10.dio-Borba

7 0 0
                                    

Nakon sto je Elena sve objasnila Damonu doslo je vrijeme da se suoci s Klausom,jednom za uvijek.Dok je Damon otisao nesto obaviti sa Stefanom,Elena se lagano iskrala iz kuce i otisla se naci sa Klausom.Nasli su se u jednom parku gdje malo ko zalazi,Elena je uspjela sakupiti snage da se suoci s njime,ali ovaj put ni za to nezna Damon.

Elena:Hey Kaluse,nisi me ocekivao tako brzo jeli,ti stvarno neznas sto ti se sprema,nisi mi smio prijetiti Damonom i osvetom...cini mi se da ni neznas bas dosta o meni osim sto znas da izgledam ko tvoja draga.

Klaus:Wow,Elena ovo nisamo ocekivao od tebe tako brzo,stvarno imas hrabrosti mi se suprostavti i sve sto imas riskirati,za Damonovog brata...svaka cast na tome,iskreno divim ti se jako.

Elena:Ti si stvarno mislio da znas sve o meni,i btw draga ti je ziva,ti si stvarno mislio da moes drzati sve konce u rukama jel....e pa nemozes srce....

Klaus:Sto!!! ona je ziva kako,gdje je govori odma!!!!

Elena:Zar si mislio da ces to izvuci iz mene lako,hahahaha Klause stvarno si smjesan,necu ti reci gdje je ni mrtva

Kada je Klaus to cuo iz sve snage se zaletio prema Eleni,i uhvatio ju je za vrat tako jako da nije mogla do zraka doci,Elena se u tom trenu skoncentrirala na svoje moci,odjednom su joj oci postale zarko crvene,ruke su joj ocvrsnile kao kamen,a iz usta su joj kretale rijeci koje su pocele ciniti Klausa ako slabim da ju je odma pustio,mogla mu je u tom trenu cuti sve misli,odjednom mu je ruku probila u srce,stisla ga je tako jako da je osjetio bol koju nemoze ni opisati....

Klaus:Elena molim te stani,molim te 

Elena:Dosta,Klause gotovo je sad si moj unistit cu te do kraja

Na jednom se amo stvorio Damon sa Stefanom,krenuli su je zaustaviti ali nije im dala,stvorila je oko sebestaklo da joj niko nemoze prici.Damon ju je poceo dozivati ali ona je toliko bila obuzeta moci da nije moga dopriti do nje...Elena je pocela sve jace stiskati Klausovo srce...

Elena:Klause gotov si,napraviti cu to pa makar umrla od ovolike snage

Klaus:Elena molim te saberi se,poslusaj Damona i Stefana,slomiti ces ih Od onoga sto sam ti goorija nista nisam tio napraviti,samo sam te htio preplasiti

Elena nije bila u stanju slusati ga,dok je stajala na njemu i drzala mu srce osjetila je kako je Damon bacio iz sve snage kolac prema njoj,ali nije znao da ima jake reflekse,ona ga je uhvatila i zabila Klausu u srce..Klaus je prestao davati znakove zivota nakon toga,kada je to napravila od silne mocu je izgubila snagu i srusila se.Damon i Stefan su sve pocistili da nitko ne vidi sto je bilo.

Damon:Ja cu je odvesti u hotel u sobu ti ovo sredi

Stefan:Naravno brate,kako kazes...odvedi je odavde molim te i budi uz nju

Damon:Ok...vidimo se uskoro


Dragi moji to je sve za sada,znam da sam skroz otisla u drugome smjeru,nezamjerite....uskoro novi nastavak vasa L

I will save your life-(Vampire,Horror)Where stories live. Discover now