2,DIO
Napokon je dosao i taj dan pocela je skola i Elena je sva sretna sto ce moci biti sama i imati svoj zivot i sto nece morati slusatii majcine zapovjedi.Usla sam u svoj stan sva vesela,sredikla se i otisla u skolu na sat.Usla sam u razred i upoznala sam jednu curu rekla je:HEJ JA SAM KATHERINE DRAGO MI JE! ja sam na to odgovorila:HEJ I TEBI JA SAM ELENA TEK SAM SE DOSELILA DRAGO MI JE STO SAM TE UPOZNALA .Sat je poceo i svak i se ucenik predstavio tko je i odakle dolazi. Tako je dosao i red na Elenu,profeserica je rekla Eleni da ustane ui predstavi se Elena je ustala i prdstavila se:ja sam Elena Gilbert i dolazim iz Costa Lune..Skola je za prvi dan zavrsila,na povratku do svoga stana je srela jednog decka bio je SAVRSEN,imao je crnu kosu,plave oci i savrseni osmjeh.Odkada sam vidjela nemogu prestati misliti na njega jer je zaista pre savrsen.Svanuo je novi dan,lagano sam se spremila i krenila u skolu,na putu do skole opet sam srela onoga ljepotana ,zaustavio me i rekao mi je:ja sam DAMON drago mi je ,oprosti zbog onoga jucer nije bilo namjernoti si zasigurno Elena.Zarumenila sam se kada mi je to rekao,ja sam odgovorila:da ja sam Elena drago mi je jako mi idemo u istu skolu zarne?upitala sam ga ljubzano.Otprati me do mog stana i pozvao vani da odemo na veceru i pice rekao je da ce doci po mene oko 19:00,,Za tu vecer sam obukla svoju najdrazu crvenu cipkastu haljinu bez rukava i srebrne stikle.napokon se culo zvono na vratima od uzudenja sam potrcala prema vratima i otvorila ih na vratima je bio on i pitao me je dali sam spremna,rekla sam da jesam on me uhvatio za ruku i krenuli smo prema njegovome autu,i otisli u restoran .Na veceri smo se upoznalvali malo bolje on je meni ispricao svoj zivot ,ja njemu svoj.Na kraju cjele veceri rekao je da ima iznenadenje veliko za mene i odveo me je tamo,odveo me je na plazu ispod zvjezdanog neba,zatim je rekao:ZNAM DA TE NEZNAM DUGO ALI JAKO SI LJEPA I OSJECAM SE SA TOBOM....u tome trenutku je samo stao sa govorom okrenuo se ledima na drugu stranu,poceo je vikati na mene "BJEŽIIIIIIIIIIIIIII NE ZELIM TE POVRIJEDITI ,NEZELIS MI VIDJETI LICe UPLASITI CES SE !!!!!!!"rekla sam mu da se okrene izgledao je tako hladno rekla sam :PA ZI SI VAMPIR!!!!!on je rekao da ja sam vampri i necu te povrjediti ali molim te podi.Trcala sam do kuce sto sam brze mogla kada sam stigla sva sam bila uplasena i govorila "O BOZE ON JE VAMPIR AJME MENI ALI ZANM DA IMA DOBRO SRCE,OSJECAM TO".Odjednom mi je zazvonio telefon to je bio on samo mi je ostavio poruku: HEJ ZAO MI JE ZBOG ONOG PRIJE NADAM SE DA TI NESMETA TO STO SAM VAMPIR ako sam te uplasio oprosti",zatim je samo plokopio.Svanuo je novi dan i kao uvjek sve iznova skola itd,usla sam u razred i njega nije bilo niko ga nije vidio rekli su da mi je ostavio pismenu poruku napisao je da me zeli vidjeti u parkicu u 13 sati da ce mi sve objasniti da nije tako los.