da se osveti Damonovom bratu preko njega tako da ubije Elenu....ali nezna da je Elena vjestica i da ima moc njega savladati i da potice od roda jednih najmocnijih vjestica ( to nisam opisala skroz u pocetku price,ali sovim cemo malo zakomplicirati....)

 pa evo malo zadnjeg djela od prosli put:

Prosla su dva dana od kada su na putovanju pa je Elena odlucila sama malo prosetati Parisom,istraziti ga od jednom osjetila je da je netko prati okrenula se i nije bilo nikoga,zatim je sama sebi rekla:"Elena nema nikoga sama si opusti se sjeti se sto ti je Damon rekao dodi sebi".U tom trenu kada je krenula dalje setati nazvla je Damona i ispricala mu sto joj se dogodilo u tom trenu dok je hodala i pricala s njim netko se stvorio ispred nje ona je zastala i kada je pogled dila ugledala je stvarno Klausa,odjednom se samo zaledila,Damon ju je zazivao preko telefona ona nije mogla doci do rijeci od soka joj je telefon ispao iz ruke.Damon je u tom trenu znao da sw nesto dogodilo.
Klaus ce njoj: "Sto je Elena,zasto si sokirana mozda zato sto ti se stvarno san ostvario,znam da sto si ja Damon ispricao o meni i sve je istina"!
Elena nije mogla rijec nijednu rijec...

Sada je vrijeme da krenemo u avanturu.....

Elena je i dalje bez teksta,nemoze doci sebi nemze Damona zvati razbio joj se mobitel kad je pao.Nakon sto je napokon dosla sebi shvatila je da da stvarno nije san nego stvarnost sto vidi Klausa.
Klaus:Wow napokon si dosla sebi ,ahahaha znaci ti si ta Elena o kojoj svi pricaju da lici na moju Katherine koju je od tvog dragoga brat ubio,tako zelim da tvoj dragi pati ko sto patim i ja                  Elena: Da ali Damon nije nista napravio,sto zelis mene ubiti da bi Stefan patio pa to oces rjesiti preko Damona....hahahaha jako si smjesan Klause

Elena mu se nasmijala,ali u sebi se toliko bojala,ali nezeli pokazati da ga se boji zeli mu se sama suprostaviti bez Damona,Klaus nije sviejstan da ona potjece  iz roda jednij najmocnijih vjestica koja ima moc da ga unisti

Klaus: Elena,Elena zar ti mislis da smjehom mozes sakriti strah od mene,stvarno ti to neide jako si losa u tome,nesto mi kod tebe smeta....nemogu ti duboko citati misli.....

Klaus se zbog toga razbjesni jako i krene na nju....ali ona u tom trenu je samo zatvorila oci i od jednom je pocela sjati i izgovarati rijeci koje su pocele djelovati na njega,Klaus se u jednom trenu poceo slabim osjecati,nije se mogao pomaknuti s mjesta.....dok se sve to dogadalo Damon ji+u je nasao....ostao je bez teksta kada je vidio Elenu u tom izdanju...znao je da je vjestica,ali njie znao da iam toliku moc i da samo ona moze zaustaviti velikoga Klausa.

Damon:Elena stani,nisi dovoljno snazna da tu moc izvedes...molm te stani nezelim te izgubiti....   molim te poslusaj me baby...                                                                                                                                           Elena:Ne ovo mora stati sada,nezelim da ti i Stefan patite zbog mene....                                                    

Damon je shvatio da nemoze do nje doprijet...zaletio se svom snagom uhvatio ju je i bacio...tako jako da se onesvjestila....zatim ju je odnio u njihov hotel....u to vrijeme je rekao Klausu da je se kloni jer zna da je i ona spremna na sve kao i on...

Dragi moji!!!! malo je kraci ovaj dio u sljedecem cemo malo opisati njezinu proslost i razlog zasto je Kalus zeli ubiti i kako je ona ustvari postala najmocnija vjestica......VOLIM VAS                                                                                                                                       


I will save your life-(Vampire,Horror)Where stories live. Discover now